Medya eski resimlerden:-\(ʘᴗʘ✿)
'Piknik mi?'
Evde garip bir kaos hakimdi yarın cumartesi günüydü ve ben eve geri dönecektim. Aydın babam ve Aleyna annem bizi sabahın köründe koğuşta ki askerler gibi ayağa dikmiş, sıra sıra dizmiş bir askeri selam verdirmedikleri kalmıştı. Hayal ile gerçeklik arasında gidip gelirken sanırım Aras ve Arda gerçekten askeri selam vermişlerdi! Melis onların kafasına birer tane geçirirken diğerleri göz devirme ile yetinmeyip bir de o özel 'kinayan +65 lik teyze bakışı atmışlardı. Gece geç saatlere kadar elbise dikmiş olmamın yorgunluğu ile Arasın omzunda uyuyordum zaten o yüzden bana kimin ne yaptığını sormayın canlarım.Dün öğleden sonra adet olduğum için bizim o çok klasik aktiviteler aksamıştı. Kısacası hedef öğlene kadar uyumakken sabahın 7 sinde pikniğe gitme suretiyle bizi kaldırmış olmaları içimde bir isyan çıkarmış ama dışarıya taşıyamayacak kadar yorgun olmam neticesi ile uyumayı tercih etmiştim.
Sanırsam Şimdi arabalara binecektik ama benim kalkacak mecalim falan hiç yoktu. Zaten hayalle gerçeklik arasındayken bunu yapmam oldukça zor olacaktı ben belki beni burda unuturlar da uyurum ümidi ile uykuma devam ederken biri beni kucaklayıp arabaya bindirdiginde başımın düştüğü ilk omuzda zaten sulanan beynime daha fazla karşı koyma gereği duymadan uyuya kaldım.
.
.
.
'Arya, Arya... Uyan hadi kahvaltı yapacağız!' birinin bana seslenmesi ile sersemlemiş bir halde uyandım. Ama halen pekte kendimde sayılmazdım;
Bir hamakta uyuyordum, üzerinde ince bir pike kafamın altında ise bir yastık vardı. Bir süre o şekilde ayılmayı bekleyip oturduğum yerden ayağa kalktım. Herkes bir köşede durmuş beni bekliyordu. Daha fazla boş boş dikilmeden gidip aralarına oturdum. Böylece ilk aile pikniğimiz başlamış oldu.
.
.
.
'Ben sıkıldım ya!' diye söylendi Arda. Aras kafasına bir tane çaktı o Arda ya sinirle bakarken Arda sadece sırıttı ve omuz silkti. Melis muhtemel kavgayı önlemek için aralarına oturdu ve ortamda ki tansiyonu düşürdü. Ben kimseyi takmadan Kirazlı kekimi yiyordum. Ayaz abi biraz kek istemiş olsa da ona attığım sert bakış ile bundan vaz geçmişti. Biraz daha Arda'nın söylenmelerini çektikten sonra ne yapmak istediğini sorduk.Küçük bir çocuk gibi heyecanla ellerini çırptı ve 'Tabiki, şişe çevirmece' gözlerimi devirdim. O ise bunu takmadı zaten ondan hemen sonrasında ise koşarak gitti ve elinde bir su şişe ile geri geldi. Beraber şişe çevirmece oynayacağımız da çok eğlenceli olacağını söyleyip ilk şişeyi o çevirdi.
"D C?
"D"
"Hoşlandığın biri var mı?"
"Yok!"
"D C?"
"C!"
"Bana para ver?"
"Sg"
"MECBURSUNNN!"
"GERİ ZEKALI" Diyip verdi.
"D C"
"D"
"En son söylediğin yalan!"
"kekini ben yedim!"
"LAN KÖPEK SUÇU NİYE BANA ATTIN!"
"Offf abartma ya!"
"D C"
"D"
"Annem mi babam mı?"
