"Lordum, size bir kaç ölüm ve yandaşları ile ilgili kitap getirdim."
"teşekkürler Lali, çıkabilirsin."
"Emredersiniz lordum."
Lali=
Marvolo harry'nin yanına oturmuştu. Kurabiye yiyordu. Hogwarts'a çoktan kabul edilmiş, slytherin takım başkanı olmuş ve ölüm yiyen ordusunu toplamaya başlamıştı.
"Tom banada kurabiye ver hepsini bitirdin seni aç göz!"
Tom ısırdığı kurabiyeyi harry'nin ağzına tıktı ve çayından bir yudum aldı. Pansy'nin 'OoOoOoO' sesi yankılandı odada.
"Hayırlı olsunda son 1 hafta kala olmasaydınız ya!"
"kapa çeneni biz senin kafanda kurduğun fantezilerdeki gibi değiliz-"
Odaya Luna başı sarılı biçimde girince harry gözlerini kocaman açtı. Hemen onun yanına gidip kimin yaptığını sordu.
"cho chang ve arkadaşları..."
"Pansy, sana bırakıyorum."
"büyük bir zevkle lord'um."
Pansy uzun zamandır luna'ya plotonikti. Bu yüzden ona acı çektireceğini biliyordu. Tom'un yanına oturup onun ağzının değdiği kurabiyeyi yedi ve kitabını okumaya devam etti. Kalan 1 hafta su gibi aktı. 1. Sınıfı bitirdiklerine inanmıyordular. Çok şey yaşamışlardı.
"şimdi ne yapacağız lordlarım?"
"ben synx'in yanına gideceğim. Sizde 1 ay boyunca planları ölüm yiyenleri ve yanımızda olan herkese planı anlatın."
"Emredersiniz lordum."
"görüşürüz harry."
Harry gülümsedi
"görüşürüz tom."
Harry ölüler dünyasında 1 gün'ün 1 ay olduğunu biliyordu. Neyseki fazla sabretmesine gerek yoktu.
"evet can alma vakti."
Harry evreklara gömülürken synx can almaya gitti.
Harry 1 gün dolduğunda, ölüler diyarından çıkıp malfoy malikanesine gitti. Ortam gergindi. İçeri girdiğinde bütün gözler ona döndü.
"Lordum, size hem iyi hem kötü haberimiz var."
"kötü haber nedir lucius?"
Çok sessiz. Gereğinden fazla sessiz, harry herkesin büyüsünde tedirginlik ve kızgınlık hissediyordu. Sessizliği bozan Draco oldu.
"Lordum Dumbledore bankadaki paranıza el koymuş."
Harry şok olmuştu. Yani az önce duyduğuna göre black ve Potter servetine dumlefuck el Koymuştu. Bunun velayetle ilgili olduğunu bilen harry ekledi :
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☠┆𝙷𝚊𝚛𝚛𝚢 𝙿𝚘𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚟𝚎 𝚉𝚊𝚖𝚊𝚗 𝙺𝚊𝚟𝚛𝚊𝚖ı┆☠
Fantasy[TAMAMLANDI] "sana kısa ve net bir şekilde soruyorum çocuk." anlamamıştım ve kafamı yanımda duran Severus'a çevirdim. Babam ofladı ve platin saçlarını karıştırdı. Sonra bana bir bakış atıp "Riddle mi? Grindelwald mı?" #dark &7 (2022/09/26) #grindel...