(14:13 Jungkook geldikten bir ay sonra.)
"Teklif etsene işte daha ne bekliyorsun?"
"Biz zaten sevgiliyiz Tae.""Ne? Sen ve Jimin mi? Yanlış anlama Jungkook ama Jimin'in bundan haberi var mı?"
"Tabii ki yok. Ama birbirini seven iki insan sevgili değil midir zaten?"
"Hayır? Hem onun da söylediği gibi. Çocuk tam seni unuttuğu zaman gelip aşığım diyorsun. Bak Jungkook belki unutmamıştır, belki bilerek yapıyordur bilmiyorum. Ama sen yine de umutlanma."
"Şaka falan mısınız?"
"Jimin sen burda mıydın?"
"Siz ciddi miydiniz? Bana şaka yaptığınızı sanıyordum."
"Yoo şaka yapmıyorduk." Jungkook konuştuktan sonra Taehyung onun ağzını kapatıp bana gülümsedi.
"Jungkook saçmalıyor Jimin. Sen onu boş ver. Biz sana şaka yapıyorduk."
"Ah. Bir an ciddi olduğunuzu düşündüm."
"Taehyung bırak beni! Jimin şaka yapmıyorduk. Hem neden şaka olarak algıladın ki? Biz sevgiliyiz değil mi?""Sevgili miyiz?"
"Değil miyiz?"
"Öyle miyiz?"
"Öpeyim mi?"
"Araya sıkıştırdığın şeyleri duymadığı mı sanıyorsun?"
"O değil de Taehyung çok yalancı."
"Olay ne ara bana döndü."
"Jungkook haklı Tae."
"Jimin... O değil de Jungkook sen ve o sevgilisiniz sanıyor."
"Anca sanar zaten."
"O değil de Jimin bana aşık ama söyleyemiyor."
"O değil de götünü sikmeden önce susarsan iyi olur."
"O değil de susmazsam benim içim daha iyi olur."
"O değil de Sunmin çağırıyor." Taehyung açık kapıdan merdiveni gösterince sırasıyla aşağıya indik.
...
"Jungkook bize Türkçe bir şeyler söyle." Burada bir sürü kişi olsak dahi yapacak hiç bir şey yoktu. Herkes telefonlarıyla ilgileniyordu.
"Ne söylememi istersin?"
"Fark etmez söyle bir şeyler. Piç Beom söylemiyor."
"Tamam tekrar et. Başlıyorum. Jungkook"
"Jungkook..."
"Beni..."
"Beni..."
"Sikti..."
"Sikti..."
"Abi!"
"Bir kere de bölme."
"Düzgün bir şey söyle."
"Düzgün bir şey söyledim zaten Beom. Jiminssi az önceki cümle Jungkook benim en yakın arkadaşım demekti haberin olsun. Bunu her yerde söyleyebilirsin."
"Ah. Güzelmiş. Ama değilsin"
"Öyleyim öyleyim."
"Ne gülüyorsun?"
"Gülmedim."
"Güldün Jungkook. Anlamını doğru söylediğinden emin misin?"
"Evet. Eminim. Hatta bunu babamın yanında söyle. Mesele namus meselesi sonuçta evleniriz belki."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Different ~Kookmin [Yarı texting] 1-2
Fanfiction"Sadece bir şans istiyorum. Beni sevemez misin Jimin?" "Sevemem Jungkook... Bu imkansız." Ve işte Jimin her şeyi bitirecek o cümleyi söylemişti. Hiç Acımadan, denemeden...