4. kapitola

126 8 2
                                    

Draco ležel na posteli a upíjel rum z otevřené lahve. Dělal to tak od chvíle, kdy se v kajutě ten den zavřel. Myslel si, že alkohol otupí jeho myšlenky, ale mýlil se. Ať se snažil sebevíc, stále uvažoval o Hermioně.

V hlavě se mu míhaly útržky vzpomínek na jejich souboj. Na její ladné pohyby. Na hnědou hřívu vlasů, co kolem ní tančila. Na tělo přitisknuté k němu. Na zlatavě jantarový pohled plný vzdoru. Na její růžové rty, které chtěl ochutnat.

Frustrovaně upil další doušek, než láhev odložil na stolek vedle lůžka. Pravidelné kolébání lodi a hladina alkoholu v krvi ho nakonec uspaly. Jeho sny však stále sužovala žena, po které toužil.

Uprostřed noci ho náhle probudilo zaskřípání dřevěné podlahy. Nejdříve si myslel, že se mu to zdálo. Jenže pak se zvuk opakoval. Určitě to byly kroky. Otevřel oči a ve tmě spatřil siluetu plížící se pomalu jeho kajutou.

Sledoval vetřelce, když se opatrně zvedal z postele a slepě nahmatal dýku, kterou měl pod polštářem. Roky strávené na moři ho naučily jak být opatrný. Také jak se nenápadně přiblížit k protivníkovi, aniž by si ho všiml. Postupoval vpřed, dokud si nebyl jistý, že je přímo za tou osobou, která byla jednoznačně menší on.

Prudce se vrhl vpřed a sevřel paže okolo vetřelce, aby se nemohl bránit. Přitáhl si ho k hrudi a zacouval k nejbližší zdi. Pak je otočil a přirazil protivníka na stěnu, než ho obrátil čelem k němu a zároveň mu přiložil dýku na hrdlo.

Překvapením ztuhl, když v záři měsíčních paprsků, které slabě osvětlovaly jeho kajutu, poznal ve vetřelci Hermionu. Šokovaně na něj zírala. Přes oblečení cítil její zběsilé dýchání.

„Co tu děláš," zavrčel zuřivě.

