『2.8』♡Kavramı Anlama♡

229 16 0
                                    

Finale yakınız 4. Sezon bitiş olacak yani kısaca 『4.0』yazısını görürseniz bittiğini anlarsınız.

"Yani bana diyorsun ki ben senin dostunum?"

"Aynen öyle diyorum. Sence ben senin dostun değil miyim?"

"Hayır, yani ben senin aileni öldürdüm ve sen bunları bana iyi niyetle söyleyince..."

"Anlamıyorum tom, anlıyorum ama şuan ciddiyim. Bak önümüzde kocaman bir hayat var. Beni sevmek zorunda falan değilsin. Bunu asla zorla yaptırmak istemem zaten istesene zorla yaptıramam ama cidden beni sevmek istersen biraz düşüneceğim tamam mı? Şuanlık dost muyuz?"

Harry elini uzattı, marvolo bir süre düşündükten sonra eli sıktı ve ikiside birbirine bakıp gülümsedi. Hayatta ki en büyük düşman her zaman sensindir, kendine fazla güvenme.

"O zaman... Beni biraz hırpalanmış göstermeye ne dersin? Ayrıca şu kız uyanmadan?"

"büyük bir zevkle"

Kıkırdadım ve marvolo'nun bana daha demin kaçırdığı crucio büyüsünü yapmasına izin verdim. Yerde deliler gibi acıyan vücudumu umursamadan defter çıkardım ve Ginny'nin önüne fırlattım. İnandırıcı olmalıydı, değil mi?

Marvolo işini bitirince kendi yarattığım bir büyüyü ona yaptım.

"Articca"

Büyü kişinin kendi kıtlığının yaşaması ama iki kişiye bölünmesini sağlıyor aynı zamanda 2. Bölündüğü kişiye istediğini yapabiliyordu ama normal olana asla zarar gelmiyordu. Onun crucio'yu bitirmesiyle benim ayağa kalkıp yerde baygın numarası yapan ginny'nin yanına gitmem bir olmuştu. Hemen onu 'kurumak' için bir kaç saçma şeyler söyledim marvolo ya. O planı bozmamış hazır gözleri kapalıyken arkadan sıvışmıştı 1. Bedeni, gitmeden öncede günlüğün içine girdiğinden emin oldum. Sonra olması gereken oldu sahte basilisk öldü ve gerçeği salazar herkelinde kaldı. Oyunum harika ilerledi ve kendi kanıma damlattığım zehiri favks göz yaşları ile iyileştirdi. Bundan sonraki seneler bebek oyuncağı olucaktı...


5. Sınıftaydım, 78 veya şimdiki tabirle 15 yaşındaydım. Çok fazla bir şey yaşamamıştım, gayet sıradandı. Yani benim için 'sıradandı' birine böyle şeyler söylesen kalp krizinden ölme olasılığı çok yüksekti. Neler mi olmuştu? Ateş kadehine ismimi reşit olduğum için kendim atmıştım. Evet ondan önce olanları size anlatayım.. Evet ilk etabdan önce ejderha imparatorunun mağaraya gittim yani kısaca artemis'in yanına gittim, evet evet o flanflag olan efsanevi artemis wizardın yanına gittim ve onu neredeyse öldürür bir şekle getirdikden sonra pes edip bana Ejderha imparatorluğunu verdi. Vermeden öncede benim eğitmenim olmasını istediğimde başını sallayıp onayladı, ben ölümün efendisiysem oda ecelin kızıydı ve benim sağ kolumdu bu nedenle ondan gözümü ayırmamam gerekiyordu. Çünkü ölümün yandaşı olacak ecelin yerine geçmesine sadece 10 yıl kalmıştı ve iyi anlaşıp onun onurunu ve güvenini kazanmalıydım oda benimle aynı fikirdeydi. Ejderhaların imparatoru olduğum için ilk etabda ejderha önümde eğilmişti herkes şaşkınlıkla bana bakerken ejderha insana dönüşmüş ve ayaklarıma kapanıp "imparatorumuza selam olsun!" diye bağırınca herkes buga girmişti.

Ardından yumurtayı alıp şaşkın gözlerle bana bakanları umursamayıp ejderhanın eski haline dönmesini izledim ardından kafamı sallayıp oradan ayrıldım. Eh işte yaşadık bir şeyler Gerçi şeyi atladım bak, marvolo ile iyi arkadaş olduk. Eskisi gibi beni asla sevmeyeceğini bildiğim için çoktan vaz geçmiş ve içten içe depresyona girmiştim bile.

Öte yandan biz altın üçlüyü(ron, Hermione, harry) ve Zümrüt beşliyi(Draco, Luna, Pansy, teodora, blaise, harry) çoktan kurmuştuk diğer yandanda yakut dörtlüde(fred, George, Neville, harry) gözlerden kaçımıyordu. Bütün okulu tarafıma çekmiştim bile sadece hufflepuff'lardan birkaç kişi sorun yaşıyordu. Onun dışında hepsinin sadakatinden emindim, emindik.

