Walker bütün sorunları çözmüştü ayrıca Dumbledore'yi rezil etmişti. Sonunda kan kutsaması yapılmış ve artık Severus ve Lucius babası olmuştu.
Sabah sabah Draco'nun bağırması ile uyanmış, hemen banyoya gidip yıkanmıştı. Kuruduktan sonra londra'ya doğum günü için gidecekleri için sözleşmişlerdi. Harry aynaya baktığında değişmiş görünüyordu :
Saç aralarında hafif beyaz tutamlar vardı ve yüzü artık V şeklindeydi. Gözlüksüz görebiliyordu. Ama boyu kısalmıştı. Ulan zaten neredeyse 12 yaşına girecekti ve boyu daha 1.45 bile zor olmuştu!
"Aman Tanrım, Lan sen nasıl bu kadar yakışıklı oldun?!"
Konuşan Draco idi ve yüzünde şaşkınlık ifadesi vardı. Ağzı açık kalmıştı.
"Draco çık dışarı seni sapık!"
Harry hala bornozla durduğu için ona bir terlik fırlattı.
"tamam be! Çıkıyorum! Seksi vicudunu Tom'a gösterirsin!"
"Draco 10 saniyen var gözden kaybolmak için."
"iyi kaçtım ben, babamlar aşağıda seni bekliyor. Londra mevzusu."
"evet evet, giyinip geldiğimi söyle."
"tamam kardeşim."
Harry bu sözlere kıkırdamıştı. Üstüne beyaz gömlek altına kırmızı kadife bir pantolon giyip çıktı odadan. Aşağıya indiğinde ailece yemek yiyorlardı.
"günaydın. Odamdaki saate bakmadım. Saat tam olarak kaç?"
"saat 9:35 harry, gelde kahvaltını yap."
Gülümseyip yanlarına oturdu. Tabağına biraz börek ve peynir aldı.
"harry tatlım çok az yiyorsun. Bellatrix bile şikayet ediyor çok az yediğin için. En azından teyzenin sözünü dinlesen?"
"ah hadi ama anne! 2 börek zaten doyuruyor ayrıca peynirde gayet besleyici."
"yumurta yemeden kalmıyorsun küçük bey."
Harry oflayıp sızladı ama en sonunda maalesef 2 yumurta 4 börek ve biraz peynir yemişti zorla. Patlayacak gibi hissediyordu harry.
"Ölüyorum."
"Ölüm lordu ölemez oğlum."
Harry onların kıkırdadığını duyunca tebessüm etti.
"baba, izninle hogwarts'ta bana ait olan bir şey var. Oraya gidip hazır Dumbledore yokken onu almak istiyorum."
Lucius biraz düşündü. Ardından dikkatli olması şartıyla izin verdi. Narcissa ise neredeyse izin vermedi korkuyordu. Harry'e görede yerli bir korkuydu. Biraz sonra felsefe taşı gitmeden almaya çalışacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☠┆𝙷𝚊𝚛𝚛𝚢 𝙿𝚘𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚟𝚎 𝚉𝚊𝚖𝚊𝚗 𝙺𝚊𝚟𝚛𝚊𝚖ı┆☠
Fantasy[TAMAMLANDI] "sana kısa ve net bir şekilde soruyorum çocuk." anlamamıştım ve kafamı yanımda duran Severus'a çevirdim. Babam ofladı ve platin saçlarını karıştırdı. Sonra bana bir bakış atıp "Riddle mi? Grindelwald mı?" #dark &7 (2022/09/26) #grindel...