XI

103 26 3
                                    

Солонгос улс, Сөүл хот:
Накамото Юми алга болсноос жилийн дараа:

Тэнгэр баганадсан шилэн барилгын дээд давхарт байрлах оффис өрөөнд өсгийтэй гутлын дуу хадна. Цонхоор харан бодлогошрох залуугийн бэлхүүсээр тэвэрсээр нуруунд нь нүүрээ наалаа. Нишимура Рики болон түүний нялх амраг Ан Юүжин. Зургаан сар орчмын өмнөөс харилцаагаа эхлүүлээд байгаа нь энэ юм.

Юүжин "хэзээ буцах юм?"

Юүжин "хэзээ буцах юм?"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Рики "өнөөдөр"

Юүжин "яагаад зүгээр л над дээр ирж болдоггүй юм бэ? Миний юу нь болохгүй болоод голоод байгааг асууж болох уу?"

Рики "чи намайг шоронд орж байсан гэдгийг мэд-"

Юүжин "битгий наадхаа ярь!"

Рики "мэдчихээд айсан биздээ. Гэтэл миний эхнэр надтай танилцаад долоо ч хоноогүй байхдаа айлд бэр орчихоод намайг суллахын тулд чадах бүхнээ хийсэн"

Юүжин "эхнэр чинь хөөрхөн үү?"

Рики "тиймээ. Тэр хөөрхөн"

Юүжин "та хоёрын хооронд хайр байгаагүй. Гэтэл чи яагаад тэр эмэгтэйг гэдэг юм?"

Рики "дурлачихсан"

=======================

Инчоны нисэх онгоцны буудлаар хар хувцастай хүмүүс эргэлдэж, хэн нэгнийг хүлээх мэт зорчигч гарч ирэх хэсэг рүү ширтэн зогсоно. Удалгүй хаалга онгойн цагаан хослолоор гангарч, нүүрээ хурцаар будсан бүсгүй гарч ирэхэд бүгд урд нь очин бөхийв. Бүсгүй хамаг зүйлээ шидэх шахам өгчихөөд хурдан алхаад эхлэх нь тэр.

- Хадагтай~ би-

- Би Жэйк дээр очих хэрэгтэй байна. Тэр хуримын өдрөө хойшлуулчихаад яаж хэл үггүй намайг тийш нь цөлж чадаж байна!

- Өршөөгөөрэй хадагтай. Би-

- Хадагтай гэх хэрэггүй! Люси гэж дууд.

- Гэхдээ хад-

Люси "би бол Люси! Хятадын ханхүү гэж нэрлэгдсэн Жэксоны дүү гэж байна. Ажлаасаа халагдах гээгүй л юм бол дуугүй нэрээр дууд"

Faith || 𝓝𝓲𝓴𝓲  [✅]Where stories live. Discover now