Remélem te leszel ...

2.5K 57 0
                                    

Zachary szemszöge :

Őszintén nem hittem hogy lehetek e valaha még ilyen boldog .Mert még így is szeret .
Éppen kávézok a büfénél miközben az Íziszem alszik .De mielőtt azt hinnéd ... nem.Nem hagytam egyedül . A szobájában 2 fegyveres Őr van plussz 2 az ajtaja előtt .

Magamtól lehet nem de másoktól megvédhetem .S már tudom hogy ha kéri sem hagyom magára .Amit most tettem vele az megbocsáthatatlan .De Ő megtette .

- Jó napot Mr Ross ! -Ül le velem szemben Ízisz orvosa .
-Magának is ...
- Mrs Ross miatt jöttem ide magához ...- Így még nem gondolkodtam rajta de kurva jól hangzik hogy Mrs Ross .
- Igen. Mi van vele ?-Váltott az arcom hirtelen komolyra .
- Ja csak annyit hogy...hogy mondjam..- Kereste a szavakat ... - Nem tudom mi történt vele 4 napja mikor behozták de... kínzás jelei mutathatók rajta .- Ez így kimondva még szívszorítóbb mint amilyennek gondoltam . - Szegény lányt majdnem halálra verték .Ha nem hozzák be időben elvérzik . Holnap hazamehet de... arra kérem nagyon vigyázzon rá .Igaz már a felépülésen van de nagyon hamar fel szakadhatnak a varratok ....- bólintottam .

- Uram !- jött oda hozzánk az egyik őr aki Íziszre vigyáz .
- Én magukra hagyom önöket ! - megy el tőlünk az orvos
- Caterina felébredt és magát kéreti .-Azonnal pattantam és szinte szaladtam a szobája felé .

- Íziszem !-Rontok be .- Valami baj van ?-Ülök mellé az ágyban .
-N.. nem csak beszélni akarok veled .2 dolog miatt is .
-Mond !
- A..amikor telefonáltam az álmom miatt ... ömm a bátyámmal beszéltem . És arról álmodtam hogy az apám megint megver .Hogy megint átélem azt a borzalmas éjszakát. É..és ilyenkor csak a bátyáim tudnak le nyugtatni .Ők voltak akik végig kitartottak mellettem .És nagyon rosszul esett hogy nem bízol bennem .
- Ohh egyetlen Ízisz szépségem annyira sajnálom . Tudod én nem benned bízom hanem .. magamban .Abban nem bízom hogy elég jó-e vagyok neked .Mert tudom hogy sokkal jobbat is találsz nálam .És ez nálam nem a bizalomról szól hanem ... a félelemről .Annyira félek hogy egyszer el fogsz hagyni egy nálam sokkal jobb férfiért hogy Kiabáltam veled .Sajnálom Ízisz .

- Jaj egyetlenem !- Teszi a kezét az  arcomra .- Nekem nem kell senki rajtad kívül .Csak te ahogy vagy . Akibe én szerelmes lettem az egy tekintély parancsoló , imádni való néha morgós maci .- itt felnevettünk mindketten .-  Akit Zachary Adam Ross-nak hívnak .Képzeld Ő életem nagy szerelme .Oké sok mindenben nem egyezünk de az esetek 90%- ban egyet érünk .És remélem hogy... egyszer Ő lessz a gyerekeim apja ...

Atya úr isten .Azt.. azt mondta ...

-Mond mégegyszer !- nézek rá örömkönnyektől csillogó szemekkel .
- Remélem te leszel a gyerekeim apja ...

Övé vagyok | ✔️Where stories live. Discover now