Félelem

3.5K 68 0
                                    

Caterina szemszöge :

Reggel a barátom ágyában ébredtem. Lassan nyitni is kezdem a szemem amit azonnal vissza is csukok az erős fény hatására amit egy pár perc múlva meg is szokok szóval nézelődők egy kicsit .
És csak akkor veszem észre a szerelmem miközben ott szuszog a derekamat ölelve iszonyatosan belefúrva fejét a hasamba .El kuncogtam egy jót ezen magamba majd megpróbáltam kikászálódni mellőle mert nagyon kell pisilnem és mennem is kellene haza .A nagy akciómból az sült ki hogy fel kell keltenek mert nem mozdul akár hogy is próbálom. Olyan erősen bújik el a hasamban hogy levegőt alig kapok arról meg ne is beszéljünk milyen erősen szorít magához .Mintha attól félne valamikor kicsúszok a kezei közül.

-Szerelmem!- cirógattam meg a haját  .
-Hmm.-Morgott egyet .
-Életem !-Simogatom most a hátát .
- ahhh-Ásított egy nagyot .- Minden reggel erre akarok kelni .-Váltotta arckifejezését most egy kisfiús mosolyra még mindig csukott szemmel .
-Szívem mennem kéne pisilni. -Pirosodok el .Hát na az még csak 1 napja barátom.
-Hajjj oké de utánna gyere vissza .- Lazított a fogásán ám még mindig csukott szemmel beszélt .
- Életem nekem haza is kell mennem .- Na erre kipattantak a szemei és fel ugrott .Szemben állt velem és kezei köze fogta arcom .
-Figyelj! Én nem mondtam el mindent ezzel az eladós dologgal kapcsolatban .- Ajaj már egy titok. Ez nem egy jó jel .- Szóval ...-Húzta az időt .
-Zachary !-Szólok erélyesebben .-Mond!
-Van az a dolog tudod hogy apád "eladott". Az nem csak annyit takar hogy az enyém vagy .Hanem azt is hogy hozzám kell jönnöd .Nekem kell gyerekeket szülnöd. -Kis szünet .-Velem kell élned vagy....meghalsz!-Mielőtt végig mondhatta volna be rohantam a fürdőbe és keserves sírásnak eredtem .

Lecsúsztam a padlóra és sírtam ,sírtam és sírtam .
Hallottam ahogy lépned az ajtó felé.
-Caterina szerelmem !Én sosem bántanálak .Én nem.Nem  ölnélek meg .Vannak olyan dolgok amiket te még nem tudsz de el fogok mondani idővel .Kérlek gyere ki .Caterina szeretlek !Nem bántanálak soha .

Ezektől a mondatoktól csak még jobban kirázott tőle a hideg .Nem bírtam elviselni a tudatot hogy meg halok ha nem teszem azt amit mond .Hogyha nem adom fel az életemet neki akkor megöl. Fáj .Fáj a tudat hogy én szerettem de ő meg fog ölni .Nem hiszek neki .Nem hiszek már senkinek .De egy biztos valahogy ki mell jutnom innen .

-Zachary ...-csuklott el a hangom .
-Mond Hercegnőm !
- Én most kilépek ebből a fürdőből és te nem szólsz meg és nem mész utánam .Felöltözök és elmegyek .Keresni foglak ígérem csak ... csak kell egy kis idő nekem .- Akár milyen határozottnak is terveztem ezt a beszédet hangom így is halk és félelemmel teli volt .

-J...Jolvan .

Azonnal fogtam az összes tegnap felvett ruhámat és indultam is haza .Zachary igazat mondott .Nem szólt hozzám nem próbált vissza tartani .Csak ált én nézte minden egyes mozdulatom .
Az ajtóban állva vissza pillantottam rà .Szemében könyörgést és fájdalmat és talán még egy kis megbánást is felfedeztem .De nem gyengülhetek most el .Erősnek kell lennem .

-Majd kereslek !-Mondom .Aprót bólintott jelezve megértette és én már csuktam is be .
Hívtam magamnak egy taxit és mentem is haza .

Övé vagyok | ✔️Where stories live. Discover now