༺
"istediğin her şeyi yaparım lütfen konuşmama izin ver.."
Harry Voldemorta Harmonie'yi görmesi ve onunla konuşması için yalvarıyordu. Ama Voldemort tepkisizdi. Anlaşılan harry fazla büyük bir konuma erişmemişti.
"tamam."
Dedi kısaca Voldemort. Çocuğun çenesini tuttu ve alnından öptü.
"onu buraya getireceğim. Ama sen uslu uslu oturup sorun çıkarmayacaksın."
Harry ağlak gözlerle başını salladı. Marvolo göz yaşlarını eliyle sildi. Ve ağlamaması için tekrar alnından öptü. Sonra kapıyı KİLİTLEMEDEN oradan ayrıldı. Kapı açıktı. Harry biraz bekledi ve gittiğinden emin olunca nerede olduğunu anlamak için kapıdan çıkıp etrafı inceledi. Hah. Malfoy malikanesi. Tahmin etmişti. Eski bulunduğu yerde değildi. Voldemort uslu durursa ona Harmonie'yi getireceğini söyledi ama şuan çoktan kuralları çiğnenmişti harry. Evi gezmeye başladı. Her şey -siyah, yeşil- şekilinde kombine edilmişti. Sonunda karşısına draco çıktı ve yakalandığı için kendini suçlu hissetti.
"odanda olman gerekmiyor mu?"
"dolaşıyorum. Benim ve çocuğumun canı sıkıldı."
Artık bir bahanesi vardı odadan çıkmak için yüce 'Çocuk' harry birden ferahladı. Malfoy kafasını salladı ve tek kelime etmeden oradan ayrıldı. Harry banane deyip pencereye yöneldi. Hava yağmurluydu, çiçekler açmıştı ama burda sadece kara laleler vardı. Harry bunları istemedi. Biraz renk olmasını istedi. Ve arkasında biri olduğunu hissetti.
"Efendim."
Bu ses.. Bellatrix.. Ona efendim mi demişti? Gülmemek için kendini zar zor tutup arkasını döndü. Harry'de yavaştan duygusuz oluyordu.
"lordumuz. Nikahınızın 2 gün sonra olduğunu hatırlatmamı istedi."
"ah, tamam. Teşekkür ederim bella!"
Harry vaftiz babasını öldüren kadına karşı çok iyi davranıyordu çünkü onda yüce her şeyi bok eden 'merhamet' vardı.
Bellatrix başını eğdi ve uzaklaştı. Harry aslında bir rütbe kazandığını fark etti ve anında çok sevindi.
"hey! Nara!"
Ev cini'ni hafif yüksek sesle çağırdı harry. Ev cini hemen yanında belirdi.
"evet efendi riddle?"
Bu tasbir artık onu rahatsız etmiyordu.
"Canım çok fazla muzlu pasta çekti. Büyük bir tane hazırlayabilir misin?"
"elbette efendi riddle."
Ev cini gitmişti. Harry karnına dokundu ve homurdandı.
"sen olmasan şuan bana işkence falan ediyor olurlardı"
Harry yavaşça odasına çıktı ve yatağa uzandı. Uyuya kaldı, neredeyse 2 gündür doğru düzgün uyumuyordu ama en başta dediği gibi burda ona rahat yoktu. Kapı açıldı ve içeri kıvırcık saçlı kız girdi...Harmonie!
"aman Tanrım harry!"
Koşarak ona sarıldı Harmonie. Harry fazla sarıldığı için korktu hem kendisi için hemde onun için. Sonuçta ikiside gebe idi. Harry onu koltuğa otturttu ve sürahiden bir bardak su doldurup uzattı. Onun aç olduğunu biliyordu ve ev cini'nin getirdiği pastanın büyük bir kısmını kesip Harmonie'ye uzattı.
Harmonie onu iştahlı bir şekilde yedi ve ağlaması durdu. Harry elini omzuna koydu ve olanları anlatmasını rica etti.
"Ron ile birlikteydim, sonra adamlar geldi. Luna onları sersemletti ve bizde kaçmayı başardık. Ama ron..ben ron'dan gebeyim harry..benim...benim bir çocuğum olacak..."
"benimde."
"n-ne?..nasıl... Sen erkeksin harry!"
"uzun hikaye."
"şimdi anlatmaya devam et."
"kaçtık Sadece 3 kişi kalmıştık... Ne yapabilirdik ki?"
"neville bir plan yaptı, hayatta kalanları toplayacaktık ve isyan başlatacaktık. Nereye kadar giderseydi..ama ben yokum ve onlar sadece iki kişi kaldı luna ve Neville..."
"ben çok.. Özür dilerim...."
"neden harry? Senin bir suçun yok.. Ben, biz.. Galiba 2 haftadır yemek yemiyorduk. Bu iyi oldu"
"Rica ederim monie.."
Harry ayağa kalktı ve kapıya baktı.
"bebeğim."
Seslenen Voldemort'u, ona bebeğim mi demişti.. Harry'nin midesinde kelebekler uçuştu. Ama ona öfkelenmişti. Voldemort onun bu öfkesini anında fark etti ve umursamaz bir bakış attı.
"Senin o kız arkadaşın ne benim ölüm yiyenlerimin nede büyücülerimin umrumda değil. Ben sözümü tuttum. Ve seni kırmayıp onu buraya getirdim. Şimdi bana kızma hakkını sana kim veriyor?"
"karnımdaki çocuk."
Diyerek kapattı konuyu harry. Voldemort sırıttı.
"evet, o veriyor."
Harry huzursuz oldu. Voldemort'un bütün dikkati monie'ye dikildi. Ve ekledi :
"izninle muggle arkadaşını alıp. Azkabana kadar uğurlayacağım sevgili varis'imin annesi harry James potter."
Harmonie şok olmuş bir biçimde Voldemort'a baktı ve sonra harry'e baktı. Ve bir şey söylemek için ağzını açtı :
"Sen ondan gebe misin?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☠┆𝙷𝚊𝚛𝚛𝚢 𝙿𝚘𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚟𝚎 𝚉𝚊𝚖𝚊𝚗 𝙺𝚊𝚟𝚛𝚊𝚖ı┆☠
Fantasy[TAMAMLANDI] "sana kısa ve net bir şekilde soruyorum çocuk." anlamamıştım ve kafamı yanımda duran Severus'a çevirdim. Babam ofladı ve platin saçlarını karıştırdı. Sonra bana bir bakış atıp "Riddle mi? Grindelwald mı?" #dark &7 (2022/09/26) #grindel...