"Annem tabi ki ama babam da dünyanın en iyi babası benim için ama annem dünya üzerinde benim için en değerli varlık. Onun yerine kimseyi koyamam bana soracak olursan başka bir baba istemezdim. Ama annemi seçiyorum!"
"Vay be!"
"Helal lan helal sana Yusufi!"
"Ağzını öpem be ya!"
'Host ulan host!"
"Ne dedim ki?"
"Gay alert Gay alerttttt"
"Bir cıvımayın be oğlum yeter artık ya!"
"Ne ya?"
"D mi C mi?"
"D"
"İlk defa kiminle öpüştün, Mina'm?"
Aras gülmeye başlayınca onun kafasına bir tane geçirdim!
"Ben söyleyeyim mi ne olduğunu?"
"Aras!"
"Ne oldu ki?"
Aras kahkaha atarken durdu ve gülümseyerek;
"Okuldayken minaya aşık olan bir çocuk vardı ama biz işte küçüğüz falan neyse. Geldi minaya çıkma teklif etti. Çocuğa sinir olmuştum da... Neyse neyse. Mina birden ağlamaya falan başladı. Nereye çıkacaz diye. Çocuk öylece kalakaldı tabi Mina o zamanlar bizim okulda dönemin en zeki ve parlak öğrencisiydi. O öyle diyince çocuk onunla dalga geçiyor sandı e sonuç; o da ağlamaya başladı. Sonra Mina bu ağlayınca sustu gülmeye başladı. Çocukta bundan cesaretlenip Mina'nin dudaklarına yaklaştı. Mina da niye bu bana yaklaşıyor diye bağırıp kafasıyla çocuğa bir çaktı çocuk bir hafta kendine gelemedi zaten ondan sonra adı 'çık çık Mina ya çıktı kimse ona açılmaya cesaret edemedi. Kendisi milli sapımız olur!" O kahkaha atmaya devam ederken ben yüzümü astım. Melis bana gözlerini kocaman açarak bakmıştı ama o da dayanamadan onlara katıldı. Ben de onlara katılınca uzunca bir süre güldük.
"Yaw bişi diyeyim mi?"
"De!"
"Gelecekte ki eşine Allah sabır versin!"
Onu ittirdim ve kafasına bir tane çaktım.
"Hey, ben evlenmeyi düşünmüyorum!"
"Heye turşusunu kuracam bu ben prensesimin!"
Biz bir birimize bakıp gülerken şişeyi çevirdim.
"D mi-"
"D!"
"En rezil olduğun an?"
"İlk okulda altına etmişti bu!"
Ben gülmeye başlayınca abim somurttu ama sonra o da güldü.
(Kim olduğunu söylemeyeceğim kudurun şimdi İSNSJSKSKSKSKSM)
"D Mİ C Mİ?"
"D"
"Ailenin en yakışıklısı kim?"
"Ben!"
"D C"
"D doğrudan yanayım"
"İlk aşkın?"
"Selin şekerci!"
"İyyyyy o kızı hiç sevmezdim!"
"D C"
"Yemek mi uyku mu?"
"Yemek!"
Biz böyle oyna devam ederken Arasa bir telefon geldi o stresle yanımızdan ayrılırken ben arkasından baktım.
.
.
.
Aras yanımıza geldiğinde tuhaf görünüyordu. Günün geri kalanında da bu durum sürdü. Yine de ona bunu sormak durumu kötü yapar diye düşünüp bir şey soramamıştım. Eve geldiğimiz de o kadar yorgundum ki direkt uyudum.Bölüm sonu;
Selammm nasılsınız? Bir sonra ki bölüm bom-ba! Bekleyin ve görün!
Görüşmek üzereeeeee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakma Watty Kızı; Ailelerim Mi?!
Humor'Hayat sana limon verdiyse yaprak sarmaya sık!' Ben Mina ya da öz ailemin bana deyişi ile Arya. Şuan da 16 yaşındayım, üstün zekalıların okuduğu bir okuldan mezunum. Hayatımın son zamanları işsiz kalmanın depresyonu ile geçerken bir gün beni evlat e...