『0.9』♡ızdırap♡

798 58 9
                                    

Yüksek kurulun karşısındaydı. Ron herkesin görebileceği tam ortaya longurdak diye koyulmuş elleri zincirle bağlanmış koluna serum takılmış bir şekilde oturuyordu sandalyede. Voldemort'un konuşmasıyla bozuldu sessizlik :

"hepinizin bildiği üzere burda bay ron weasly'i yargılamak için toplandık-"

Tam o anda harry'nin midesi çok fazla bulandı ağzını tuttu harry tutabildiği kadar tuttu ama nafile, salondan koşarak ayrıldı harry. En yakındaki lavaboya girip bir süre kustu. Arkasından kimsenin gelmemesi onun yararına olmuştu. Yaklaşık 20 dakika boyunca kustuktan sonra içinden 'biraz daha devam edersem çocuk ağzımdan gelecek' dedi harry ve ağzını silip lavabodan ayrıldı. Yüksek kurula tekrar girmek istemedi. Bu yüzden bakanlığı gezmeye karar verdi. Dolaşıyordu. Arkasından yaklaşan hızlı adımları duymadı. Biri onun kolunu tuttu ve kendine çekti. Çok sıkı sarılıyordu.

Kafasını kaldırıp bakınca onun Tom olduğunu gördü. Kokacak yüksek kurulu bırakıp onun yanına gelmişti. Bu harry'nin yüzünü gülümsetti.

"Tom? Burda ne yapıyorsun??"

"oradan öyke apar topar karnını ve elini tutarak ayrıldın. Ne yapmamı bekliyorsun?"

Harry'nin yüzü dahada gülümsedi. Tom'a sıkıca sarıldı. Ve Voldemortu şok edecek bir şey yaptı, onu öptü dudağından. Voldemort artık emindi. Duyduğu sevgi karşılıklı olmuştu.

"eve git. İkinizi burda yormamalıydım. Ne kadar salağım."

"tatlı bir salak."

Voldemort şaşırmaya devam ediyordu. Kesinlikle felsefe taşının özünü fazla içtiğinden olduğuna emindi ama belli etmedi. Onu malfoy malikanesine bırakıp, yüksek kurulun taht bölümüne tekrar oturdu ve sorgulamaya devam etti.

Harry malikaneye geldiğinde Narcissa ona anne gibi sarıldı. Ve odasına götürüp dinlenmesini söyledi.

Kalan 1 ay huzurlu geçti. Ama ron ve Harmonie hala azkabandaydı. En azından yaşıyorlardı... Harry vicdan azabı çekmeye başladı. Luna ve neville'yi öldürdüğü için. Bir an kontrolü kaybetmişti...yüksek sesle çığlık attı ve yanında uyuyan kocasını uyandırdı. Tom hemen onu kaldırıp göğsüne yasladı.

"Ne oluyor?!"

Diye bağırdı karanlık lord. Harry gözleri yaşlı bir şekilde ona baktı ve nefesini düzene sokmaya çalıştı. Olmuyordu.

Tom onu kucağına oturttu ve öptü. Bu harry'i rahatlattı. Sevdiği adamın dudakları nefesini yerine getirdi ve sakinleşmesini sağladı.

"anlat bana bebeğim, ne oldu?"

"Vicdan azabı çekiyordum.. Onları öldürdüğüm için.. Ben... Ben katil oldum.."

Voldemort onun şuan ağlamaya geri döneceğini düşünürken harry aksine gülümsedi. Ve mutlu oldu. Sonunda vicdan azabı bitti. Ve marvolonun kollarında uyudu.

Sabah kalktığında yanında Tom yoktu. Biraz endişensede gözlerinden uyku akıyordu bu yüzden yatmaya devam etti. Ardından içeriye FBI gibi Lilith girdi.

"UYAN ULAN ENİŞTE"

"ÇIK DIŞARI SENİ LANET OLASI ÖLÜM YİYEN!"

Harry, Lilith'e bir yastık fırlattı. Lilith yere düştü. Ve yastığı tutup ayağa kalktı ve onu bir kanera atıp harry'e mutlu mutlu baktı.

"hadi hadi! Bebeğin cinsiyetini öğrenelim!!"

☠┆𝙷𝚊𝚛𝚛𝚢 𝙿𝚘𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚟𝚎 𝚉𝚊𝚖𝚊𝚗 𝙺𝚊𝚟𝚛𝚊𝚖ı┆☠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin