Bölüm 13 // Dayak

386 117 77
                                    

Herkese iyi okumalar ama geçen bölüm okunma sayımız biraz düştü bu beni üzüyor :( umarım tekrardan yükseliriz...

"Çocuklar bu biraz fazla olmaz mı? Nasıl sığdıracağız?"

Antonio'nun sesi üzerine yaptığımız slime'ın miktarına baktım. Kovanın içine elimi daldırdım, henüz bileklerime kadar gelmiyordu bile bu kap dolmalıydı ve çok bilmiş tavırlarla elimi çekip Antonio'ya geri baktım. "Hayır Anntonio, biraz daha borax ekler misin?"

Antonio benim lafımı geciktirmeden uyguladı ve içine biraz daha borax ekledi. Evet şuan dünyadaki en heyecanlı işi yapıyorduk, hayır slime yapmak değil; intikam planını emin adımlarla ilerletmek.

Evet, bir intikam alınması gerekiyordu ve Marcus da en yakın arkadaşım olarak bu görevi üstlenmişti. Scott'tan alınması gereken bir öç vardı, beni öylece okul yönetimine rezil edemezdi hem de taciz etmeye çalıştıktan sonra. Marcus dünyadaki en iyi arkadaş olarak bu olaylardan sonra asla yerinde duramazdı, hoş durmasını da beklemezdim. Başımıza iş almamak için onu engellemeye çalışmıştım ama o kafasını takmıştı bir kez, bu sabah okula kocamam slime malzemeleriyle gelmişti. Çantasına sığsın diye de dağcı çantasıyla gelmişti bugün okula. Marcus'u tanımasam bugün okula bomba yüklü bir çantayla geldiğini sanar okuldan kaçardım.

E tabi durum böyle olunca, banada zevkini sürmek kalmıştı. Marcus'a bir kez daha baktım ve sanki köfte yoğururmuş gibi slime yoğuruyordu. "Çocuklar bu çok eğlenceli sizde denemelisiniz." heyecanla bize baktığında onun yeşil gözlerine bakıp gülümsedim.

Beden eğitimi dersindeydik ve bu saatte boş olan tek sınıf sanat sınıfı olduğu için slime kovamızı burada yapmıştık. Umarım koç derste olmadığımızı fark etmezdi. Ayrıca pazar gününkü olaydan beri Colin'le konuşmuyordum, birbirimizi gördüğümüzde tabiki selamlaşıyorduk ama sonra ben ondan kaçıyordum ve Marcus bu yüzden bana çok kızgındı. Onunla beraber olduğumu görmek için ilişkimize en önden bilet ayırmıştı ama ben gösteriyi iptal etmişim gibi hissediyordum.

Bilemiyorum ama benim aklım çok karmaşıktı, cinsel bir çekimi bırak benimle konuştuğunda dahi eski heyecanım yoktu. Ama tam tersine Ivan'la konuştuğumda bile canlanıyordum, kendime geliyordum. Sanki içimde bir yerlerde kurumuş olan nehir, dağları aşıp tekrar akmaya başlıyordu. Colin'se, rüzgar olsa dahi hiçbir yaprağım onun rüzgarıyla dalgalanmıyordu. Hiçbir şey hissetmediğim Ivan bile bana bu hisleri yaşatırken hoşlandığımı söylediğim bir insanın bende yaprak kıpırdatmaması beni bir miktar üzüyordu.

Marcus artık slimela oynamaya başladığında çocuk gibi gülümsüyordu. Sanki rahatlatıcı video çekiyormuşuz gibi hareketler yapmaya başladığında kafasına bir tane şaplak attım ve kaşlarımı çattım. "İntikam için değil de TikTok'a video atmak için getirmişsin gibi oynama şununla."

Vuruşum üstüne Marcus yüzünü astı ve bana dil çıkarıp oynamaya devam etti. Gözlerimi devirdim bu çocuksu hareketine ve derin bir iç çektim.

"Ya ceza alırsak?" içimizdeki en masum olarak Antonio tabiki endişeleniyordu. Biz böyle işlere daha önceden de bulaşıp cezalar aldığımız için alışkındık Marcus'la (gerçi Marcus asla yakalanmaz genelde sadece ben yakalanırdım) ama o yeniydi bu işlere.

Kafamda neşeli bir müzik çalmaya başladığında onu cevapladım. "En azından buna değmiş olacak, bunun onun üstüne döküldüğündeki yüzünü düşünsene? Tüm koridor ona gülecek ve rezil olacak. Çok eğlenceli bir ceza olacak bu." kıkırdadım ve Marcus'a baktım hala slimela oynuyordu altı yaşındaki çocuklar gibi.

Antonio söylediğim sözler üzerine güldü. "Cidden kötüsün." ama ben omuz silktim ve umursamadım. "Hayır kötü olan o ve biz sadece ders verici ilahi adaletiz." eliyle kafasına silahla sıkıyormuş ve gibi yaptı ve sonra güldü.

Bana Aşık OlacaksınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin