Caterina szemszöge :
Az este végére nagyon jól alakult .Zach apja rengeteg kínos sztorit mesélt nekem róla .Sokat nevettem .És kiskorú képeket id láttam róla .Már akkor milyen jó popsija volt (;
Ma pedig elmegyek megvenni az esküvői ruhám az elképzelésem az egy nagyon hercegnős habos babos ruha .Mai nagyon de nagyon csillog .(Fönn a kép 🔼)
Zachary azt mondta bármennyit költhetek ruhára nincs határ .Az Ő szavaival :
"Amelyik tetszik meg se nézd az árát csak vedd meg !"Na hát ezért vagyok most az öltözőben .A lányok nagyon kedvesek mert tudják hogy pénzes vendéggel van dolguk. Chhh .Ha nem lenne most a férjem bánkártyáján multimilliárdok be sem engedtek volna .
- Na és ez ?- Hoz egy másikat az említett hölgyek egyike .
- Felpróbálom !-Vettem el .Kicsit nehézkesen de felvettem .És mikor tükörbe néztem ...
El állt a lélegzetem .Ezt a ruhát rám szabták .Egyszerűen csodálatos.
- Azt hiszem ez lessz az !- Szólok ki majd eléjük lépek .
- Atya ég !- Ámultak.-Ezt magára öntötték !-Kapja szája elé kezeit . - Ez az igazi !Majd levettem .Elrakták a ruhám és már a kasszánál voltam mikor nem találtam a kártyát .
- Ahh Basszameg !
- Baj van ?-Néz rám a pénztáros .
- Igen nincs itt a kártyám !Pillanat írok a valakinek hogy hozza el !
Bólintott ,Szerelmem💖😫 :
Életem nálad maradt a kártya .El tudnád nekem hozni ?❤️Egyetlenem:❤️
Hogyne hoznám .Küld el a címet !❤️
- Mindjárt itt lessz !- Szólok oda .
- Oké !Én leülök s kanapéra és várok .
*
*
*- Szerelmem !- Ismerős hang üti meg a fülem és rögtön oda pillanatok .
- szia !Megyek elveszem a ruhát addig kifizeted ?
Bólintott én Ő pedig elmentem a ruháért .- Na és... hogy vagy mostanság ?- Hallottam mikor oda értem Zacharyhez vagyis ZacharyÉKhez .Ott van vele az eladó nő és simogatja a karját amit Zach csak próbál és próbál el tolni .- Az óta izmosabb is lettél ...hmmm az ágyban is jobb vagy baby !- Na itt lett elegem .
- Khm Khm !Megvársz a kocsiban ?-Kérdezem .Hálásan rám nézett én meg a nő felé fordultam .
- Szóval kurva vagy .Értem !-Szólalok fel .
- Már megbocsáss de ...
- Mi azt illeti nem .Nem bocsatom meg ha már így kérded .Ha... továbbra is meg akarod tartani a munkád és nem akarsz visszamenni a sarokra ahova való vagy akkor javaslom ne pillogassál a férjem felé és húzd meg magad ...vagy -Itt fel kuncogtam.- Ne keljen mégegyszer elmondanom .
- Még is kinek képzeled magad ?-Csattant fel hisztérikusan
- Egész nyugodtan szólíts Mrs Ross-nak !-Kacsintottam .A csajnak leesett az álla én pedig csak kihúzták magam és egy elégedett mosoly kíséretében kisétáltam a ruhámmal együtt .- Esküszöm hogy még én is megijedtem!- mondta a kocsiban .
- Nem szeretem ha ahhoz nyúlnak ami az enyém !-
Megfogta a kezem és megszorította .
- Úgy van Mrs Ross az öné !
YOU ARE READING
Övé vagyok | ✔️
Romance- Enyém vagy ! Csak is az enyém !Felfogtad ?-Szorít rá a nyakamra . -I..igen . -Nem mehetsz el mellőlem !Megértetted ?-Erősített a szorításon . -Na de.... -NINCS DE !-Majd szenvedélyesen megcsókolt . A nevem Caterina Wilson és mióta belépett Ő az él...