Bocsáss meg .

2.7K 58 2
                                    

Caterina szemszöge :

Bezárkóztam a fürdőszobába de már sírni is fájdalmas .
A pólómat átáztatta a vér .Az arcom a kezeim a lábaimmal együtt vágások és zöld/lila foltok takarják .A hajamból nem egy tincs hiányzik .

Fáj mindem .Nem tudok meg mozdulni sem .A vágásaim mélyek és félek ha tovább ülök itt elfertőződnek.De  nem tudok mozogni .
De ami a legjobban fáj az a Szívem ...

Ezt mint Ő tette velem .

És hogy mit tett velem ...

Zachary szemszöge :

Szét megy a fejem .Amint körbenézek feleszmélek hogy a kanapén feküdtem .De egy dolog fura . A padlón vér foltok és kb minden üveg törött .
Magamra néztem és a kezemet is beterítette a vér .Na meg köröm vagy karmolás nyomok vannak ez említett hejszínen .
Mi a fasz volt itt ?!

Basszameg Caterina !

Azonnal felfelé veszem az irányt és keresni kezdem .A szobánk ajtaja zárva .

- Szerelmem bent vagy ?- kérdezem lágy hangon .Mikor is egy fájdalmas sírást veszek észre .
Az Ő sírását .

Amint meghallottam olyan erővel rúgtam be az ajtót hogy azt hittem kiszakad .
Kinyílt én pedig rohantam be .

De ami ott fogadott arra nem számítottam...

Caterina a fürdőben van és sír .Körülötte vér .A fehér pólóján kitűnően látszik a vér .
Uram isten !

-Szerelmem  mi történt ?- Ő erre csak erejét vesztve de próbál odébb csúszni lehajtott fejjel .
- N..Ne gyere közelebb !-Szólt elhaló hangon majd felszisszent .Egyik kezével szorosan tartotta a hasát míg a másikkal magát támasztotta .

Nem érdekelt az előbbi kérése odamentem hozzá leguggoltam és az álla alá tettem a kezem hogy felemeljem azt.
A szeme be volt dagadva míg a többi helyen lila és kék .

-Egyetlenem ha elmondod ki tette ezt veled megölöm .Csak mond el !-Kérleltem
- T..te !

Amint ezt kimondta rám tört a zokogàs .Szégyen nem szégyen zokogtam .
Bocsáss meg ,Bocsáss meg,Bocsáss meg ,

Ismételtem magamnak .

-Nem ez nem lehet !-Kiabáltam majd leszaladtam és elő vettem a Macboook-omat és megnéztem a kamera felvételeket .

Kamera felvétel :

- szívem baj van ?Piros a szemed !Beteg vagy?-Teszi a kezét a homlokomra .Amit én azonnal el is kapok majd egy olyat behúzok neki ököllel hogy a földre kerül .

A hajánál fogva állítom fel majd még egy ütés .Ő már azt sem tudja hol van de csak kapja és kapja az ütéseket .

De ez nekem nem volt elég szóval elő kaptam egy kést és vagdosni kezdtem .A hasát a kezét a vállát .Mindenhol ahol értem .S mikor már nem volt hej rajta ledobtam a földre .

- Hasznavehetetlen kis kurva .-Nézek rá undorral . - Takarodj a szemem elől !

Felvétel vége

Nem nem nem és nem !Ezt tettem vele ?
Az egyetlenem !Ne !Megígértem hogy nem fogom bántani !Egy szörnyeteg vagyok !Hogy fogok ezentúl a szemébe nézni ?Soha többet nem fog bízni bennem !Elvesztettem .

Azonnal felrohanok mikor eszembe jut hogy sok vért veszített és orvos kell neki .

-Ne !Nem tettem semmi !Könyörgöm ne bánts !- Takarta el az arcát védekezés gyanánt .
Én már megint elkezdtem sírni és odarohantam hozzà .Megpróbáltam kezeim közé fogni az arcát mely most tele van seb helyekkel de nem engedte .Az egyetlen amit nem húzott el mellőlem az a keze .
Én ráfogtam és elkezdtem csókolgatni .

-Egyetlen ...- egy csók - Szerelmem- még egy csók - Annyira sajnálom .Én..Én azon az estén be voltam állva .És...azt sem tudtam mit csinálok ... könyörgöm .Szerelmem be voltam állva.Hisz tudod hogy soha nem tennék ilyet.

-N...nem tudom mit higgyek többé ...-Pàr szó de végzetes .Úgy éreztem megszakad a szívem .Nem lehet szavakkal leírni a fájdalmat amit én éreztem .

- Tudom hogy nem bízol bennem .Ahogy azt is hogy ezt egy sajnálommal és egy szeretlekkel nem lehet elintézni .De.. had mutassam meg neked .Had mutassam meg mennyire szeretlek !Azt sem tudtam mit csinálok .- Zokogtam a kezét szorongatva .- Könyörgöm csak engedt hogy megmutassam .

- Sz..szeretlek ....-Ennyit mondott mielőtt lehunyt a volna a szemeit és elájult volna .

- Caterina ! -Rakom az ölembe a testét .-Szerelmem ne csináld ezt velem !-Cate !!! Szerelmem !!!KELJ FEL !!!

Övé vagyok | ✔️Where stories live. Discover now