Karjaidban .

3.9K 67 0
                                    

Caterina szemszöge.

A zuhanyzó csapot megnyitva hagytam hogy a forró víz eláztassa a testem .Nem tudom ti hogy vagytok vele de én itt a zuhany alatt tudok a legjobban gondolkodni.

Mit érzek most ?
Szerelmet .Feltétel nélküli szerelmet .Nagyon szerelmes vagyok Zacharybe .

Az apám mindig is egy seggfej volt. Aki igen is képes lenne engem eladni .Régen mikor anyuék még nem váltak el akkor rengeteget veszekedtek .Nem egyszer volt hogy apa megvert mert egyszerűen levegőt vettem .Régebben azt hittem az én hibám de később úgy pár évvel anyuék válása után rájöttem hogy csak ő volt egy farok .és rajtam adta ki azt amit anyán már nem tudott .Aztán mikor apa végre észhez tért esedezett a bocsánatomért .Éd ez által vett fel engem az egyetemébe asszisztens ként .

A vizet elzárom és kilépek a zuhany kabinból .A törölközőt megfogva dörzsölök finoman a testemnek száraz a törölve azt .Majd fel kapom a fehér csipke tangám és fel veszem a tőle kapott fehér inget melyből az Ő jellegzetes és bódító illata áramlik .

-Ahh imádom .-Suttogom az üres szobának .

-Mi a fasz ?!-Kapom Zacharytól az első mondatot amint meglátott .
- Talán nem tetszik ?-Kérdezem enyhén kétségbe esve .
- Túlságosan is babám .-Mondja majd oda jön és fel kap engem a ölébe .Ez által az ing feljebb kerül rajtam láthatóvá téve a bugyim amit Ő kihasználva azonnal rátette a kezét .Lábaimat automatikusan a dereka köré tekerem fejem pedig a vállára hajtom. El se tudjàtok képzelni mennyire kényelmes .

Arra eszméknek fel hogy óvatosan letesz az ágyra és bebújik mögém .Fejemet mellkasára hajtom lábam pedig a derekán pihetetem még kezemmel a hajával csinálok valamit .Még magam sem tudom mit .

- Caterina !-szollal fel egy idő után .
-Mond csak .- bíztatom hogy fojtassa .
- Mesélsz nekem magadról ?Az életedről ?-Kérdezi felénken mire én elmosolyodom .

-Öhm .Apukám és anyukám mikor gyerek voltam elváltak .Apa mindig is egy seggfej volt .Egy szánalmas alak aki sokat veszekedett a feleségével és amit rajta nem tudott kitölteni azt a lányé tette .Nem érdekelte hogy nem tettem semmit ő azért is megvert mert megmozdultam vagy mert létezek .Aztán szétmentek sokáig apával nem beszéltem de rá pár évre valahogy észhez tért és nem győzött bocsánatot kérni tőlem .De nem akartam odaköltözni mert ezt is felajánlotta de nem akartam ott hagyni anyát ezért csak elfogadtam egy titkárnői állást az egyeteménél .Persze hogy nem költöztem oda meg is bántam mert később kiderült anya miből etet engem .Az anyukám prostituált.Utánna el kezdtem dolgozni mert megfogadtam hogy én abból a pénzből nem eszem .És... kb ennyi .-Halkulok el .-Most te jössz .Konkrétan csak a nevetett tudom .

-Hát.. az én gyerek korom sem volt olyan rózsás mint azt hiszed .Nagyon szerettem az anyukákat és a húgomat is de mikor kicsi voltam meghaltak .Mind a ketten .Utánna olyan volt mintha a lelkem elhagyott volna engem .Nem éreztem semmit sem .Olyan voltam mint egy érzelmetlen valami .De nem ember mert az emberek éreznek .Én a haragon és a fájdalom kívül semmit nem éreztem .Apukámmal viszont  sokkal jobb a helyzet .Őt is nagyon szeretem mára a legjobb barátomnak mondhatom .Hát...Így kb ennyi .-nevetett fel .

-Szerintem mostmár ideje aludni fáradt vagyok .-Szóltam közbe .
-Szerintem is .-Mondta és átkarolta a nyakam egyik kezével a másikkal a hátamat simogatta .

Így aludtunk mi el Zacharyvel .Végre egymás karjában szerelmesen .

Övé vagyok | ✔️Where stories live. Discover now