Caterina szemszöge:
Kiszaladtam .Nem tehettem és nem is bírtam ott maradni .
Az amit tettek és mondtak engem végleg összetört .Megaláztak .Azt hittem hogy az a megaláztatás amit a suliban csináltál velem .Hogy csúfoltak a lyukas pólóim miatt .Vagy elgáncsoltak a folyosón.
De tévedtem .
Ekkora megaláztatásban még soha nem esett részem .A férfi biztos az Zach nagyapja volt .
A lány... nos arról fogalmam nincs .
Nem tudom hova mehetnék .Nem tudom mit csináljak .Itt kódorgok már vagy 2 órája .Egyedül ,
Összetörve ...terhesen .
Pápának mindig igaza volt.
Gyerekként mindig azt mondta hogy soha ne hódoljak be egy férfinak sem .Hogy soha ne adjam a nevem az övéért .Mert ha oda adsz neki mindent akkor nem marad semmid még végül mindent Ő fog alád tenni .
És azt kamatostul vissza is kéri .Megragadja azt a pillanatot ahol végül úgy meg tud majd alázni hogy elásnád magad szégyenedben .El vesz tőled mindent és egyedül maradsz .Én is így jártam .
Elvettek tőlem mindent .Nem maradt semmim .
A házat nem sajnálom .A vagyon nem érdekel .Az egyetlen ami érdekel az Ő .
Elvették tőlem .Még a gyűrűmet is elvették tőlem .Elvettek egy még meg nem született babától az apukáját .
Úgy hogy még nem is tudja hogy apuka lessz ....Végül már tudom hova mehetnék .
Holnap felhívom Domenicot hogy nála lakom egy ideig .Tudom hogy igent fog mondani .Mi mindig ezt csináltuk .Mi igazából úgy lettünk legjobb barátok hogy egy szegény negyedben éltünk .
Bizony .Mikor annyira szegények voltunk mert én még nem tudtam dolgozni anya meg ...tudjátok akkoriban a város legszegényebb lakótelepén laktunk .Lehet hogy nem éltünk jól .Lehet hogy nem volt mindig étel az asztalunkon de esküszöm az volt életem legszebb időszaka .
Domenicoék is ebben a helyzetben életek mint mi. Ő is eltartott mindenkit mint legidősebb testvér még az anyja fetrengett .
Amikor Dom besokallt eljött hozzánk .És vagy a szobámban vagy valahol de elbújtattam s ott maradt egy pár hétig .Kipihente magát majd ment vissza pénzt keresni a családnak.Ez ugyan így volt fordítva is .De ilyen későn nem akarok beállítani hozzá.Ezért csak egy megoldásom van .Ma anyánál alszom .Nincs más választásom .
Közben lassan oda is értem .Lehajoltam és kivettem a lábtörlő alól a pótkulcsot majd be nyitottam.
Ez a ház ugyan olyan mint volt .De anya ?- Anya ?-Szólaltam meg .
- K..kicsim ?-Amint megláttam elszörnyedtem .Az arca be volt esve .A szeme alatt hatalmas táskák csücsültek és le is fogyott .NAGYON lefogyott .- Anya mi történt veled ?- Segítettem neki leülni .
Igazából tudtam mi van vele .Nem telik neki kajára. Kifizeti a számlákat vesz egy kiló kenyeret és viszlát !Ennyire elég a pénze .
- U...úgy sajnálom kincsem !Olyan egy hülye ribanc vagyok !-Simogatta meg a fejem .- Annyira sajnálom .Miután elmenték azt hittem összetörik a szívem .Amikor ott voltál akkor olyan jó volt .
- Persze mert volt ki éltessen .-Forgatom meg a szemem .
- Nem !Azért mert itt voltál nekem .
Nem bírtam tovább hallgatni .Undorodom ettől a nőtől .Azt hiszi hogy egy sajnálommal meg egy szeretlekkkel el lehet intézni .Hát rohadtul nem .
- Menny fürödj le .Elmegyek a boltba ennivalóért .Így is tettem .A zsebemben még maradt annyi hogy bevásároljak . A kicsikém is éhes és anya is
***
Most nőttem haza .Mindenfélét vettem amit csak elbírtam .
Gyorsan csináltam egy 3 fogásos vacsorát 2 főre és lehívtam anyát .
Mikor leértünk végre újult állapotban neki álltunk enni .Isteni lett .
De amint ránéztem anyára azt hittem elsírom magam .Úgy evett mint aki még soha életében .Csak evett evett evett és evett .Jól tette .Én is hasonlóan cselekedtem majd mikor végeztünk anya mondta hogy elmosogat .
Közben én segítettem el pakolni neki .- Amúgy anya ...- kezdtem bele .
- Mond kicsim .
- 2 hetes terhes vagyok !
Kiejtette a kezéből a tányért .
- E..ez komoly?
-Igen !
-Istenem !-Ugrott a nyakamba .Ölelgetett csókolgatott .Őrült neki .Az este további részében nem történt más .Elmentem fürdeni majd ez után az igen hosszú nap után végre álomra hajtottam a fejem ..........
YOU ARE READING
Övé vagyok | ✔️
Romance- Enyém vagy ! Csak is az enyém !Felfogtad ?-Szorít rá a nyakamra . -I..igen . -Nem mehetsz el mellőlem !Megértetted ?-Erősített a szorításon . -Na de.... -NINCS DE !-Majd szenvedélyesen megcsókolt . A nevem Caterina Wilson és mióta belépett Ő az él...