Jungkook Bildiğiniz Gibi Biri Değil.

324 29 134
                                    

*Evet diğer bölümde merak edin diye tam yerinde kesmiştim ama dayanamadım tekrar bölüm attım 😵*

"Beomgyu anlat artık bu kadar kişiyi topladın buraya."

Gözlerim kıpkırmızıydı. Yol boyunca ağlamıştım. Eve geldiğimizde nereyi bulduysak oturmuştuk. Kimisi koltukta kimisi yerde orturuyordu. Beom'un etrafında toplanmıştık.

"Pekâlâ size en başından anlatacağım.
Biz aslında Kore'de falan doğmadık. Bizi tanıyan en eski kişi Tae o da ortaokuldan beri tanıyor.

Abim ve ben Türkiyede doğmuşuz. Amcam yani babamın üvey kardeşinin yanında yaşıyorduk.

Dedemiz, eşi öldüğünde babam daha küçükmüş. Babam ve dedem tatile Türkiye'ye gittiğinde tanışmışlar üvey babannemle.

Bu sırada Tae'nin annesi yani teyzemiz Kore'de bir kız yurdunda kalıyormuş.

Dedem ve üvey babaannem evlendiklerinde  de Türkiye'de yaşamaya karar vermişler.

Babannemin ismi Nergismiş. Amcam da onun tek oğuluymuş. Türk bir kadının Türk oğlu ve Koreli bir adamın Koreli oğlu"

Şimdi bile olaylar iyice karışmıştı.
"Size her şeyi anlatacağım çünkü polise gitseniz bile hiç bir şey yapamazlar ve anlatmamı Jungkook istedi."

Demek ki Beom aslında en başından beri Jungkook'un gideceğini biliyormuş.

"Babamlar liseyi bitirecekleri yıllarda amcam kötü işlere bulaşmaya başlamış. Babamla araları çok iyi olduğundan, babam onu uyarıyormuş. Ama babamı dinlememiş. Onlar üniversiteye geçecekleri zaman amcam okulu bırakmış."

Beom nefeslenmek için durduğunda Eun'un sorduğu soruya cevap vererek devam etti konuşmaya.

"Peki amcanın adı ne?"

"Yiğit. Amcamın adı Yiğit. Her neyse. Amcam okulu bırakmış ve mafya adamları ile çalışmaya başlamış. Ne dedem ne de babannem onu durduramıyormuş. Bazen günlerce eve gelmiyormuş. Babamın anlattığına göre; Amcam kazandığı paralardan babama da vermek istemiş ama babam kabul etmeyince ona her seferinde hediye almaya karar vermiş. Eve her geldiğinde yanında bolca para ve babam için hediyeler getiriyormuş.

Babam üniversiteyi bitirdiğinde dedem ve babannem Araba kazası geçirerek vefat etmiş."

Yazık. Kim bilir nasıl yıkılmışlardır.

"Amcam bu durum üzerinde gelir kaynakları olmadığından, Mafyalık işine iyice girmiş.

Babam mesleğini yapmaya çalışırken, amcam da mafyalığı ögreniyormuş. Amcam bir gün daha fazla ilerleyemediğini fark edip patronunu öldürmüş. Bir şekilde tüm malını ve mülkünü kendi üzerine yapmış ve tüm çalışanları da öldürüp yerine daha eğitimli kişileri getirmiş.

Amcam bir gün düşmanının Kore'ye kaçtığını öğrenmiş. Böylece babamla Kore'ye gitmişler. Amcamın işi bittiğinde dönecekleri zaman ikiz kızlarla tanışmışlar yani annem ve teyzem ile. Bu dörtlü birbirine aşık olduktan sadece bir yıl sonra evlenmişler. Bu sırada Teyzem de evliymiş zaten.

Annemler evlendikten iki yıl sonra teyzem Taehyung'u doğurmuş Tae'den iki ay sonra annem Jungkook'u Teyzem de kuzenimizi doğurmuş. Yani Deniz'i. Bir yıl sonra da ben doğmuşum."

"Deniz de mi erkek?" Hyunjin merakla sorunca beomgyu kafasını iki yana salladı.

"Hayır. O kız. Hatta küçükken Jungkook'a aşıktı.

Abim on iki yaşına bastığında babam bizim amcamın yanında zarar gördüğümüzü düşünmüş. Haklıymış da. Bir mafya ile yaşamak normal bir şey değil sonuçta.

Different ~Kookmin [Yarı texting] 1-2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin