Úvod

171 9 2
                                    

Existuje mnoho příběhů o dobrodružných plavbách na širých tmavomodrých mořích. Plných proslulých pirátů, odvážných korzárů, skrytých pokladů, tajemných stvoření a děsivých příšer.

Ten, který Vám chci povědět, vypráví o osudovém setkání piráta, co prahl po moci, s princeznou z oceánu...

~~~~~~~

Trvalo dlouho než Draco Malfoy tohle místo našel. Touha po tomhle artefaktu už začínala posádku jeho lodi dohánět k šílenství, když místo oslav úspěšného nájezdu nebo vítězného souboje sedával ve své kapitánské kajutě. Jeho první důstojník Blaise Zabini ho často našel ještě za svítání tiše zírajícího do map. Ale jeho vytrvalost se vyplatila a on stál před cílem.

Jeskyně byla přístupná pouze z moře, jak předpokládal. Jediný vstup se navíc se nacházel pod hladinou. Uměl dobře plavat, přesto mu cesta dala zabrat. Než se vynořil v malém jezírku, plíce ho z nedostatku vzduchu začínaly pálit.

Jakmile mohl opět klidně dýchat, rozhlédl se po svém okolí. Rozsáhlý prostor, co ho obklopil, působil majestátně. Dokonalé místo pro ukrytí pokladu, který zde odpočíval. Žádný strážce se neobjevil a tak předpokládal, že tu nikdo nehlídal. Netušil, zda se jednalo o štěstí nebo snad ti, co zde ten předmět uložili, věřili, že ho nelze nalézt.

Chvíli naslouchal a očima prohledával prostor, než se spokojeně obrátil k tomu, co jeho pozornost upoutalo téměř okamžitě. Přešel k vysokému kamennému podstavci na vzdáleném konci jeskyně. Na něm ležela Neptunova koruna. Byla z nějakého zvláštního kovu, který zdobily mušle a vepředu ještě malý modrý drahokam.

Svým vzhledem nepůsobila nijak cenně, ale Draco znal legendu, která ho přiměla, aby ji našel

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Svým vzhledem nepůsobila nijak cenně, ale Draco znal legendu, která ho přiměla, aby ji našel. Nositel Neptunovy koruny vládne oceánu. Na nic nečekal a zvedl ji z podstavce. Nacpal artefakt do koženého vaku, který si přinesl, vrátil se do jezírka a s hlubokým nádechem se potopil. Nevšiml si, že drahokam na koruně zazářil, jakmile se dotkl vody.

Proplaval zpátky na volné moře. Jakmile se vynořil, spatřil před sebou zakotvenou velkou loď a pyšně se ušklíbl. Postavena byla z tak tmavého dřeva, že působila dojmem, že je celá černá. Velké tmavě zelené plachty na třech dlouhých stěžních zůstaly stažené. Na přídi se na slunci leskla stříbrně zbarvená figura zuřivé saně s vyceněnými zuby, napřaženými pařáty a roztaženými křídly. Plachetnice Dračí spár.

Doplaval k dřevěnému boku a někdo mu hodil lano. Jakmile se pevně chytil, několik členů posádky ho vytáhlo na palubu. Přistál před mužem s tmavou pletí, krátkými kudrnatými černými vlasy a indigovýma očima. U pasu mu visela dlouhá šavle, se kterou podle Dracových zkušeností uměl Blaise Zabini velmi dobře zacházet.

Ušklíbl se na něj, ale než stačil něco říct, vmáčkl se do prostoru vedle něho běloch s krátkými hnědými vlasy a zářivýma smaragdovýma očima. Z pouzder na zádech mu trčely rukojeti dvou dlouhých nožů.

Fatální pádKde žijí příběhy. Začni objevovat