『2.7』♡Barış Antlaşması♡

246 18 0
                                    

Harry ortak salona girdiğinde gözler ona çevrildi. Sinirliydi ve neden sinirlendiğini bilmiyordu sadece Voldemort(tom) sinirlenirse oda otamatik olarak sinirleniyordu. Harry ne yaptığının Bile farkında olmadan gryffindor masasına yöneldi. Ama birisi
onu kolundan tutarak durdurdu. Şuan ne halde olduğunu bile bilmiyordu harry, hemen onu kavrayan güçlü elleri ittirdi ve gryffindor'un masasına yumruğunu koyar.

*mort! Şuan birinin canını almadan geri dönemeyeceğim!!*

*harika zamanlama Dai Jeons boğazına elma kabuğu kaçması ile ölecek. Sen almak ister misin?*

*Tırpanı gönder. *

*emredersiniz efendim.*

Harry ellerini açtı ve koca tırpan'ın ona gelişini bekledi, çok fazla zaman geçmeden büyük tırpan parmaklarının arasına yerleşti ve
Harry onu kavrayıp dai jeons'a doğrulttu. Çocuk ona elma yerken dikkat etmemişti, ama sonra hırçın bir. Öksürükle yerinde kıvrandı ve harry tırpanı ona değdirdiğinde onun canı çoktan bedeninden ayrılmıştı. Herkes şoke olurken harry sadece güldü.

"Ölümün işi varmış bende hogwarts'a ölecek biri olduğunu duyunca hemen kalkıp geldim. Bütün suçu kendi üzerime alınıyorum, tabi ölümüm efendisi olduğum için bana Tanrı dışında kızacak birisi varsa bekliyorum."

Harry tırpanı bıraktığında tırpan'ın hızla gidişini izledi. herkes hemen dikkatini yerde cansız biçimde yatan Jeons'a çevirdi... İğrenç, şuan bir ölüyle aynı ortamdalardı. Ama gerçi mezarlıktada aynısı oluyordu? Bu onaları asla anlamayacağının bir kanıtıydı, harry arkasına bakmadan büyük salondan çıktı ve slytherin ortak salonuna doğru yürümeye başladı. Yol boyunca duyduğu fısıltılar bir yana harry hiçbir profesör ile karşılaşmadığına şükretti.

Ortak salon'a girdiğinde boştu. Saate baktı, 8:00.. Artık zamanı gelmişti. Sırlar odasına gidecekti, hemen yukarı çıkıp bir duş aldı. Marvolo'nun 18 yaşındaki haline güzel görünmeliydi değil mi? O ona inanmayacak olsa bile. Belki birden aşık falan olurdu... bu imkansızdı olsada. Harry'nin planı basit ama karmaşıktı. Ron kabul ederse onu işaretleyecek ve geçmişi gösterecekti. Etmezse ve sadece arkadaşı olmayı seçerse savaşta pasif taraf olacaktı. Ron büyük bir rol oynuyordu çünkü gryffindor'uda kendi tarafına çekmek istiyordu harry. Bunun içinde Harmonie'nin zekasına ihtiyacı vardı, ama onu kendine güvendirmek zaman alırdı. Bunu basit bir büyüyle çözerdi, sonuçta o ölümün efendisiydi ve hiç bir şeyi kafasına takmıyordu.

Hazırlandığında hemen kızlar tuvaletine doğru gitmeye başladı. Şansına bu gün profesörler kış uykusuna yatmış. Acaba neden?

°°FLASHBACK°°

Harry, ev cinleriyle dolu mutfağa girdiğinde harika kokular alıyordu. Buraya girmesi bile mucizeydi ama ev cinleri ona çok fazla güveniyordu. Bu güven bu gün içindi... Harry neredeyse koşar adımlarla kazana yaklaştı ve tüm okul için olan(profesörler dahil) balkabağı suyuna yaptığı uyku iksirini aktardı. Herkesin içeceiğinden emindi ve tekrar emin olmak için başka bir iksir daha kattı. Renginin değişmediğini gördüğünde derin bir oh çekti ve ev cinlerine hafif yardım ettikten sonra mutfaktan ayrıldı.

°°FLASHBACK SON°°

Ah evet bütün okulu uyumuştu. Harika bir histi... Kimse ona karışmıyordu, ama en sonunda yakalanacağını biliyordu. Ama sadece binasından puan gider veya ceza alırız çünkü kimse onu okuldan atacak ve karanlık lordu'un tarafına geçmesini sağlayacak kadar Aptal değildi. Ama, önüne birden çıkan yaşlı budala ile bütün düşünceleri bölündü. O neden uyumamıştı ki? O içmemiş miydi?

"bütün okulu uyutucak kadar yetenekli olduğunuzu bilmiyordum harry, slytherine 50 puan."

Aptal yaşlı budala. Nefes alsa bile puan verecek onun bulunduğu takıma. Harry gülümsedi ve bir bahane bulup arkasına bakmadan yaşlı bunağın yanından ayrıldı. Aptal. Yaşlı. Bunak... Bu adamın ona yaptıkları harry'i sinir ediyordu, hayatını sanki o yönetiyordu! Ayrıca onun hayatıyla kalmayıp diğer hayatlarıda kendi tarafına çekmişti pislik Herif! Zaman gelince herkes ona inanacaktı. Böyle umdu harry ve kızlar tuvaletine doğru dik bir şekilde ilerlemeye devam etti.

Ulan salazar, buralı çıkarken hiç mi yorulmadın be güzelim? Neden kızlar tuvaleti, sapık mısın salo? Neyse beyninin içindeki sesi susturdu harry, ve sonra çataldil konuşarak yine yaptığı gibi açtı Sırlar odasını. Arkasından gelen sesle irkildi, adamın yüzüne bile bakmadan Sectumsempra yaparak adamı acı çığlıklarıyla ölümünü izledi. Harry sadece gülüp Sırlar odasına girdi.

Sırlar odasına girdiğinde yerde yatan ginny'i bir gram umursamadan dev yılanı çağırdı. Yılan geldiğinde riddle'de gelmişti, ve şaşkınlıkla gözlerini potter'ın anlamsız ifade ile ona bakan harry'e çevirdi. O ise sadece yılanın başını oluşuyordu. Aurasını serbest bırakınca marvolo kahkaha attı.

"korkuyor musun?"

"Senden mi?"

Ah, evet 1. Yılda malfoy ile Yaptığı düelloda kurduğu cümleyi şimdi 2. Yılda tom marvolo ile kurmuştu. Garip olabiliyor bazen BAZI şeyler.. Mesela riddle'nin şuan cidden rahat tavırları. Harry şüphelendi. Ne bu rahatlık? 9 köye yalanını inandırdın mı marvolo?

"9 köye değil sadece sana inandırsam bana yeter. CRUCİO!"


✨🍄Selam aşklarım. Nasılsınız? Bende iyiyim. Fazla bölüm atmıyorum teyzemlere geldim ama akşamları yazarım, yazarınız gitmemek için elinden geleni ardına koymaz.✨🍄

☠┆𝙷𝚊𝚛𝚛𝚢 𝙿𝚘𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚟𝚎 𝚉𝚊𝚖𝚊𝚗 𝙺𝚊𝚟𝚛𝚊𝚖ı┆☠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin