*Geç geldim çünkü kafam çok dolu ama yaptım bir şeyler. İyi okumalarrr...*
(Temmuz 1 2024)
"Ders çalışmaktan bıktım artık."
"Kes sesini biraz abine özen."
"Ya abi özenecek başka bir şey kalmadı mı? Hem aynı üniversiteye gitmek zorunda değiliz."
"Başka bir şey kaldi tabii. İstersen bir katile aşık olabilirsin. Başka özelliğim yok çünkü."
"Katil değil de kardeşi fena."
"Ne diyorsun?"
"Hiç bir şey."
"Beom'a fena dediğini duydum."
"Ne alakası var Beomgyu bile demedim ben."
"Kardeşi dedin.""Kimin kardeşi?"
"Katilin."
"Katil kim?"
"Ölmek mi istiyorsun? Gözüm üzerinde. Aranızda bir şeyler olduğunu hissediyorum. Şimdi çalışmaya devam. Yoksa Beomgyu'yu geldiği gibi geri evine yollamak zorunda kalacağım." Eun kalemini eline aldı ve oflayarak önündeki kağıtlara baktı.
"Ben odama gidiyorum Eun. Dersini çalış. Yirmi yaşına geldin hâlâ bir çocukmuşsun gibi ilgileniyorum seninle."
"Yine içeceksin değil mi?"
"Hayır... Ne alakası var?"
"Özür dilerim. Aklına her geldiğinde içiyorsun."
"Onu hatırlatan sen değildin Eun. Özür dileme."
"Bari şimdi yapma. Sigaraya da başladın Jimin. Sana bir şey olmasından korkuyorum. Hem Sunmin öğrenirse ne yapar."
"Sen söylemezsen öğrenmez."
"Söylemeyeceğim tabii ki ama mutlaka oğrenecek Jimin."
"Bu kadar rahatsız oluyor musun?"
"Üzülüyorum Jimin. Gözlerimin önünde yok olmana üzülüyorum." Eunmin'in gözünden akan yaşı silip ona sarıldım.
"Senin için deneyeceğim. Merak etme. Bunlar geçici şeyler. Düzelteceğim. Söz veriyorum."
(Ekim 13 2025 Jimin'in Doğum Günü)
Sözümü tutamadım. Yine Eun'a söz verdim ve yine tutamadım.
Bu gün doğum günüm. Herkes mutlu olmam gerektiğini söylüyor. İyi de o kadar kolay mı ki?
En sevdiğim yanımda değilken nasıl mutlu olabilirim?
Eunmin beni destek almam için sayısız doktora götürdü fakat her seferinde kendimi kurtardım.
Anlamıyorlar. Ben onu unutmak istemiyorum.Ben onu atlatmak istemiyorum. Öleceksem bile onun acısını çekerken ölmek istiyorum ben. Onu düşünmek istiyorum. Sadece onu.
...*Beomgyu ve Eunmin özel sohbet.*
Eunmin: beom fotoğrafını buldun mu?
Beomgyu: evet buldum.
Eunmin: bakabilir miyim?
Beomgyu: tabii ki
Beomgyu:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Different ~Kookmin [Yarı texting] 1-2
Fanfic"Sadece bir şans istiyorum. Beni sevemez misin Jimin?" "Sevemem Jungkook... Bu imkansız." Ve işte Jimin her şeyi bitirecek o cümleyi söylemişti. Hiç Acımadan, denemeden...