ـ البارت ال 18
ـ بقلمى ريحانة الجنه ملكه الخيال
بسم الله والصلاة والسلام على اشرف خلق الله«صلو على حبيبكم (◠‿◕)» ڤوت حلو منكم بقا ولو هتعبكم تعليق كويس يدعمنى Rehant Algana
استحلفكم بالله تدعولى بالتوفيق وانى احقق حلمى ياحبيباتى وجزاكم الله خيراً ولكم بالمثل يارب.اكتشفت دلوقتي وأنا بقلب ف حاجات كده ان كل حاجه بتعدي حرفيا ومهما كان ده صعب اوي ف وقتها وبنقول مستحيل هعرف اعدي ف هو فعلًا عدى، ربنا مخلقش حاجه واحده صعبه فعلا إلا وخلق معاها القدرة على التخطي، أي حد بيتحط ف أي موقف مهما كان صعب ف هو قادر يعديه بجدارة.. 🤎🙂❤مفيش حاجه مبتتنسيش ثق فى ربناا.
منـه وهى تنظر الى روان الخائفه: بقا ياروان الكلـ*ب واقفه تسلمى مع نحنوح باشا.
روان وهى تبتلع ريقها بتوتر: طب اصبرى بس اعمل اى هو اللى جه بيسلم وبعدين انا رديت ببؤى مش بإيدى يامنون سماح المرادى يابو الصحاب
منــــة وهى ترف حاجبها: سمـاح ماتت ياروح قلبى.
روان بضحك على منـه: يافضيحتاااا الشيخه منه بتتكلم بالطريقه دى.
مـنه بضحك: اى يابااا احنا جامدين بردوا امال.
روان ببتسامه: عارفه يامنه الاول كنت فاكرة ان المختمرات والمنقبات معقدين ورخمين ومش بيهزروا وكدا.... بس اكتشفت ان فيهم بنات عسـلات اوى واولهم انتى.
ضحكت منه: بصى هقولك حاجه طول مانتى عايشه طول منتى هتقابلى كل الانواع يعني هتلاقى الكويسه واللى فاهمه الدين غلط وانواااع كتير وعلى فكرة الأشخاص اللى بيكشروا وكدا وفاكرين ان كدا صح دول فاهمين الدين غلط يعنى تبسمك فى وجهه اخيك صدقه تخيلى مجر الابتسامه صدقه... ثم نظر منه الى.وهتفت موصله رايها الى القارئين اااه صح هههه كلمة للكاتبه ريحانة الجنه وضحى اكتر للبنات ياخدو قصتنا ويروح يضحكو فى وش الشباب «♡😹❤»..روان بضحكه جميله: يلا يامنـه عشان شغلك لتتاخرى والمدير يطردك.
منه وهى تحمل حقيبتها مهروله الى الخارج: سلام ياحبى ابقا اتصلى واطمنى عليا.
روان بحب : ربنا يسترها عليكي ويحفظك يارب 😍وعنـد مـدرسـة مؤمن بعد خروج المستـر جلست عليا هاتفه: اه على الناس اللى بتعمل نفسها محترمه وهى ربناا بس اللى يعلم بالوساخه اللى فى قلبها.
فتاه اخرى وهى تنظر الى سلا بحقد: اه والله ياعليا ناس حقوده بقا وفاكرين نفسهم شرفا لكن كل حاجه مسيرها تتكشف مفيش حاجه بتستخبى.
وقفت سلا لتعلمنهن كيف يتحدثن هكذا عنهما بينما وقف مؤمن ينظر لها ان تجلس
جلست سلا بغضب لماذا لم يتركها حتى تادبهن هؤلاء الاغبياء.
أنت تقرأ
وتعففــــــت لاجـــــــــله للكاتبـة//ريحانة الجنه.
قصص عامةرواية وتعففت لاجله للكاتبه //ريحانة الجنه جميع الحقوق محفوظه للكاتبه ريحانة الجنه 1 - " هناك علاقات مؤذية لأرواحنا لدرجة تجعلنا نشقى ونتعب كثيرا ف حياتنا أو نكره حياتنا بسببها ؛ لذلك يجب علينا الابتعاد حتى لو لم نستطع..! لأن الابتعاد عنها سي...