~Bonus Bölüm~

127 24 5
                                    

~Eflin Alaz

Seversiniz bir insanı, ömrünüz yettiğince...

Masum, içten ve kalpten seversiniz. Mutlu olursunuz küçük ihtimallerle, en ufak şeylerle...

Tek bir bakışıyla sizin kalbinizi kül edebilir, dikkat edin! Aşık olmak zor iştir.

Bazen ansızın gelir aklınıza... Kimi zaman bir müzikle, kimi zaman çaresizken ama ansızın gelir. Haberiniz olmaz, aklınızdan sökup atmak istersiniz ama atamazsınız.

Kutlarız, siz bir aşıksınız!

Her neyse, bende aşık oldum sanırım.

Ben size sevdiğim kişiyi anlatmak istiyorum.

Adı duyduğum kadarıyla Sefa Sancak... En sevdiği renk siyah, en çok kullandığı renktir. Kendileri Edebiyat bölümünde, benim gibi, 2.sınıfta okuyor. Bende 2.sınıftayım ama onu daha bu yıl gördüm.

Gözlerimiz yeni buluştu. Keşke daha erken tanısaydım onu...

Annem ve babamın aşkı gibi bir aşkımız mı olurdu yoksa normalinden mi?

Belkide bizim aşkımızda onların ki gibi tarih yazar, kim bilir?

Babam öldü, henüz birkaç yıl kadar önce annem kahroldu. Onların giden yılları çoktu zaten ama bir ayrılık daha oldu. Annemin kollarında veda etti bize...

Annem, babam öldükten sonra kendini şiirlere verdi. Annem şair oldu, babamsa şiir... Biz ise izleyenler olduk, bu aşkı izleyenler...

Her acı kanar ama bu acı yakar...

Anlıyor musun, yakar!?

Annemin şiirleri, babamın mezarındanki güllerinin yanına konarken son kez ağladık.

Bu sefer ağlamıyoruz, çünkü hergün ona daha da yaklaşıyoruz. Ölüme yaklaşıyoruz aynı zamanda onada kavuşacağımız güne yaklaşıyoruz...

Ölüm son değildir, bir kavuşmadır...

Annem,ikizim Emir ve ben Elfin babama kavuşacağız.

Ecelimiz geldiğinde kavuşacağız...

~
Eflin'in gözünden son yaşananlar... Emir ve Eflin üniversitedeler gerisini siz düşünün kaç yıl geçmiş yaklaşık 20 falan yani...

Orçun öldü şiir oldu, Azel'in ruhu öldü şair oldu...

Hayat Senden İbaret |Yarı Texting| Tamamlandı |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin