Bu Aşk Değil Takıntı

280 28 108
                                    

(Ağustos 4 2023 Yoongi ve Hoseok.)

"Bu çok garip."

"Evet Jimin."

"Peki ya seni sevmiyorsa?"

"Ama beni öptü."

"Ama ya sevmiyorsa?"

"Jimin kötü düşünmeyi bırak da bana fikir ver ben de ne diyeceğime karar verebileyim."

"Beni de iyice terapist bellediniz."

"Biliyorum derdin başından aşkın ama diğerlerine söyleyemiyorum."

"Aşk mı dedin sen?"

"Demedim."

"Dedin dedin aşk dedin. Jungkook..."

"Jimin aşk demedim. Aşkın dedim."

"Evet o benim âşkım."

"Jimin!"

"Ya abi biraz sus da düşüneyim. Ne çok konuşuyorsun."

"Sen cidden..."

Bu gün Benim için pek önemli olmasa da Hoseok için çok önemli bir karar vermemiz gerekiyor.

Bu arada. Bir yıl oldu ama Jungkook... Her neyse odaklanmalıyım.

Geçen hafta Yoongi sarhoş olduğunda Hoseok'u öpmüş. Duyduğumda bayılacak gibi oldum.

Bir haftadır sebebini araştırıyoruz. Eğer sarhoş olmasaydı onu sevdiğini düşünebilirdik. Ama sarhoşmuş ve soracak olursanız belli ki hiç bir şey hatırlamıyor. Ya da öyle davranıyor.

Yoongi abi durmamış, üstüne bir de dün akşam Hoseok abiyi arayıp, Daegu'da beraber bir ev tutup, tutamayacaklarını sormuş.

Onlar küçüklükten beri arkadaş ve üniversitelerini de Daegu'da okuyorlar.

Mezun olmak üzere olduklarından ailelerinden ayrı bir evde yaşamak istiyorlar.

Eğer Yoongi abi onu öpmeseydi gözü kapalı bu teklifi kabul edebilirdi. Ama eğer onu seviyorsa her şey değişir.

Çünkü Hoseok onu seviyor.

"Bunda yanlış bir şey yok ki. Hatta bence iyi bile olur. Yani eğer hislerin karşılıklısya sevgili falan olursunuz. Ne bileyim. Ben bu konulara pek yakın değilim."

"Bilmiyorum Jimin. Sanırım hazır değilim."

"Bence hızlı ol ve bu defa aklını değil kalbini dinle abi. Daha sonra çok geç olabiliyor..."

"Haklısın." Yanıma gelip bana sıkıca sarıldı ve gülümsedi.

"Ben gidiyorum. Ama eğer kötü hissediyorsan kalabilirim."

"Çok iyiyim git ve onun teklifini kabul et. Ben senin arkandayım."

"Teşekkür ederim Jimin. İyi ki varsın."

"Sen de abi."

...

Bakalım bu gün uyku öncesi menümüzde ne var. Tabii ki içki.

Bakalım bu gün uyku öncesinde aklımızda kim var. Ah... Tabii ki Jungkook.

Acaba ne yapıyor? Öldü mü? Yaşıyor mu? Maalesef bu soruların cevaplarını alamayacağım. Hiç bir zaman.

Asla bu kadar zor olabileceğini düşünmezdim. Arada amcaları Beom'u arar ve ona Jungkook'un iyi olup olmadığını haber verir diyordum.

Sonuçta Jungkook onun abisi. Bir şeyler bilmeye hakkı var. Ama öyle olmadı işte.

Different ~Kookmin [Yarı texting] 1-2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin