Caterina szemszöge : ( kicsit visszábbról )
Szeretem ... hogy pontos legyek utálom hogy szeretem .
Annyira fáj . Megakarok halni ...
Tudom nem szép ilyet mondani de már nincs miért élnem .Szóval az öngyilkosság helyett inkább haza megyek .
Haza Törökországba.Ide már nem köt semmi .Se az anyám .Se az apám .Se ... Ő .
Annyira szerettem/ szeretem .Annyira fáj .Amit tett nem hiszem hogy egy bocsánattal megtudja oldani .Ezúttal nem .
Konkrétan megvett .
Megbocsátottam...
Majdnem halálra vert .
Megbocsátottam...
Most meg meg csal .... Nem hiszem hogy megtudom bocsátani.Hisz mindig ez van .Megbánt majd elmondja mennyire szeret hullat pár krokodil könnyet és én hülye megbocsátok neki minden egyes alkalommal.
De annyira szerelmes vagyok belé .Úgy érzem/látom hogy igaz amit beszél .Hogy tényleg én vagyok a mindene .Hogy szeret engem tisztaszívből .De .. már tudom hogy nem ...Jónapot erre tessék !-Mondja az utaskísérő hölgy .Igen azért Ő vezet fel a gépre mert magángéppel megyek .A nagypapám nagyon pénzes .De egy csupa szív kicsit hasas maci .Imádom .
- CATERINA!- Egy hang .Egy hang amit mindig hallani akarok amíg élek de már nem lehet .Én teljesen begolyóztam már hangokat hallok te jó isten .
- CATERINA !- Megint hallom .Nem bírom megállni .Muszáj megfordulnom .Zachary szemszöge :
Istenem .A szempillaspirálja lefolyva .A szeme piros a sok sírástól ...
Habár egy dolog fura .Nem néz a szemembe .Nem tud többet a szemembe nézni .Nem hiszem el hogy ezt tettem vele .
Én nem akartam .De annyira szeretem .- Meny innét !-A hangja parancsoló mégis érzelmetlen .Ami nagyon fáj .Már nem úgy Eszék hozzám mint a szerelméhez hanem mint egy idegenhez .
- Nem megyek ! Nem amíg meg nem hallgatsz .
- Annyira gyereke..
- Csak hagy mondjam végig - Az övével ellentétben az én hangom könyörgő és kérlelő .Bólintott .Renden .Most érzem ha nem mondom azt amit tiszta szívből érzek akkor soha nem fogom tudni megmondani .
- Én ... én szeretlek .Igen .Ennyi amit tudok mondani neked .Hogy tiszta és őszinte szerelmet érzek Irántad .Ami most történt az .. az tudom megbocsáthatatlan .Én nem is kérem hogy bocsáss meg .Mert megcsaltakat .De ..
- ELÉG !- Elordította magát .És most először a szemembe nézet .Esküszöm hogy jobban jártam mikor nem nézett a szemembe .Annyi megtörtség van benne .
- Elegem van Zachary !Érted ?Elegem !Mindig ezt csinálod !Megbántasz majd utánna elmondod mennyire szeretsz és én hülye mindig megbocsátást .Nekem elegem van az üres szavaidból !Nekem tettek kellenek ...
- Tudom .- És azzal a mozdulattal letérdeltem élé .Ő csak meglepődve figyelte minden mozdulatom .- Caterina Melissza Wilson !Én egyetlen Ízisz szerelmem .Azt mondtad neked tettek kellenek ahhoz hogy meg tudd bocsátani.Én akkor most megteszem .Hidd el hogy képes vagyok a megváltozásra .Érted .Elkötelezem magam egy egyetlen egy lány mellett .Azt mondtad olyanra várták akinek te csak is te számítasz .Akkor u..úgy gondolom megtaláltad .Én nekem csak te vagy .Csak te és én .Örökké .Az a lány akivel ...tudod ...Ő azt kérte gondoljak rád .Hogy te vagy ott nem Ő én hülye meg tettem amit mondott .De én véget akarok vetni ennek .Azt akarom hogy a nevem a neved legyen .És hogy egy nő se érjen hozzám mert mindenki tudni fogja hogy én csak a tied vagyok .Senki nem nyúlhat hozzám .Én azt hittem nekem senki nem parancsolhat .De már rájöttem hogy nem igaz .Amit csak kiejtesz a szádon megteszem mert te vagy az én istennőm.Ezért kell megkérdeznem azt ... Hozzám jössz feleségül ?
Elsírta magát .De láttam a szemében hogy nem a fájdalomtól .
- Ih..igenh !- Sírta és elkezdett szaladni felé .Én ugyan így téve amint oda értem hozzá felkaptam .Úgy csüngőt az ölemben mint egy kis majom .Ahh de imádom a kis testét .
- Hmmm...- szívtam be illatát .Leraktam a földre és kezeim közé fogtam arcát.
- Szeretlek !-Súgtam a szájába .
- Szeretlek . - Súgta vissza .Felhívtam rá a gyűrűt és megcsókoltam .
Életem egyik legszebb pillanata volt .Mostmár örökké hozzám van láncolva . Örökké egymáséi vagyunk .Örök szerelmemben .
Mikor vége volt a csóknak a mellkasomba bújt .
- Hmm annyira szeretlek téged .
- Zachary ... ömm - kezdett dadogni
- Nekem bármit el mondhatsz feleségem .- Végre először ebben a napban mosolyra húzta az eddig lefelé görbülő ajkait .
- L..lehet hogy megbocsátottam de..nem felejtem.
-jaj baba ez természetes .- Mondom majd megöleltem .
YOU ARE READING
Övé vagyok | ✔️
Romance- Enyém vagy ! Csak is az enyém !Felfogtad ?-Szorít rá a nyakamra . -I..igen . -Nem mehetsz el mellőlem !Megértetted ?-Erősített a szorításon . -Na de.... -NINCS DE !-Majd szenvedélyesen megcsókolt . A nevem Caterina Wilson és mióta belépett Ő az él...