Vége .

1.9K 66 1
                                    

Este arra keltem hogy iszonyatos fájdalom nyilal a hasam és méhem környékén .
Majd magam alá pillantottam és észre vettem hogy egy víztócsa díszeleg a lepedőn.
Baszki !Elfojt a magzatvíz .

-Zach Zach elfolyt a magzatvíz !-Rázogatom .
- M?Tessék kicsim !-Ült fel hirtelen .
-Zach ez már az !ÁÁÁÁ!-Jött egy fájás .
-Oké oké egy pillanat csak kiállok a kocsival !

***

-Jól van kicsim !Pár perc !-Csókolt meg .
-NEM !KURVÁRA NE ÉRJ HOZZÁM ÉS HA ENNEK VÉGE HAZA KÖLTÖZÖK ÉS ELVÁLUNK !-kiabáltam .
-Ahogy csak szeretnéd drágaságom !

*
*
*

6 óra kín szenvedés .Ennyit éltem át .Borzasztó volt .Esküszöm ha azt mondtam valamelyik fizikai fájdalomra hogy ez életem legfájdalmasabb sebe akkor az ehhez képest semmi .SEMMI .

De mostmár a karjaimba tarthatom .
A felénél Zach is elsírta magát miközben én már a kocsiban elkezdtem .

-Mi lessz a neve ?-Kérdezte a nővérke .
- Amara !-Szóltunk egyszerre .
-Amara Ross !

Zach a szemembe nézett a lehető legszerelmes ebben .

-Csókolj meg !-Utasított .
Tettem amit mondott .Úgy falta ajkaim mintha akkor tehetné utoljára .

Zachary szemszöge :

Még a szerelmem aludt én Amarával  voltam .Hihetetlen mennyire hasonlít az anyjára  de közben még is látom magam benne .
Nem sír sokat .Valahogy érzi hogy én vagyok és nem fél .Nyugodt az apja ölében .

A másik kicsikém nagyon szenved .Szegényt annyira kifárasztotta a szülés .
Nem csoda 6 óra kín szenvedés nem valami üdítő .
Hihetetlen hogy miközben a Hercegnőm akkor kapott életet a királynőm majdnem bele halt  a fájdalomba .

-Hmm-Nyöszörgött a karomba a Hercegnőm .
-Shhh semmi baj picim apa itt van !Apa vigyáz rád kedvesem .Apuci szerelme !-Pehely könnyű csókot nyomok az arcára és tovább ringatom .
-Elnézést uram hamarosan etetés idő !-Szólít meg az egyik nővér .-Felkelti Mrs Rosst vagy én tegyem ?-Mosolyog
-Ohh  köszönöm igen felkeltem !-Mosolygok vissza .-Akkor ezért nyöszörögtél annyira életem !-Szólok amarának.

-Kincsem !Szerelmem !Íziszem !-Simogatom a feleségem és gyermekem anyját .
-Hmm !
- Lassan etetés idő .Hidd el nem keltenélek fel ha nem lenne muszáj .
-Ohh persze .Segítesz ?-Kérdezte .
-Persze kicsim  .-Letettem a babaágyra a Hercegnőm és felsegítettem az istennőm .
- Ahh nagyon fáj mindenem !-A szívem szakadt meg érte .
-Elhiszem kincsem elhiszem !-Puszilom meg .

Oda adtam a kezébe Amarát és elkezdte szoptatni .
-Öhm Hercegnőm te vagy az életem .Sőt mindenemet oda adnám neked de ...Áz ott az enyém !-Mutatok Caterina ciciére .
-Te annyira hülye vagy !-Adott csókot .

***

Amint vége lett az etetés időnek azonnal lefeküdt .
-Édesem elaltatod ha megkérlek ?
-Persze !-Vettem el a Hercegnőm .
-Ááá!-Hangos jajdulásra lettem figyelmes .
-Picim valami baj van ?-Szaladok oda hozzá .
- Cs.. csak nagyon fáj ..-Csordultig ki egy könnycsepp .
-Jaj szerelmem !-Csókoltam meg .-Semmi baj .Itt vagyok .Itt vagyunk .

Elvettem amarát a babaágyról és a kezébe adtam .Én az ágyban mögé ültem .A a szerelmem a mellkasomon és az Ő kezében meg a másik szerelmem .

-Nagyon köszönöm hallod ?!Nagyon köszönöm életem !-Puszilom meg a fejét .
-Szeretlek

                                          Vége

Mindenkinek nagyon nagyon köszönöm akinek csak tetszett csillagozott vagy commentet .Nagyom sokat jelent/jelentett mert ez az első könyvem .Mindent ami ehhez hozzá fűzök azt majd a
Köszönet nyilvánításban elolvashatjátok .Meg persze lessz egy Epilógus .

Övé vagyok | ✔️Where stories live. Discover now