Aras korkmaz;
Kızların karakol olayının üstünden 3 gün geçmişti. Dün cezaları bitmiş Masal ve Öyküyle buluşmaya gitmişlerdi. Geldiklerinde her yerleri tüydü. Nereye gittiklerini sorduğumuzda sadece birbirlerine bakmış ve dakikalarca kahkakalarla gülmüşlerdi. Bugün Perşembe günüydü ve akşam aile yemeği vardı. Aile dediysem bizim aile, melisin biyolojik ailesi(aynı zamanda Arya'nın süt ailesi) yenilmezler ve Arya ya ailelik yapan Sera lar.Şu sıralar gitar çalmaya merak salmıştım. Hepsi Arya'nın çok yönlü olması ve benim merakımın sonucuydu. Kızların evde kalma cezası olduğu geçtiğimiz iki günde Arya bana gitar öğretmeye başlamıştı. Sonrasında ise beni kendi halinde çalışmaya bırakmıştı. Zekam sayesinde rahatlıkla işi çözmüştüm. Şimdi ise ilk defa kendi başıma bir şarkı öğreniyordum. Abimler ya işte ya arkadaşlarıyla buluşmadaydı. Aileden evde sadece ben ve Arda vardık.
.
.
.Ben gitar çalmaya odaklanmışken beni bilinmeyen bir numara aradı. Kaşlarımı çatarak gitarı yan tarafında ki sehpaya bıraktım. Ardından komidinin üzerinden telefonumu aldım. Açma tuşuna basarak aramayı yanıtladım.
"Aras..." Duyduğum tanıdık sesle kaslarım istemsizce çatıldı. Duygusuz bir şekilde." Evet?" Dedim. Karşı taraftan bir iç çekme sesi duyduğum zaman biraz sonra isiticeklerimin pek iyi şeyler olacağımdan emin değildim. Yinede konuşmasına devam etmesine izin verdim.
"Aras ben çok pişmanım..." Derin bir nefes aldım. Geçmişte yaptığı hatalardan dolayı şimdi pişmanlık duyuyordu. Haklıydı yani pişmanlık duymakta. Sadece onun adına ufak bir parça üzülüyordum sanırım. Her şeye rağmen o benim dostumdu her nekadar bu konudan dolayı ona kızgın olsam bile zor zamanlarda onun yanında olmam gerekiyordu.
"Bak, bu olanlar tamamen senin suçun değildi kabul. Ama üzgün olmanda yaptığın hataları düzeltmiyor ki! Seninle eski dostuz ve bir geçmişimiz var. Aramızda ki dinamik gerçekten özel ama bu yaptığın hiçbir hatayı affettirmiyor."
Bir süre karşıdan ses gelmedi. Ardından ağlamaklı bir sesle sesini duydum. "Yemin ederim tek istediğim yaptıklarımı düzeltmek, sadece bana şans versen olmaz mı?"
İç çektim;
"Bunu düşüneceğim. Ama biliyorsun ben affetsem bile Mina affetmez. Hoş istese de yapamaz o seni unuttu uzun zaman önce. Bu gece evde aile yemeği olacak. Haberin olsun dedim."
Görmesem de kafa sakladığını anlamıştım."Peki, çok teşekkür ederim. Yemin ederim pişman olmayacaksın yemin ederim..." Hafifçe gülümsedim ve
"Beni değil Minayı pişman etme olur mu?" Sonrasında telefonu kapattım ve öğleden sonraya kadar gitar çalmaya devam ettim.Arda korkmaz;
Son defa bir üçlük atıp banka oturdum. Boynuma havlu attıktan sonra kafama suyu diktim. Kafamı iki yana salladıktan sonra ayaklandım. Basketbol ayakkabımı çıkardım ve odama çıktım. Soğuk suyla duşumu aldıktan sonra kendimi yatağıma attım. Instagram'da dolaşırken telefonuma bir mesaj geldi.Nasa professional asistent
Firstly i want to said hello mr korkmaz. We have got some problem about the New project. So, please as soon as possible can you to come there? Actually it's very important about us. So, if your answer will be positive please call the number *******.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakma Watty Kızı; Ailelerim Mi?!
Humor'Hayat sana limon verdiyse yaprak sarmaya sık!' Ben Mina ya da öz ailemin bana deyişi ile Arya. Şuan da 16 yaşındayım, üstün zekalıların okuduğu bir okuldan mezunum. Hayatımın son zamanları işsiz kalmanın depresyonu ile geçerken bir gün beni evlat e...