Masamda yazan nota tekrar tekrar baktım. Sadece ismim yazıyordu. Bunu gönderen Deniz olmalıydı. Derslerim bittiğinde çiçeği ve kutuyu orada bırakıp çıktım. Otobüse bindim. Kendime bir yer buldum ve bizimkilere yazdım.
Azel: Gençler bir durum var!
Biri bana çiçek ve kalpli bir kutunun
içinde çikolata göndermişCano: Deniz olmasın
Sarı kalp rabi: sanmıyorum
Lara sen AzDen çiftini mi tutuyorsun?Cano: Hayır! AzOr benim best çiftimm
Klavye bilo: Orçunun sevdiği biri var kızlar
Saaaneee: Evet sevgilim haklı
Cano: Neeeeee
Sarı kalp rabi: doğrumu bu okuduklarım
Hayatımın Aşkı: sevgili mi oldunuz bro
Azel: Hayırlı olsunnn
Saaaneee: yaaa utanıyorum ama
Klavye bilo: utanma sevgilim
Saaaneee: yag bilalll
Klavye bilo: yaa sedeff
Cano: flört etmeyin lan ayıp
Sarı kalp rabi: ayn özele gidin
Azel: ben eve gidiyorum orada konuşuruz
Bay bay 👋😘😁Telefonu kapattım ineceğim durağa gelmiştim. Duraktan indim, eve doğru yürüdüm. Eve geldiğimde annem yemek yapıyordu.
"İzin mi aldın anne?"
"Tabii ki!"
Kapı çaldı. Kapıyı açtığımda bizim ekip karşımdaydı.
"İYİ Kİ DOĞDUN AZEL!" Dediler hep birlikte.
"Siz! Ben! Doğum günümü unutmuşum."
İçeri geçtik. Hepsi hediyesi ile gelmişti. Pastam geldi.
"İyi ki doğdun Azel!"
Pastamı Orçun getiriyordu. Bende yine aynı dileği diledim. Orçun ve ben mutlu bir aile olalım.
Pastamı üfledim. Pastayı hep birlikte yedik ve artık hediyeleri açtım."Azel umarım beğenirsin."
"Sedef, teşekkürler."
Sedef'in hediyesi bir fincan takımıydı.
"Kirazcık, bu da benden."
"Sağol Bilal."
Bilalin hediyesi pasta aletleriydi.
"Kızım buda benim hediyem."
Annemin hediyesi borcam.
"Azelim, buda Lara ve benim hediyem."
Rabia ve Lara ise takı seti almışlardı. Ve en sona Orçun kaldı.
"İyi ki doğdun Azel!"
"Teşekkür ederim Orçun!" Onu sevdiğimi Lara, Sedef ve Rabia biliyorlardı. Bir tek annem, Bilal ve kendisi bilmiyordu.
Hediyenin üzerinde minik bir not vardı. Bunu yanında kimse yokken aç lütfen...
" Evet, hediye etabı bitti biraz eğlenelim."
"İyide hediyeyi açmadın Azel."
"Sonra açarım Sedef."
Tombala oynadık ve tabii ki bu oyunun üstadı Bilal kazandı. Annem de bize katıldı. Çok güzel bir gece geçirdik. Hepsini uğurladıktan sonra odama hediyelerimi getirdim.
Orçun'un hediyesini açtım. Bir parfüm vardı. Bu benim en sevdiğim çiçeğin kokusuydu. Lavanta... Lavanta kokusu odanın her yerini esir almıştı. Kalpli bir not daha vardı içinde...
Yarın akşam bir sürprizim var...
Ne süpriziydi bu?
Yorgun olduğum için yatağa uzandım ve hemen mesaj gönderdim. Lakin bu sefer instagramdan gönderdim.
azel.4gunduz:Ne süpriziymiş bu Orçun?
_orcun0808: Yarını beklemelisin.
Hediyeyi beğendin mi?azel.4gunduz: evet beğendim
Taktik ister misin?_orcun0808: evet
azel.4gunduz: Taktik 4:
Ona beklemedik bir şeyler yap
Bu onu şaşırtır ve sana karşı ilgisi artar._orcun0808: teşekkürler
Telefonu kapattım ve derin bir uykuya daldım. Sabah olduğunda her zaman ki işlerimi yaptım. Bugün Cumartesi olduğundan çok rahattım. Akşam saatlerinde kapı çaldı. Kapının merceğinden baktım. Orçun ve ailesi gelmişti. Annemde peşimden geldi.
"Anne! Dur! Hızlıca giyinelim! Böyle çıkmayalım."
Hemen üzerlerimize güzel birşeyler giydik. Sonuçta Orçun ve ailesine pijamalarımla çıkamazdım.En sonunda kapıyı açtık.
"Hoş geldiniz!" dedi annem.
"Hoş bulduk Güler Hanım." dedi Orçun'un annesi. İçeri hepsi geçti, en son Orçun ve ben kaldık. Ellerinde çiçeklerle bana bakıyordu.
"Ellerimde çiçekler kapında sırılsıklam. Seni seviyorum Azel."
Gülen gözleriyle bana bakıyordu. Demek ki o sevdiği kız bendim.
*5.BÖLÜM SONU*
Sizce bölüm nasıldı? Bu hikayeyi yazmaktan çok keyif aldım. Umarım sizde bölümü beğenirsiniz...
AzOr çiftini bakalım neler bekliyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Senden İbaret |Yarı Texting| Tamamlandı |
Literatura FemininaOnlar aşık olduklarını bilmiyorlardı, onlar bir sevdanın içinde birbirlerini arıyorlardı. Bir arkadaş grubu düşünün ama için de gizli aşkınız olan. Azel ve Orçun'un tatlı ve ekşi aşk hikayesi... Kelime hataları olabilir insanız sonuçta...😁 -16.08...