Megbocsájtva

3.2K 65 0
                                    

Caterina szemszöge :

Esküszöm mániája a rángatás .

-Halod?Elengednél?
-Ja ha hazaértünk !-Ordított rám .
-Nem megyek sehova!!!-Kiabáltam én is .
Hirtelen megállt .Két oldalról rá fogott a vállamra és erősen megszorította .
-Te csak az enyém vagy !Azt teszek amit és akkor akarok !És ne várd tőlem hogy elengedjelek !Mert nem is foglak .És nehisztizzél mert oda viszlek ahova tartozol . Hozzám.

Én erre köpni nyelni nem tudtam .Észre sem vettem hogy már a kocsiban ülök de erre sem reagáltam .
De muszáj lessz ha azt akarom hogy elengedjen .Nem tudom mit tegyek .Csak...csak annyit tudok hogy ....Szeretem .

Lehet az lessz a legjobb ha megbocsátok neki .Vagy legalább megbeszéljük.Úgy majd eldöntöm hogy akarom ezt vagy nem. Noha nem is kérdés hogy mit válaszolnék .Úgy érzem vakon követném bárhova is .Ő az életem .

A keze a váltón van és erősen markolássza .Nagyon ideges lehet .Nem baj most majd mindent megbeszéljük .
A kezem az övére vezettem .Kicsit megilletődött de nem reagált .Így elvettem onnan és az ölembe helyeztem s elkezdtem simogatni .
Egy pillanatra rá néztem s a szemében megbánást vettem észre .Ezért kezem az arcára vezettem majd amennyire csak az övem engedte felé fordultam .
Ő erre csak félre állt és szintén felém fordult .

-Szerelmem úgy sajnálom a mai viselkedésem. De annyira nagyon szeretlek téged .-Szinte súgta a szavakat -Én...én csak féltékeny voltam mert velem nem beszéltél egy hétig Ő meg ott lehetett veled .És én akarok ott lenni .Én akarok mindig melletted állni .Letörölni a könnyeid ha valami bánt .Megverni a sok fiút/férfit aki hozzád mert érni .- Itt kicsit kuncogott . -A gyerekeid apja .A férjed. A ...Szerelmed .

Úr isten ő tényleg nem akar bántani .Itt jött el a nap .
Megbocsátottam ...

-Mert te is vagy .Te vagy a szerelmem .Te fogod letörölni a könnyeimet .És te fogsz meg verni mindenkit aki csak hozzám mer érni .Te leszel a gyermekeim apja .A férjem .És a ... szerelmem .Ez mind te vagy/leszel .-Kezem közé fogtam arcát s belenéztem azokba a gyönyörű most könnytől csillogó szemekbe .- Mert a tiéd vagyok .

Kedves olvasóim

Sziasztok drága olvasóim ! Bocsánat hogy most ez ilyen rövid lett de a többit Zachary szemszögében akartam leírni .
Köszönöm az eddigi visszajelzéseket és további jó olvasást !

Övé vagyok | ✔️Where stories live. Discover now