Összetört szív

2.2K 53 1
                                    

Zachary szemszöge :

Ebben a pár napban csak veszekszünk. Ami nagyon bánt mert most biztos azt hiszi megcsalom vagy ilyesmi . De nem . Egész végig az eljegyzést szervezem . De nem akarom elmondani neki mert na .Meglepetés .

Most éppen a kocsiban ülök hogy végre haza mehessek . Nagyon de nagyon fáradt vagyok már . Remélem Ízisz most nem veri ki a balhét.

- Szerelmem hazajöttem !- Szólom el magam mikor kinyitom az ajtót .
- Íziszem ! Mondom még egyszer de hasztalan .
- PABLO!- Kiáltom .

- I..igen uram !- Lép elém .
- Hol van Caterina ?!- Csak lehajtotta a fejét de válaszra nem méltat .- HOL VAN BASSZAMEG ?!?
- Elment uram !-Mondta .
- Hogy engedhetted ?Hm?Minek vagy mellette
0-24-Ben ha most csak úgy elment ?!-Ordítom .

Választ nem várva szaladok fel .Megiszok egy pohár whiskyt .
Közben pedig csörög a telefonom . Ahh szuper .

- Mi van ?- Szólok bele anélkül hogy megnézném ki az .
- Ohh elnézést hogy megzavarók uram de fontos lenne ..- Szól bele nyávogósan a ribanc titkárnőm .- Be kéne jönnie egy picikét!
- Megyek !

Majd felpattanok és elindulok a cégemhez .Hátha az elfeledteti velem a gondokat.

- Ha Caterina keres a Cégnél leszek .

Választ megint nem várom meg csak beszállok az autómba és hajtok az épület felé...

Caterina szemszöge :

Most az egyszer nem fogom megkérdezni hol volt .Vagy mit csinált .
Csak beszélek vele .Ha a bátyám azt mondja haza kell jönnöm akkor annak oka van .És nem akár milyen .

De mikor belépek a házba ..üres .Hol van ?Ilyenkor már otthon szokott lenni .

- Pablo !- kiáltom el magam .
- Igen kisasszony !- Jön ide .
- Hol van ?És ne merj megint a képemen hazudni .
- A cégéhez ment !
- Akkor vigyék szépen oda !- A hangok parancsoló volt. Azt hittem én nem tudok ilyet de kiderült hogy valamennyi főnökörködés ragadt rám is .
De ami igazàn meglepett az Pablo válasza volt .
- Igen kisasszony kérem kövessen!

Az út amúgy nem telt túl izgalmasan .Pablo vezetett én meg kifelé bámultam az ablakon .
Közben azon gondolkodom hogy vajon hol ronthat rám el ?Miért  ilyen ?Tettem valamit?
De szerintem az lessz a legjobb ha most ezt is megbeszéljük és nem csak azt amit most a bátyám mondott .

De mikor feleszméltem Pablo leállította a motort és betessékelt az épületbe.

- Elnézést !-szólított meg egy asszem' titkárnő .- Az úr nem tudja fogadni .Fontos dolga van !
- A hölgy az élettársa kisasszony !Biztos tudja majd fogadni .-Szól a védelmemben Pablo .
A lány válaszra nem méltatva vezetett minket egy ajtó felé majd el is ment .Én mielőtt be mentem volna meg felnéztem a testőrömre és villantottam egy hálás mosolyt .
- Köszönöm !-Mondtam és beléptem .

De amit ott láttam az hihetetlen volt .
De egy biztos .

Összetörte a szívem ....

Övé vagyok | ✔️Where stories live. Discover now