『2.2』♡sıradan Gün♡

267 25 22
                                    

Herkes korkuyordu. O an harry durmak bilmeyen bir kahkaha attı. Sonra anladılar ki harry muhteşem bir şakacı. Haha ne kadar komik. O kadar komik ki korkudan altımıza işedik.

"gülmemek için zor tutuyorum kendimi..."

"tutma tutma, biz seni şimdi bir güzel güldürelim"

O anda kuvvetli ayak sesleri geliyordu. Tabiki, profesör McGonagall ve Dumbledore bozuntuları. Çaktırmadan bana bir bakış attı zihinfend ustası, yaşlı bunak sen zihinfend isen harry'de zihinbend ustası. Ayrıca ölümün efendisinin zihnini okumak kötü sonuçlara yol açabilir.

"sorun nedir profesör?"

"felsefe taşı, onu sen getirdin, ama. Sahteydi!"

"profesör ben sadece cebimdeki taşı getirdim. Başka taş görmedim?"

"yalan söylemeyin bay potter-"

"bay potter değil bay harry James potter peverell gryffindor malfoy Prince balck. Yeni adım bu dahası var mı?"

Etraf sessizleşti. Malfoy bıyık altından hafifçe kıkırdayınca harry'de tebessüm etti. Dumbledore onu takip etmesini söyleyince istemeye istemeye arkadaşlarına veda edip yaşlı bunağın peşinden gitti.

~harry'nin gözünden~

Bu adam nasıl aydınlık lordu oldu? Karanlık lord bile çok iyi birisiydi, acilen yer değiştirmeleri gerek, gerçi benim marvolom ikisinide alır. Geri getirirsem bütün sorunlarım çözülecek.

Evet onun iğrenç limon şerbeti kokan ofisine girince irkildim. Bok daha iyi kokuyor... Limon şerbetinden 1 yudum aldı, aklımın köşesine limon şerbetini yasaklamayı yazdım ve yaşlı bunağı dinlemeye başladım.

"bak harry, bir zamanlar doğru bildiği yanlışları yapan bir adam vardı. Aynı senin gibiydi, güçlü ve zekiydi. Bütün profesörler ona güveniyor ve bütün okul onu konuşuyordu. Ama mezun oldu ve-"

"ve karanlık lord olup size karşı savaş açtı. Evet anlıyorum profesör, beni buraya neden getirdiniz?"

"harry seni buraya ron weaslyle ile arkadaş olmanı söylemek için geldim. Duydum ki geçenlerde yanındaki bayan Harmonie'yi ve bay Weasly'i duvara fırlatıp tavanda sarkıtnışsın, bunun için özür dilemen gerekiyo-"

"o muggle'den ve bulanıktan asla özür dilemem."

"bak harry, arkadaş olmayı neden denemiyorsun? Arkadaşlık her zaman çözümdür-"

"bildiğiniz üzere ben gryffindor varisiyim, ölümün efendisiyim. Size benimle böyle konuşma hakkını hangi Tanrı verdi?"

Ölüm sessizliği oluştu.. Dumbledore bunaldı ilk defa duyuyorumuş gibi gözlerini sonuna kadar açmıştı.

"harry bak kafana ne taktıysan bunların gerçe-"

"kapa çeneni yaşlı bunak. Burada bana emir verebilecek konumda değilsin sen kendi kendine tribe girip kendini aydınlık lord ilan ettin bu senin olduğun konumu 1 gram etkilemiyor ben ölümün ilk ve son efendisiyim kıyamete kadarda öyle kalacağım sizin canınız benim 1 gram umrumda değil
Zaten canınızı ben alıyorum."

Dumbledore'nin suratına bakmadan oradan ayrıldı. iğrenç adam. Harry, Büyük salona girdiğinde herkesin gözü ona çevrildi.

"DÖNÜN ÖNÜNÜZE APTAL MUGGLELAR!"

Harry bunları söyler söylemez gök gürledi ve aydınlık olan havada gök gürültüsünü kimse beklemiyordu. Herkes aşırı derecede korkuyla önüne döndü. Kimseden çıt çıkmıyordu. McGonagall geldiğinde harry'e gözlerini fal taşı gibi açarak baktı.

"bay potter! Burada böyle bağırmaya bir hakkınız yok!"

"McGonagall zamanından önce ölmek istemiyorsan kapa çeneni.."

Harry'nin elinde tırpan belirince herkes çığlık attı, slytherinliler dışında onlar yemek yemeye devam etti. Lordlarının onlara asla ihanet etmeyeceğini biliyorlardı

Harry masaya oturdu ve sinirlerinin geçmesini bekledi. Yanına oturan marvolo'yu gördüğünde bir oh çekti harry ve ona sarıldı.

"neredesin sen be adam?"

"dolaşıyordum."

"4 aydır mı?"

"yani zaten bu yıl olucaklardan sonra biraz gezeyim dedim."

"planımı sana anlatmadım değil mi man kafa?"

"çocuk son kez söylüyorum benim adım man kafa değil."

"13 yıl önce böyle demiyordun be adam ya..."

"zamanda geri gittiğinin farkındasın değil mi? Senin değiminde şuan 13 yıl geri gidersin şuan 1991 yılında olduğumuza göre 13 yıl önce 1878 oluyor ve ben seni o yıllar tanımıyordum"

"anlamazsın sen, ayrıca boşver sana ortak salonda planımı anlatırım tommy"

"ben sana Henny diyor muyum?"

"Lucifer ismi daha çok hoşuma gidiyor. Kırmızı gözden dolayı"

"lucifer, evet sana takma ad buldum çocuk. Sevinsen iyi edersin benim gibi birisi sana takma ad buldu."

"sevindim çünkü sevdiğim Bir man kafa bana takma ad buldu."

"çocuk seni yemeğim bitince döveceğim"

"bekliyorum moymoy"

Tom ne kadar bu isimleri ve harry'nin umursamaz tavrını sevmesede bu çocuğu gördüğünde kalbinde bir uçuşma heyecan ve midesinde daha önce olmayan karın arısı oluyordu. Neyseki harry onu sinir edince bu his gidiyordu. Yani toplam en fazla 25 saniyelik bir histi bu, ama çok güzeldi...

*efendim, size kötü bir haberim var.*

*mort yine ne yaptın?*

*Dumbledore sizin için kontrol, yani kukla büyüsü yapmayı amaçlıyor. Hatta amaçlamıyor şuan çoktan 4 tane bebeği öldürdü.*

*hadi gel yine olaylara. Hay amına ya 1 senede düzgün geçsin OFH*

☠┆𝙷𝚊𝚛𝚛𝚢 𝙿𝚘𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚟𝚎 𝚉𝚊𝚖𝚊𝚗 𝙺𝚊𝚟𝚛𝚊𝚖ı┆☠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin