Belűröl fáj .

2.2K 49 0
                                    

Zachary szemszöge:

Mát vagy két órája ugyan úgy ülök és ugyan úgy vagyok a földön .

A szívem összetört .Minden darabját érzem ahogy a mellkasomba fúródik és forgolódik .
Annyira fáj . De nem fizikailag .Érzem hogy ez belülről fáj . Érzem ahogy darabokra szedi a szívem . Amekkora fájdalmat láttam a szemében megöl . A könnyek melyek jogosan hullottak ki a szeméből ... amikor fizikailag bántottam félig meddig tudtam arra hivatkozni hogy be voltam állva .De most ... most magamnál voltam. Nagyon is magamnál voltam .

De mit tegyek? Mit tegyek ha Ő az életem ?Ha szerelmes vágok belé?Annyira szeretem !

A telefonom már vagy 100-szor csipog de leszarom .Leszarom mert tudom nem Ő keres .

De már idegesít szóval felveszem .Faszom .

- Jó hogy felveszem fiam .- Hallottam meg apám hangját .Talán most rá van szükségem.Ő majd megtudja mondani mit tegyek .
- A..apa ..-Szólok neki sírva .
- Fiam mi történt ? Utoljára akkor hallottalak sírni mikor anyád ... tudod
- Szükségem van  rád apa !-Mondom sírva .
- Indulok !Hol vagy ?
- A .. a cégnél !

Annyira fáj . Már most hiányzik .Vajon hova ment ?Mit csinál ?Kivel ? Annyira félek .Tudom hogy eleve nem tartja magát sokra most meg még jobban letaszítottam a mélybe .

- Fiam !-Ront be apa .- Mi történt ?-Guggol le elém .

És most szóról szóra elmeséltem neki mindent .De tényleg MINDENT .

- Hát ezt jól elbasztad nem mondom !- Veregeti meg a vállam.- De ... tudod én is félreléptem már .Mikor anyáddal voltam előfordult .Nem bocsátott meg akár hogy fiam . Tegyél érte hogy megbocsásson .- Húzta elő a zsebéből azt a gyűrűt amit én akartam adni Ízisznek .
Ja igen apa segített nekem az eljegyzésben .Őneki adtam a gyűrűt mert féltem hogy Ízisz megtalálja .

- Igen ?Ez kell most !Köszönöm .- Ugrok a nyakába apámnak .
- Bármikor fiam .
-Szeretlek apa de ... nekem .. nekem most
- Jesszus fiam menny!Gyerünk ne is lássalak !Szaladj a szerelmedhez !Siess!- Szólt rám nevetve apa .
- Szeretlek!

Választ nem várva rohantam is ki .

Vezetés közben felhívtam Pablot !

- Szia Pablo !
- Jónapot uram !
- Caterina hol van ?
- épp követem a kocsiját .
- Miért ?- kérdezek rá.- Elmegy ?
- Mikor hazahoztam felszaladt a szobájukba és összepakolta a holmiját . Kérdezgettem hova megy vagy hogy mikor de csak sírt és nem válaszolt .Ahol most vagyunk nagyon úgy néz ki hogy a reptér felé megyünk .Jöjjön oda .A reptérre .Ott lessz .Ez már tuti .
- Köszi ott találkozunk !

Majd letettem .Mit akar a reptéren ? Lehet vissza megy Törökországba ?Nem az nem lehet ?Nem menne vissza !Habár az sem lepne meg ...

Övé vagyok | ✔️Where stories live. Discover now