16. BÖLÜM

1.4K 50 19
                                    

Üstümdeki elbiseye baktım. Siyah, göğüs dekoltesi ve sırt dekoltesi olan, bir crop giymiştim. Altıma ise kısa bir kot giymiştim.

Neden bir parti veriyorduk bilmiyorum. Daha doğrusu neden bu partide olduğumuda bilmiyorum. Aşağıda bir kargaşa vardı, bu kargaşanın neydi tabii ki de Aylardan Bir Gün hesabıydı. Yani ben.

Selim bütün davetli kızlarla tanışmak istediğini söyledi gerekiyorsa numaralarını alacağını bile belirtmişti. Selçuk'ta, Selim bütün kızlarla tanışmak istiyorsa bana ne zaman sıra geliyor diye sorunca Irmak delirmişti. Üçüde bir kavgaya girişmişti.

Irmak en son dayanamayıp, sizinle kavga falan edemem diyerek yukarı çıkmış ve üstünü giyinmek için kendini odasına atmıştı. Bende hemen Irmak'ın odasının yanında olan misafir odasında giyinmiştim. Daha doğrusu Irmak bana, ben Selçuk ve Selim'le iki saat tek kalamam demişti sonrada bana onların evinde hazırlanma teklifi sunmuştu. Bende kabul etmiştim.

Göz makyajımıda bitirerek masada olan telefonumu aldım ve aynada bir fotoğraf çekindim. Bunu İnstagram'a ya da başka bir yere atmayacaktım.

Telefonum elimde olduğu an ister istemez kendimi İnstagtam da selimsancak'ın profilinde bulmuştum. Neden? Neden sürekli profiline bakıp story veya post atmış mı diye bakma ihtiyacı duyuyorum? Neden?

Profilinde olan mesaj kısmına basarak son olan mesajlarımıza göz gezdirdim. En son iki gün önce konuşmuştuk, ondan sonrada ne o yazdı ne de ben. Yazsam mı diye düşünemeden edemedim. Sonuçta onun gözünde bir anonimim, yazsamda bir şey fark etmiyor yazmasamda bir şey fark etmiyordu.

Bunları düşünmeme rağmen gidip ona yazmıştım. Aylardan Bir Gün ona gidip yazmıştı. Sonuçta beni tanımıyordu. Sadece bir kullanıcı ismimi biliyordu. Ve onu asla sevmediğimi.

aylardanbirgun: e partiye az kaldı ne yapıyorsun

selimsancak: selçuk ve ırmakla uğraşıyorum sen

aylardanbirgun: bende hazırlanıyorum işte

selimsancak: geliyor musun partiye

aylardanbirgun: yoo bir arkadaşım daha sizinle aynı gün parti veriyor ona gidicem ona ayıp olur

selimsancak: yani gelmiyorsun

aylardanbirgun: normalde de gelmeyecektim ama işte mazeret kendi arkadaşımın partisi oldu

Aslında yalan söylemiyordum. Yani yalan söylüyordum ama bu ufak, minnacık bir yalandı. Sonuçta en yakın arkadaşımın partisine gidecek miyim, evet. O zaman sıkıntı yoktu. Yalan söylemedin diye kendini avut böyle.

selimsancak: okuldan bir arkadaşın falan mı

aylardanbirgun: yok hayır

selimsancak: e iyi yani onlarca kızla tanışmama gerek kalmadı

aylardanbirgun: ne onlarca kızı?

selimsancak: senin için partideki bütün kızlarla tanışacaktım

aylardanbirgun: ee yine tanışabilirsin

aylardanbirgun: he bu arada inşallah yarın kimse ağlamaz

aylardanbirgun: yani okulda tuvallete senin için ağlamaz

selimsancak: uyarırım evde ağlarlar

aylardanbirgun: mükemmel işinide partinin üst katında değilde evde halledersin

AYLARDAN BİR GÜN | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin