PROLOG 'DEFALARCA KEZ TANIŞTIK'

31 3 0
                                    

Yazardan;
'Deniz aptal aptal deniz! Zayıfsın sen zayıf!'

  Deniz henüz 4 buçuk yaşındaydı, sokakta ki ondan daha büyük çocuklar onunla oynamıyor hatta onunla dalga geçiyorlardı. Onlar Denizin üzerine gelirken o bir köşeye sinmiş söylenenlere cevap veremiyor içinden ise ağlamayacağım ağlamayacağım, diyerek sayıklıyordu. Ama en sonunda söylenen sözlere dayanamayıp ağlamaya başladı. Mavi gözlerinden gökyüzünden düşen acı damlalarmışcasına akan göz yaşları yanaklarından birer birer dökülüyor, yanında ki çocukların daha fazla dalga geçmesine neden oluyordu. O daha küçüktü minicik bir çocuktu. Savunmasız kimseye zararı olmayan...

  Umutsuz,beklentisiz ama acı çekerek ağlarken yanı başında bir ses duydu 'Ney yapıyoysunuj sij biyakin çocuğu!' bu küçük bir kız çocuğunun soran ama belli olmasa da sınırlı sesiydi, saçları kıvırcık ve uzun gözleri açık kahve teni ise bem beyaz güzeller güzeli 4-5 yaşında bir minik ti bu. Kendinden emin, insanı kendine çeken ama bir yandan da korkutan bir yapıya sahip ve gerçekten çok güzeldi. Gözleri ışık saçıyordu. Kalbi heyecanla çırpıyor, gözleriyle ateş saçıyordu. 'Ben burdayım!' diyordu kalkık burnu. 'Bana boyun eğin diyordu surat ifadesi. Kimseye boyun eğmeyecek herkese eydirecekti.

  İki adımda yanında bitti küçük Deniz'in neşe ile elini uzattı, diğer çocuklar o gelince ordan ayrılmıştı. Adeta onlara karşı bir otorite kurmuştu. Sevimli bir gülümsemeyle ona bakıyordu. Üzerinde mavi bir tulum vardı. İçine beyaz çok kalın olmasa da sıcak tuttuğu açıkça belli olan bir kazak giymişti. Ayakkabıları ışıklı ayakkabıydı. Gülümsedi, 'aykaday olayım mi bij?' küçük kız o kadar tatlı gülüyordu ki! Deniz onun sevimli yüzüme baktı, onun mavi gözleri hiç bu kadar mükemmel kahvelere tanıkşıl etmemiştir ömrü boyunca. Kafasını olumlu anlamda salladı 'ben Mina!' dedi ellerini çırparak. "Ben de deniz!" Dedi deniz mina nın çekiştirmesi eşliğinde.

Mina ve bulut 1 sene den uzun süre arkadaş oldular taki Mina evlat edinene ve izler kaybolana dek...

Selam arkadaşlar;
Mina ve deniz ilk defa 4 yaşında tanıştılar çocuklar çabuk unutur sadece tanınmışlık hissi vardır bilirsiniz.

İlk okulda tanıştıkları zaman birbirlerini tanımadılar, yıllarca dost oldular. Spolier mina çocukluk arkadaşını aramaya başlıyacak ve bu sırada bazı hatıralar karışacak.

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere!

'Yillarca arayıp durdum,
Geçmişimi seninle buldum.
Kalbimin hırsızı oldun,
Seni neden unuttum?'

Bu da günün şiiri olsun shshsjjshs

Çakma Watty Kızı; Ailelerim Mi?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin