Günaydın.

383 39 131
                                    

"Beomgyu sessiz ol!"

"Eun çabuk çek hadi uyanmak üzereler."

Yarı uykuyla duyduğum fısıltıları ilk başlarda anlamamış, sonrasında yanımda uzanan hatta hiç farkında olmadan sarılarak uyuduğum kişinin Eun Min olmadığını anlamıştım.

Jungkook...

*Daha iyi canladirmanız için*

Aklım başıma geldiğinde hemen yataktan çıkıp bir Jungkook'a bir, aptal kardeşlerimize bakıyordum.

"Eun Min!"

Sesim o kadar sert çıkmıştı ki İkisi de yerinden zıplamıştı. Haliyle Jungkook da uyanmış ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
Normal bir abinin yapacağı gibi Beom'a kızmasını beklerken, bildiğimiz Jungkook konuşmuştu.

"Vay be Jimin sesinin bu kadar sert olabileceğini düşünmemiştim. Ne kadar da seksi."

Bir de sırıtması yok muydu...

Yine yapacağını yapmış beni sinirlendirmenin en iyi yolunu bulmuştu.
O anki sinirle ne yapacağımı şaşırmıştım. Bu yüzden benden küçük olduğu için Jungkooka kızmak yerine kibarca ona kardeşi için örnek bir abi olmasını söylemiştim.

Yani tam karşısında durmuş bacağına tekme atıp yatağın diğer tarafına düşmesini sağlamıştım. Benim gibi birine göre yeterince kibarcaydı.

"Ah. Belanı mı arıyorsun?"

Hızlıca ayağa kalkmıştı.

"Arıyorum Jungkook versene belamı!"

Bu gerginlik de neyin nesiydi?

"Suç bizdeyken bu ikisinin kavga etmesi sence de aptalca değil mi?"

Beomgyu konuştu ve üçümüz de ona döndük.

Eunmin Sıkıntıyla konuştu; "Sikeyim Beom bir kere de susamaz mısın?"

"Beomgyu telefonu ver."

Jungkook sakınce telefonu istedi.

"Abi çekemedik zaten hemen uyandınız."

"Beom. Telefonu bana ver."

Şu an o kadar şaşkındım ki. Jungkook'u böyle görmeye alışık değildim. Hem de hiç.
Beomgyu en sonunda pes edip telefonu verdiğinde Jungkook galeriden son çektiği fotoğraflara bakmıştı.

"Hiç bir şey yok Jimin. Rahatladın mı?"

Tripli şekilde konuşmuştu. Bu neydi şimdi?

"Jungkook dur. Neden yanıma uzandın?"
Hızlıca kapıya doğru ilerlerken cevapladı sorumu. "Mümkünse bir hafta konuşmayalım Jimin."
 
Neyin kafasıydı bu? Sırf vurduğum için mi böyle yapıyordu?

Different ~Kookmin [Yarı texting] 1-2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin