Caterina szemszöge :
5 nap múlva .....
Itthon ülök és eszek .De ami a legfontosabb egyedül .
Már nincs csak 2 napja .De ebben az 5 napban azt hittem elveszítem az önkontrollom és ígéret megszegve hagyom el örökre .
Valahányszor vissza ment s másnap jött hozzám mindig kértem hogy mesélje el mi volt oda át .
Soha nem volt olyan hogy le ne szopta volna .Ez álltál mind az 5 nap sírtam .
Az biztos hogy ha meg is csinálja ezt 2 nap múlva semmi nem lessz ugyan olyan .Azért valljuk be ha terhes lennél ráadásul házas és el kéne viselned hogy a szerelmedet minden nap leszopja valaki te sem tudnál ugyan úgy tekinteni rá .
Egyébként már nem lakom anyánál .Itt vagyok már 3 napja Dom-nál .
- Figyel Tündérem ...már végre ketten vagyunk .Szeretnél beszélni ?Tudom hogy jól esne ....
- Szívem nem tudom ... nagyon csalódott vagyok .
- Tudom.Elmondod miért ?-Néz rám kedvesen .
- Terhes vagyok ,a felesége vagyok .Azok ellenére amit tett vele maradtam és most ...Nem is tudom .Cserben hagyva érzem magam .-Súgtam el az utolsó mondatot .- Azt érzem hogy nem becsül engem vagy is minket ahhoz hogy harcoljon értünk a nagyapja ellen .
- Figyel kicsim .Na mostmár látod mi a különbség a fiú és a férfi között :
A férfi az az ember aki céltudatos ,elszánt ,becsületes 'hűséges és ami a legfontosabb értékeli amilye van .
A fiú pedig olyan mint Ő .Egy gyenge szellő aki nagy hurrikánban nem fúj .Egy fiú nem tudja mi mindene van .Mert neki itt vagytok ti !És ennek kéne a legfontosabbnak lennie .Ezért mondom hogy hozzád nem egy ilyen kisfiú való hanem egy férfi ....
- Értem Dom de mostmár nem tehetek mást.Eddig nem így ismertem .Hanem úgy ahogy elmondtad a férfit .Úgy ismertem .De most sokkal inkább hasonlít egy kisfiúra .De nem tudok mit tenni .Tőke estem teherbe hozzá mentem feleségül ....
- Tudom .Semmi baj .Megoldjuk kicsim .
*
*
*
9 óra .Ilyenkor már itt szokott lenni .Nem tudom hol lehet .Majd megcsippant a telefonom .Szerelmem💖: Gyere a régi házunkhoz ott várlak !
Elmosolyodtam .Azért hív mert harcolt értünk .Vége !
Felöltöztem csinibe és megkértem Dom-ot hogy vigyen el .***
- Vigyázzatok magatokra tündérkéim !-Adott puszit az arcomra meg a hasamra .
- Kössz hogy elhoztál .Szeretlek szia !- Adtam puszit majd elmentem az ajtóhoz és bekopogtam .- Szia !-Azt hittem elhányom magam .Ariah várt engem az ajtóban .Egy Mini ruha volt adja amin nem tudtam eldönteni hogy a segge vagy a mellé van kinn jobban .- Már vártunk .Gyere beljebb ....
Az asztalon 4 főre volt megtérítve .Ott ült a nagyapja vigyorogva Ariah önelégült fejjel én és Zach .Akinek az arcán bánat és bűntudat volt .
- Zach minek vagyok itt ?
- Nos gyermek beszélgetni jöttél !Ülj le kérlek !
Leültem .A családfőnél Zach nagyapja a mellettem lévő székkel szemben Ariah és velem szemben Zach .
(Mellettem nem ült senki )- Hallottam Ariah-tól hogy a fiam mai napig eljárkál hozzád .-Ránéztem Zach-re aki nem mondott semmit .Lehajtott fejjel ült tovább .- Először is .Csak játszott veled leány .Másodszor Ariaht hozzá fogom adni .-Elém sétált -Gyerekeket fog neki szülni és ketten élik le az életüket .Harmadszor - Itt állam alá tette a kezét .- Egy ilyen hétköznapi luvnya ne akarjon a fiammal lenni .Szégyellném a nevemet adni neked .-Könnybe lábadt a szemem .- Szégyellném ha a gyerekemet hordozná a szíved alatt és minden nap azt kívánnám hogy meghaljon .
A végére azt hittem el sírom magam .De nem mentem el .Nem adom meg neki ezt az örömöt .Zach rám nézett. Azt láttam a szemében hogy bánja a dolgot.
Hogy hagyhatta hogy ilyet mondjon a gyerekére ?
- Szóval együnk !-Csapta össze a tenyerét .Mindenki szedett magának .Kivéve én .Majd olyan történ amire nem számítottam ....
Zach szedett nekem enni . Megint könnyezni kezdett a szemem de nem az örömtől .
Ez most furán fog hangtani de azért sírtam mert örültem hogy ennyi megaláztatás után még szed nekem enni .De még mindig nem eresztettem ki a zokogást .Pedig ezernyi könnycsepp csípte a szemem .- Ohh nem te nem ehetsz !-Szólt rám a nagyapja .Ariah kuncogott egyet .
- Mi olyan vicces Ariah ?-Kérdezte Zach .
- Hát hogy azt hiszi hogy ehet .Azt hiszi hogy ehet a mi ételünkből . -Elkezdett nevetni mire a nagyapja is elkezdett hangosan hahotázni .
Ránéztem Zach-re aki szintén rám.
Szájával el suttogta hogy :
"Annyira sajnálom .Jóvá teszem "Leszartam .
Már csak azért is maradok .Kíváncsi vagyok hogy megvéd e .Ültem és néztem a többieket .Főleg Ariaht .Azt ahogy Zach-re kacsint .Ahogy simogatja .
- Na mi van te kurva ?Éhes vagy ?-Kuncogott Ariah .
- Hagyd már !-Szólt rá Zach .- Tessék itt az enyém .Edd meg .- Szólt kedvesen Zach .Itt volt a vég .Ennyit bírtam .Kieresztettem a könnyeimet felálltam az asztaltól és kirohantam .
Hallottam ahogy Zach kiabál utánam de nem érdekelt .
Futottam ,futottam és futottam .Nem mertem már Domenicohoz sem menni .Úgy éreztem magam mint egy koszos kutya .
Már a szemébe sem tudtam nézni .De egy biztos .Őt soha nem akarom látni .
Meg álltam egy koszos buszmegállóban majd leültem a padra .Gusztustalan volt de tudtam hogy le kell ülnöm .
A baba így is ma rengeteg stresszen ment keresztül pihennie kell .
Magam alá tettem a pulcsim és lefeküdtem a padra .Fáztam .Féltem .De nem érdekelt .Már csak 1 valaki tartott életben .Ő az én pici hercegem vagy Hercegnőm .Nekem már csak Ő számít .
Lassacskán de sikerült álomba sírnom magam .
YOU ARE READING
Övé vagyok | ✔️
Romance- Enyém vagy ! Csak is az enyém !Felfogtad ?-Szorít rá a nyakamra . -I..igen . -Nem mehetsz el mellőlem !Megértetted ?-Erősített a szorításon . -Na de.... -NINCS DE !-Majd szenvedélyesen megcsókolt . A nevem Caterina Wilson és mióta belépett Ő az él...