Olan biten her şeyin arasında yine Sirius geri dönmüş ve bana olanları anlatmış bense ona mantıklı bir şekilde tarafımı söylediğimde ilk başta çok kızsada sonradan oda benim saftıma geçmişti, buda çapulcuların hepsini kendi tarafıma çektim demekti. Bakıyorumda Dumbledore'nin tarafında kimse kalmamışken benim tarafıma bakanlık bile geçmeyi düşünüyordu, Dumbledore okulda ne yaptığımı bilsede sesini çıkamıyordu. Zihnine erişememem sinirlerimi bozuyordu ama buna fazla takmıyordum çünkü bir süre sonra planını öğrendim, öğrendiğim gibi bozdum. İşler yolunda gidiyordu her şey olması gerektiği gibiydi ben lakin şuan 6 bilion 327, trilyon 234, Milyar 194, milyon 983, bin 317 tane ejderha olduğu öğrenene kadar...

"NEY DEDİN NEY?!"

"LAN MAN KAFA NASIL YÖNETİCEN BİLMEM LAÇ KATRİLYON EJDERHAYI?!"

"dur gerizekalı, önce bir dinleyelim artemis'i"

Sırtıma hafifçe vurup öksürüğümü geçirmeye çalışan narcissa'ya gülümsedikten sonra en az benim kadar şaşkın olan babama baktım. Hakikaten bu kadar ejderha olduğunu bilmiyordum, bilseydim niye seni görevinden alayım articim?

"9 tür ejderha vardır 2 tane taraf vardır ve 3 büyüklük vardır. 1. Tür ejderhalar ışık ejderhalarıdır genellikle onlar safsızdır ve 1. Tarafta yer alırlar, ruhları 10 yani çok pis güçlüler. onları Oncea yönetiyor yani gurupları yönetenlere efendi denir, efendiler ejderhaların gruplarını yönetimler ve sizden gelen emirleri onlara iletirler.

2. Tür ejderhalar ise Karanlık ejderhalardır onlar hakkında imparator olsam bile pek bir şey bilmiyorum sadece onları yöneten Urugiri diye bir bildirim aldım gerisi yok ne safları nede kaç ruh taşıdıkları belirsiz. Diğer 5 tanesi 5 elementtir ateş'i yöneten kişi Fire' dir ve 9 ruhları vardır baya güçlüler. 2. Saftadırlar. Su'yu yöneten kişi ocean'dır ve Genellikle asla sudan ayrılmazlar ama nezaket gösterip bize saflarının 1. Olduğunu söylediler. Toprağı yöneten ejderhalar ise sessizler safları 1. Ruhları 6 ve yöneten kişi Kalea. Havayı yöneten ejderhalar ise en sevdiklerim çünkü en kana yakın ve en sevecenler safları tarafsız olmakla beraber onların ruhları 8 yani epey güçlüler yöneten kişi ise Hela. Buz ejderhalarına dikkat edin, çok kararsızlar ve imparator olduğunu anlamazlarsa sana saldırırlar. Ruhları 7 ve onları yöneten kişi Yavera."

"anladım başka ejderha var mı?"

"evet 2 ejderha var ama onlar pek ilgini çekmez diye umuyorum?"

"anlat lütfen yeni imparator benim. Her şeyi bilmem gerekiyor."

"pekala 2 tane kaldı zaman ejderhaları, güçleri 12 ve sınır zaten 15 olduğu için hiç bulaşmak istemezsiniz. Ha şu ruh meselesi güç seviyelerini gösterir aklınıza yazın yani. Baya gizlilik içinde yaşarlar ve sürekli paralel evrenlere geçiş yaparlar, imparatorun değişmesi hepsinin buraya üşüşmesini sağlayacaktır sakın ola ki kötü laf etme seni bile yerler. Kalan 1 ejderha ise en tehlikelisi. Felaket ejderhaları. 15 ruhları var ve eğer birine bile bakarsanız ölüm sizin canınızı alır, bu senin için geçerli değil sevgili imparatorum. Tarafsızlar ve bu büyük bir mucize çünkü eğer taraf seçerlerse kıyamet kopacak bir tanesi bile koca ülkeyi yok etmeye yeter. Onları yöneten kişi Walker diye biliyorum. Çok gizliler 2 ülkeyi boka çevirdiler 1. Osmanlı 2. Irak cidden o zamanlarda ikiside yok oldu."

"anladım. Ama hepsi bana boyun eğmek zorunda mı?"

"Eğmek zorunda imparatorum. O eğilmezse zorla eğiltirler."

Kafamı salladım anneme bir öpücük verip babama sarıldıktan sonra hemen hogwarts'a cisimlendim. 3 aydır marvoloyu görmüyor olmam içimi yiyip bitiriyordu. Taki gizlenmemiş normal olarak Voldemort halinde Dumbledore ile konuşan tom'u görene kadar, şuan içimdeki bütün plan suya düşmüştü...

☠┆𝙷𝚊𝚛𝚛𝚢 𝙿𝚘𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚟𝚎 𝚉𝚊𝚖𝚊𝚗 𝙺𝚊𝚟𝚛𝚊𝚖ı┆☠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin