2. Bölüm // Ezik prenses ve 3 ukalalar!

857 167 102
                                    

Bölüm şarkısı Echoman Zero Gravity. İşareti gördüğünüz yerde açın ^-^

Bu bölüm sona doğru güzelleşiyor umarım ilk başta sizi sıkmam, sadece arada bağlayıcı olaylar olmadan birden konuya girmeyi seven biri değilim. Ayrıntılara önem veriyorum ^-^

"Hadi!Çabuk olun!" Bay Smellow bağırdı.

Herkes inleyerek ve oflayarak sanat sınıfı eşini bulmaya çalışırken hoca birkaç salak kıza baktı. "Elimde sanat sınıfı eşlerinizin listeleri var!Yanlış gruplanmayın!İsimlerinizi okuyacağım!" diye tekrar bağırdı.

OFFF! Hala isim okumaktan bahsediyor!Lütfen biri bana bunların birer rüya olduğunu söylesin çünkü uyanmak istiyorum. Ivan'la aynı dersleri paylaştığımız yetmiyor gibi bir de partner olmak istemiyorum!

Ben yavaşça Marcus'un yanından ayrılırken kendimi istenmeyen cisim gibi hissetmekten, Ivan'ında bana doğru yürümesi kurtardı.

İç çekerken Marcus kendi eşinin yanına gitti. Marcus'un eşine doğru bakarken bir şey fark ettim: İyide onlar iki erkek oldu?

"Evet. Bence sadece iş çıkmasın diye sanat sınıfı gibi yaptı, Bay Smellow tembel biri."

Göz bebeklerim küçüldü gelen sesle.Yanıma doğru baktım ve merakla sordum. "Sesli mi düşündüm?"

Göz kırptı gülerek.Tam ağzımı açmıştım ki salona biri daha girdi kapıdan.Bay Smellow hızla ve gülümseyerek onlara doğru gitti. "Aah!Bayan Timba!Gelmeyeceksiniz diye çok korktum.Bu zorlu görevde yardım edeceğiniz için çok mutluyum!"

Yılışık. Önce eşinle mutlu olmayı dene.

Kapıda dikilen ve oldukça şirin görünen kadına baktım.Sarı bukleleri omzundan düşerken adeta ayrı bir hava katıyordu kendisine.Kaşlarınada baktığımda doğal olduğunu anladım.Birde benimkilere bak! Esmerlikte son nokta bendim. Neyse en azından bana uyuyor...

Kıskanmamak elde değil.Burnu sanki kalemle çizilmiş gibiydi. Aynadaki görüntümden gerçekten de memnun değildim, tabi kalçalarım hariç. Onları çok seviyorum.

Bay Smellow bu tarafa döndü. "Biliyorsunuz ki farklı şeyler yapacağız demiştim." bunu dedikten sonra bana baktı.Sonra tekrar kibirle kadına döndü. "Bayan Timba-" kadın onu böldü: "Kimberly Timba."

Bay Smellow biraz duraksadı,sonra bize döndü. "Bu yıl bir müzikal yapmayı planlıyorum.Ve ses seçiminde ses koçu olarak görev yapan Bayan Timba-" kadın yine Bay Smellow'u böldü: "Kimberly.Lütfen bana Kimberly deyin."

Bay Smellow sinirle bir şeyler mırıldandıktan sonra devam etti. "Kimberly yardım edecek." diye devam ettirdi. "Şimdi eğer yıl boyunca bazı derslerden kaçma ve o derslerden size yüksek notlar girilmesini istiyorsanız tüm hünerlerinizi göstereceksiniz."

Hala herkes şaşkınca Bay Smellow'a bakıyordu. Bay Smellow sinirle bağırdı. "Yarım saatiniz var!Yarım saat sonra eşinizle beraber sıraya girin!"

Harika!Şimdi bir de müzikal çıktı başımıza!Playback yapsak olmaz mı?!Ünlüler bile konserlerinde playback yaparken,biz neden yapmayalım ki?

"Şimdiden kaybettik desene sen." diye mırıldandı Ivan ve morali bozuk etrafa bakınmaya başladı. Belki benim sesim güzel, neden hemen kaybettiğimizi düşündü ki?

Gözlerimi devirdim "Harika!Birde başımda Ivan var!" söylenirken ellerimi belime koydum. Marcus yanıma geldi sırıtarak ve kaşlarını oynattı muzipçe gülerken.Sinirle sırıttım ve nefesimi dışarı üfledim. Tüm sinirimi şuan ondan çıkarabilirdim. "Ne?!" dedim onun yanına giderek.

Bana Aşık OlacaksınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin