Felültetett a konyha pultra és
A lábaim közé férkőzött maga vadul a nyakamnak esett .
- Ahh !Ahh Zach !-Nyögtem .
- Imádom ha nyögsz .-Mondta majd leguggolt hogy egy szinten legyen a nőiességemmel . félre húzta a bugyimat és így szólt ...
- Baba itt valaki nagyon tocsog !- Nézett fel rám féloldalas mosollyal .
- Ezt váltod ki belőlem !
Több se kellet neki mélyen belém nyalt .
- Úr isten !
Fojtatta .Annyira ziháltam hogy alig kaptam levegőt .
Esküszöm egyszer meg fogok fulladni tőle .
Mikor megunta hogy csak a nyelvével kényeztet be dugta a középső ujját .
- Ohh Zach ne hagy abba !Ahh!-Annira sikítottam hogyha lennének szomszédok feljelentést tennének csendháborításért.
-gyerünk kicsim !Elvezz el !Élvezz a számra !
Nem is kellet több akkorát élveztem hogy azt hittem elfolyok ott helyben .Felkelt és rám nézett.
- Imádlak így látni !-Mondta nekem .
- Hogy ?
- Ilyen kielégülten .Ilyen ... Szenvedélyesen .Most úgy éreztem hogy én jövök .Lepattantam a pultról és neki döntöttem a testét .
Most Ő ült fel oda .Letérdeltem és felnéztem rá .Nem mondtam semmit csak néztem .
A kezét a hajamba vezette és elkezdte simogatni .- Hmm olyan gyönyörű vagy !-Simogatott még mindig .
Ez nekem egy jelzés volt és elkezdtem simizni boxszeren keresztül .Morogott egyet jelezve nem tetszését .
Tudtam mit akar .Lehúztam róla az egyetlen textil anyagot ami a testét takarta és teljes hosszát végig nyaltam .
- Hmm!-Morgott .Na jo !Most megkímélem .Nem kínzom tovább .
Be kaptam és ütemesen mozgatni kezdtem a fejem .
Egyre és egyre gyorsabban mozgattam még hangosakat nem kezdett sikítani .- Ohh Cate !Ahh .CATE!CATE!-A végére azt hittem megsüketülök .De meg lett az eredménye mert a torkomra élvezett .
- Ihmádlakh .- Mondta majd segített felállni .De amint megláttam .Ahh egész nap tudnám így bámulni .
- Úr isten !Rájöttem hogy én is Imádlak így látni !Komolyan mondtam .Az a kielégült arc .A szenvedély a szemében .De megint elkezdtem rosszul érezni magam .Arra gondoltam hogy mindenkinél ilyen .Hogy igen nagyon sokan voltak akik ugyan így ki tudták elégíteni .Ezt még Ő maga sem tagadhatja .
Hirtelen álltam fel és vettem ki 2 Tányért ugyan annyi pohárral majd az asztalra tettem .
Szedtem mindkettőnknek palacsintát és enni kezdtünk .
Furán nézett rám de nem kérdezte .5 órával később :
Zachary szemszöge :
Reggel óta valami baja van .Nem szólal meg csak ha nagyon muszáj .Nem néz rám csak ha olyan helyzetbe kerülünk nem tudom mi baja lehet .
- Szerelem!-Karolom át a derekát miközben mosogat .
- Mond .-Mondta semmit mondóan .
- Figyelj egész nap furcsa voltál .Pontosan reggel óta .Elmondanád hogy mi a baj ?Úgy nem tudok segíteni .-Fordítottam magam felé és kezdtem simogatni az arcát .- Cs..csak megint arra gondoltam amikor azokkal a lányokkal voltál .Hogy velük is így ..
Ez komoly ?Feleségül vettem !FELESÉGÜL VETTEM !Hozzá láncoltam magam egy életre és megint nem bízik bennem .Kezd elegem lenni ...
- Figyelj .Nem veszed észre hogy mit gondolsz ?Feleségül vettelek az isten szerelmére ! Egy életre egyetlen lányhoz kötöttem magam és ez a hála ?Ezt érdemlem ?Ezt ?
Felmentem a szobánkba és leültem az ágyra majd készek be temettem magam .
- Csak tudnám mi a fasz kell még ahhoz hogy elfeledtessem veled ?!!Caterina szemszöge :
Nagyon sajnálom .Annira hülye vagyok .Fel kell mennem kiengesztelni .
Fel haladtam a lépcsőn egyenesen a szobánkba .
Ott ült az ágyon s kezeibe temette az arcàt .Oda mentem majd elé álltam .Elvettem onnan a kezét és az ölébe ültem .
Meg simogattam volna az arcát de elvette .- Naaa !Na ne durcázzon az egyetlen szerelmem !-Kezdtem puszilgatni a hajàt .- Ha így fojtatod egyetlen az megoldáshoz kell folyamodnom.
- 1...2...2,5......Hát jó !HÁROM !
Mondtam majd eszeveszettül csikizni kezdtem .
- Nh..Neh !-Fulladozott a vetetéstől .Abbahagytam .Ott feküdtem az ágyon és ziháltunk mind a ketten .
Egy hirtelen mozdulattal maga alá gyűrt és vadul ajkaimnak esett .
Olyan hévvel falta/harapta ajkaim hogy azt hittem letépni.
Levette rólam az ingjét és leterített az ágyon . Végig csókolta testem minden zugába ahol csak ért .S mikor elért ODA megállt .Én sem akartam előjátékkal kezdeni és szerintem Ő sem .Mikor hajolt volta le megállítottam .- Zach ne húzd az időt !Akarlak !Úr isten nagyon akarlak !-Több se kellet egy hatalmas nyögés kíséretében belém vágta magát .
- Bassza meg kisvirág !-Szitkozódott miközben mozgatta a csípőjét .Egyáltalán nem volt gyors és vad hanem lassú ,szerelmes és szenvedélyes ...
YOU ARE READING
Övé vagyok | ✔️
Romance- Enyém vagy ! Csak is az enyém !Felfogtad ?-Szorít rá a nyakamra . -I..igen . -Nem mehetsz el mellőlem !Megértetted ?-Erősített a szorításon . -Na de.... -NINCS DE !-Majd szenvedélyesen megcsókolt . A nevem Caterina Wilson és mióta belépett Ő az él...