"Oh doydum.""Beni de yeseydin Jungkook?" Gülerek konuştum.
"Jiminie!"
"Ne var?"
"Seni yiyebilecğimi bilsem tüm bunları yemezdim... Neden önceden söylemedin?" Başladı yine.
"Neyse Jungkook seni hiç çekemeyeceğim Tae'nin yanına gidiyorum."
"Beyim ben de geleyim dur." Deyip arkamdan seke seke yürüyordu.
...
"Ya Jimin bir kere. Sadece bir kere."
"Hayır diyorsam, hayır Jungkook. Zorlama beni."
Taehyung bizi izlerken konuştu.
"Jimin daddy vibe veriyor."
"Öyle zaten." Jungkook konuşunca birbirlerine gülmüşlerdi.
"Öyle mi Jungkook?"
"Evet ama neden bu şekilde bakıyorsun?" İyice yanaşmıştım ona.
"Nasıl bakıyormuşum."
"Sikecek gibi." Ben de Taehyung ne zaman içine sıçacak diyordum.
"Neyse ben Beom ile Eun' un yanına gideceğim." Jungkook hızlıca kalkıp gitti.
"Söylüyorum işte. Jimin. O sana âşık."
Birden kapı açıldı ve Jungkook'un gitmeyip bizi dinlediğini anladık.
"Taehyung seni öyle bir sikerim ki Zevkten Jimin'e âşık olursun duydun mu beni?"
Üzerine gitmenin tam sırasıydı.
"Neden bu kadar sinirlendin ki Jungkook? Sonuçta aşık değilsin."Bunu söyleyince telaşlanacağını düşünmüştüm ama o sinsice sırıtıp beni kendi kazdığım kuyuya düşürmüştü.
"Hm. Peki sen Jimin neden sana alan hislerimi bu kadar önemseyip merak ediyorsun? sonuçta âşık değilsin."
Tek kaşını havaya kaldırmış, dikkatlice söyleyeceğim şeyleri anında kavrayıp lafı tekrar bana çevirmek için dudaklarıma bakıyordu.
"Ah. Jungkook madem âşık değilsin. O zaman neden hislerine olan merakımı sana âşık olmama bağlıyorsun? Belki de sadece öğrenmek istiyorumdur."
Tanrım umarım bu sözüme diyecek bir şey bulamaz.
"Demek öğrenmek istiyorsun."
Oturduğum yerde dönmüş, onunla tam karşı karşıya gelmiştim. O da ellerini ceplerine atıp üzerime doğru eğilmişti
.
"O zaman öğren. Sana aşığım."Taehyung ile aynı anda ayağa kalkmıştık.
"Ne?!" Bağırmıştım. İstemeden.
"Yalan söylüyorsun değil mi? Bilerek yapıyorsun."
"Evet bu bir yalandı. Eğer bir daha sana âşık olduğumu düşündüğünü sezer ve ya duyarsam, üzülürsün. Hem de çok. Çünkü bana karşı neler hissettiğini çok iyi biliyorum. En yakın arkadaşım."
Gülmeyi bırakmıştı. Sinirli görünüyordu.
"Sen şu an ne kadar kaba olduğunun farkında mısın Jungkook?!" Taehyung bağırınca ikimiz de ona dönmüştük.
"Kaba değilim. Asıl Jimin'in yaptığı kabaca. Beni böyle sıkıştırmasına izin mi vereyim?"
"Ben seni sıkıştırmıyorum Jungkook resmen biz evliymişiz gibi davranıyorsun. Benden hoşlandığını düşünmekte haklıyım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Different ~Kookmin [Yarı texting] 1-2
Fanfiction"Sadece bir şans istiyorum. Beni sevemez misin Jimin?" "Sevemem Jungkook... Bu imkansız." Ve işte Jimin her şeyi bitirecek o cümleyi söylemişti. Hiç Acımadan, denemeden...