çwk;nezarethane güzelleri

80 4 20
                                    

  Melis gözlerini devirdi iş buralara kadar nasıl gelmişti ki. Karşılarında ki suç ortaklarına baktılar, Masal ve Öykü sönmez. Hepsi az ya da çok bir miktar suçluluk duyuyordu. Ama yine de tanışmalarına vesile olmuştu bu olay. Gelen üç aileleriyle ve ikizlerin ailesiyle dışarı çıktılar. Ama yinde de bu küçük macera onlara çok iyi 2 dost hediye etmişti

~8 saat önce~

Masal sönmez;
Öykünün bana söylemeleri eşliğinde yolda her zaman geçtiğimiz yolda yürüyorduk. "Başımız belaya girecek Masal!" Diye mırıldandı ikizim Öykü. Gözümü devirdim. "Saçmalama Öykü, bir şey olmayacak merak etme sen! Her şey kontrolüm altında. " Öykü kaşlarını çattı ve yalandan bir sinirle "Asıl sorun da bu ya! " Dedi. Bu dediğine cevap verme gereği duymamıştım. Öykü söylenmeye devam ederken göz devirdim, alt tarafı duvar boyayacaktık, en fazla ne olabilirdi ki? Ah, ben güzeller güzeli prensesler prensesi Masal ve şuan da tırnaklarının içine eden kişi de ikiz kardeşim Öykü ne kadar da harika öyle değil mi?

  Geldiğimiz yere zafer ifadesiyle gülümsedim. Burası duvar boymak için mükemmel bir yerdi. Biz boyamaya başlamıştık ki çığlık çığlığa koşan iki kızla şaşkınlığa uğradık. Ardından koca koca köpeklerin geldiğini görünce bizde onlar gibi topukladık.

Arya korkmaz;
  Hafta sonu gelmiş ve geçmiş ben korkmazlarla geri dönmüştüm. Güzel bir tatildi benim için. Annemler ile moda evi konusunu konuşmuştum. Onlarda beni desteklediklerini söylemişlerdi. Ben de bunun mutluluğuyla olanları geldiğim anda Melis'e anlatmıştım. Bu arada korkmazların hepsi beni bu konuda desteklediklerini söylemişlerdi.

Kahvaltıdan sonra Melis'i de almış dışarı çıkmıştık. Ben ve Melis öyle boş boş dolanırken bir köpek sürüsü gördük.
"Arya?" Diye mırıldandı"Efendim Melis?" Seslice yutkundu ve eliyle köpek sürüsünü gösterdi. "Sence, şu köpekler bizi kovalamaz dimi?" Gülümsedim ve
"Merak etme, kovalamaz!"

  Tahmin edin ne oldu? Evet, doğru tahmin! Biz daha adımımızı dahi atamadan köpeklerin hepsi pesimize takıldılar! "Arya kafana sıçim kızım hani kovalamazdılar?"

"Ne biliyim ben ya! Birden ben mi dedim gelin kuçular bizi kovalayın diye! Benim ne suçum günahım var!"

  Melisin oflama sesleri eşliğinde ben kahkahalar atıyordum! Bir süre sonra bir sokağa girdik. Bizi gören iki kız da bizimle beraber koşmaya başladık.

  "Bunlar neden sizi kovalıyor?"
"Evet, bu soru sizedir Arya hanım?"
"Benim bir suçum yok ki! Hepsi köpeklerin suçu! Bu kuçular birden peşimize düştüler!" "Of Arya ya of! Cidden hep bir akrasyon! Kıçında kurt mu var senin kızım bir yerinde dursana sen!" Kafamı çevirip anlık olarak ona baktım. "Senin kıçında kurt var, hepsi sen korktun diye oldu!"

  Biz böyle çığlık ata ata kaçarken köpeklerden zor da olsa kurtulmuştuk. Sonunda soluklanınca karşısında durduğumuz kebapçıya bakarak dudaklarımı yaladım! "Allah'ım bu ne güzelliktir!" Melis onaylamayan sesler çıkardıktan sonra kafama vurdu.
"Arya, sabah kahvaltı edip evden çıktık!"
Omuz silktim ve;
"HURRA KEBAPÇIYA!"
.
.
.
  Sonunda Melis'i ve diğerlerini ikna edip kepabçıya sokmuştum. Adana kebap love me ehehehehe. Melis ve Öykü bir porsiyon ben ve Masal 2 porsiyon kebabı gömdükten sonra hesabı ödeyip kalktık. Biraz sonra bir dondurmacı gördük. Tahmin edin ne oldu?

"...Ama Meliiiss!" Ağlamaklı bir ifadeyle Melis'e baktım. Bu kız ne yaşıyor bakışı atınca ona masum gözlerle baktım. "Arya yeter kızım yeter!" Ben bir süre daha Melise öyle bakarken Masal da bana katıldı. "Hadiiii!" Öykü ve Melis ne yaşıyorlar bakışı atıp ofladı.

  Sonunda ne oldu? Evet, Masal ve ben kazandık ve dondurmacı da oturup dondurma yedik. Melis hayatı sorgularken biz Masalla beraber tüm toplardan aldık! Tanrım, tadı o kadar güzeldi ki!
.
.
.
  Hesabı ödeyip kalktıktan sonra markete gittik. Ne mi yapıcaktık? Doğru cevap duvar boyayacaktık. Normalde köpek olayından önce onların yapacağı buymuş. Biz kebap yemeden önce geri dönüp boyaları aradık ve sonuç;
Küçük çocuklar almış bir birine sıkıyordu. Bu marka vücuda zarar vermeyen türden olduğu için içimiz rahattı. İnsan vücudunda rahatlıkla geçiyordu. Ayrıca aynı Dalin gibi göz yakmayan formülü vardı. Bu detayı neden verdim bilmiyorum bana reklam anlaşması da vermemişlerdi. Dalin gör beni!

Çakma Watty Kızı; Ailelerim Mi?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin