"Menepoza girmiş karı gibi kaçmasan anlatırdım Jungkook."
"Ne yapsaydım öpüp tebrik mi etseydim?"
"Hayır ama..."
"Aması falan yok sen evli bir adamsın hâlâ bana sarkıyorsun ayıp değil mi?"
"Ne sarkması ya?"
Odadan çıkmaya yeltendiğinde koluna sarılmış gitmesini engellemiştim.
"Jungkook gerçekten evli değilim diyorum salak mısın?"
"Yardım edin! Sapık! Taehyung! beni bununla yalnız bırakma demiştim."
"Deja vu mu yaşıyorum?"
"Hayır 19 yaşıma girdiğimde de bana kötü şeyler yapmaya çalışmıştın."
"Jungkook sadece telefonumu almaya çalışıyordum gerçekten hiç değişmemişsin..." Parmaklarımı saçıma geçirdiğimde Taehyung içeriye girdi.
"Ne oluyor?"
"Jimin bana dokunuyor."
"İy elhemdulillah." Geri zekalı şaka yapayım derken gerçekten tükürmüştü yüzüme.
"Jimin..." Taehyung olayı yine abartıp kahkahalarla kendini yere attı.
"O kadar da komik değildi."
"Komikti Jimin."
"Sen neden karışıyorsun?"
"Neyse sus."
"Hâlâ çocuk gibisin. 16 yaşlarındaki ergen Jungkook'u asla aratmıyorsun."
"Evet."
"Evet mi?" Taehyung hâlâ gülüyordu. Aptal birazdan gülmeyi bırakıp sohbetin en saçma yerlerinde sorular soracak.
"Yani zihnimde seninle kurduğum 'Temiz' senaryolara bakacak olursak... Evet ergenim."
"Gördüğüm en iğrenç insansın." Taehyung yavaş yavaş yerden kalktığında odanın nüfusu bir kişi artmıştı. Namjoon abi.
"Siz hâlâ çocuk musunuz yoksa çocukken edemediğiniz kavgaları şu an mı ediyorsunuz?"
"Ben değilim ama Jungkook olabilir. Sonuçta ondan büyüğüm değil mi? Küçük çocuklarla uğraşıyorum abi." Jungkook'a bakarken gözlerimi devirip Namjoon'a dönmüştüm.
"Neyse zaten senden uzunum."
"Kaşınıyorsun."
"Kaşı."
"Acıtırım."
"Acısın."
"Ağlarsın."
"Gülerim."
"Anlamadım gerçekten mi kaşıyacaksın yoksa başka bir konu mu var? Hayır yani cidden kaşıyacaksa bu erotik sözlerin anlamı ne?
Taehyung üstünü silkerken yine muhteşem iğrenç sohbetimizin ortasına girmişti.
"Taehyung lütfen sus ve aşağı inelim. Jungkook da burada kalsın insan falan öldürür belki değil mi bebeğim?"
"Senden başlayacağım." Onu dinlemeden sırıtıp arkamı döndüm.
"Ben ciddiyim. Şaka yapmıyorum."
"Şu an ölmeden önce yapmam gereken şeyler var. Sonra yaparsın."
"Ne gibi şeyler."
"Seni... Neyse küfür yok. Dışarı çıkar mısın Namjoon bekliyor."
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Different ~Kookmin [Yarı texting] 1-2
Fanfikce"Sadece bir şans istiyorum. Beni sevemez misin Jimin?" "Sevemem Jungkook... Bu imkansız." Ve işte Jimin her şeyi bitirecek o cümleyi söylemişti. Hiç Acımadan, denemeden...