Na chvíli se na něj dívala se strachem, než se náhle výraz v její tváři změnil. Potom opatrně zvedla ruce a on ucítil jemný dotek prstů na krku. Příjemný pocit donutil Draca uvolnit tlak dýky na kůži. Přestože ji stále ohrožoval, Hermiona přejížděla rukama směrem nahoru, než sevřela jeho tvář v dlaních. Pak se naklonila a jemně ho políbila.

~~~~~~~

Hermiona nevěřila, že to bude fungovat ani na vteřinu. Byl to zoufalý pokus, jak ho zmást natolik, aby ji nechal odejít. Tušila, že ho přitahuje, ale to nebylo zárukou jejího vlivu na něj. Ale musela nějak odvést jeho pozornost od myšlenek na to, proč bez jeho svolení slídila v kapitánské ubytovací kóji.

Ironicky sem přišla právě ze stejného důvodu, jakým se teď pokoušela zvrátit situaci ve svůj prospěch. Když se jí pokusil políbit při jejich souboji, zpanikařila. Protože, ať se mu chtěla pomstít sebevíc a primárně se soustředila na svůj plán, nemohla popřít, že jedna její část ho chtěla. Proto se v noci vplížila do jeho kajuty, aby našla Neptunovu korunu a zmizela. Doufala, že v bezpečí říše mořských nymf na něj rychle zapomene.

Jenže nespal, jak předpokládala. Nestihla se ani rozhodnout, kde začít hledat, než ji přepadl zezadu a poté uvěznil mezi zdí a svým tělem s dýkou pod hrdlem. V tu chvíli měl šedé oči plné děsivého chladu a ona věděla, že by ji okamžitě zabil, kdyby k tomu dostal důvod.

V zoufalém momentu ji napadla jen ta jediná možnost, jak se s toho dostat. Když na její dotek na krku nereagoval agresivně, pomalu sevřela jeho tvář mezi rukama a opatrně ho políbila na rty.

Cítila, jak se uvolnil, ale nijak se nepokusil polibek prohloubit. Usoudila, že když se odtáhne, nechá ji odejít. Překvapivé nepříjemné bodnutí u srdce, že ji odmítl, rychle pustila z hlavy. Podařilo se jí odvrátil jeho hněv a možná její mise nebyla úplně ztracená.

Jakmile se však pohnula směrem od něj, pevně jí sevřel. Dýka hlasitě dopadla na podlahu vedle nich. Vzápětí se jeho paže obtočily kolem jejího těla. Malfoy ji hluboce políbil a prudce přirazil na stěnu tentokrát v zápalu vášně.

Měla se odtrhnout a říct, že to byla chyba. Odejít odsud a vymyslet nový plán, jak sebrat Neptunovu korunu. Jenže to nedokázala zastavit. Odtáhl jí od stěny a pomalu ji donutil couvat k jeho posteli. Cestou z ní sundal kabát, který někam odhodil. Stejný osud potkal i její zeleno-béžovou košili.

Povalil jí na postel a jedním pohybem jí rozepnul pásek, než z ní stáhl pouzdro s mečem a kalhoty i se spodním prádlem. Sundal jí boty a společně se zbytkem jejího oděvu a jedinou zbraní je někam odkopl. Pak nad ní zůstal stát stále oblečený a bez hnutí na ni zíral.

Srdce se jí znovu prudce rozbušilo, když si uvědomila, jak zranitelnou se stala. Neozbrojená a nahá ležela před svým nepřítelem, který si ji hladově prohlížel. Šok z toho, jak se sem tak zatraceně rychle dostala, ji paralyzoval natolik, že se ani nepokusila zakrýt.

Náhle se Malfoy ušklíbl, než začal pomalu sundávat své oblečení. Okamžitě ji zase uchvátilo jeho tetování, než sjela pohledem až k jeho napjaté erekci, kterou jí odhalil, jakmile si sundal kalhoty.

Zrudla, jakmile zjistila, že pozorně sledoval, jak zkoumala jeho tělo. Jeho úšklebek se prohloubil. Sklonil se k ní a přinutil jí si lehnout. Moment na to se natáhl nad ní a účinně ji pod sebou uvěznil.

Chvilku se jí zblízka díval do očí, než se sehnul k jejímu uchu. „Přinutím tě křičet," zašeptal.

Pak ji políbil na kůži mezi krkem a ramenem a ona ztratila schopnost uvažovat. Navzdory její nezkušenosti se sváděním, nebyl první muž se kterým spala. Žádný ji však nevzrušil jako král pirátů Draco Malfoy. Každý předchozí milenec s ní zacházel jako s křehkou princeznou, on si hrubě bral, co chtěl.

Jeho rty začaly mapovat cestu po její klíční kosti dolů na hruď. Hlasitě zavzdychala, když jí olízl levou bradavku a pak začal silně sát, zatímco jí rukou masíroval druhou. Když se zjevně spokojil s jejich citlivostí a tvrdostí, pomalu se přesunul po jejím břiše.

Neměla sílu odporovat, když roztáhl její nohy od sebe a zíral na její nejintimnější místo. Potom od sebe odtáhl její stydké pysky, aby jí úplně odhalil. Moment se díval, než vzhlédl a jejich pohledy se střetly.

„Vidíš," řekl a přinutil jí zvrátit hlavu dozadu rozkoší, když do ní prudce vrazil prst, „našel jsem tvou tajnou skrýš," prohlásil a jemně pohyboval ukazováčkem dovnitř a ven, „a teď si vezmu poklad."

Nestihla ani pořádně zpracovat jeho slova, než se sehnul a olízl její klitoris, než ho nasál mezi rty. Zrychlil pohyb prstu a během chvíle k němu přidal další dva. Její vrchol se rychle blížil. Už skoro přepadla přes něj, když náhle přestal. Než mohla protestovat, prudce se do ní vrazil.

Zakřičela, když se jí svaly v pochvě třásly ve snaze přizpůsobit jeho obvodu a délce. Nečekaný dotek na tváři jí přiměl vzhlédnout k němu. Jeho oči chtivě zíraly do jejích, když se začal pohybovat.

„Ale co bych to byl za kapitána," promluvil znovu, „kdybych ti taky něco nedal." Svá slova zdůraznil prudkým přírazem.

Opět nedostala šanci, aby nějak zareagovala. Dokázala jen sevřít v rukou prostěradlo, když ji začal tvrdě šukat. Špičkou erekce neustále narážel do nějakého místa v ní a přiváděl ji tak k šílenství.

„Ach," zakřičela, když náhle přepadla přes okraj. O moment později nad ní zavrčel a ona ucítila, jak se v ní vyprázdnil několika horkými výstřiky z jeho penisu.

„Ano," zasyčel nad ní rozkoší, „vezmi si to. Všechno."

˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙

Pokračování je na světě.

Doufám, že se zatím bavíte.

Vaše Elisabeth226 :-)

Fatální pádKde žijí příběhy. Začni objevovat