Příštích několik dní Hermiona prožívala nejlepší momenty jejího života. Draco své prohlášení, že jí patřil, myslel zjevně vážně. Kdykoli stál za kormidlem, chtěl ji po svém boku. Kdykoli mluvil k posádce a rozhodoval, vždy se k ní otočil, aby řekla, co si o jeho rozhodnutích myslela. Jako by na jejím názoru záleželo.
Takové zacházení nikdy nezažila. U dvora nymf většinou o všem rozhodoval král. Její matka po smrti otce panovala pouze dočasně. Jakmile by se objevil nový vládce oceánu, vzal by si jednu z princezen za ženu a začal řídit království. Královna obvykle nezasahovala do jeho vlády. Byla pouhým přihlížejícím.
Některá z Hermioniných sester by se na tu roli určitě hodila, ona sama však věděla, že by nikdy nemohla zůstat v pozadí dění. Na rozdíl od ostatních princezen se ráda vzdělávala a zajímala se o svět mimo bezpečí královského paláce.
Z myšlenek ji náhle vytrhlo prudké zahoupání lodi. Klidná hladina moře se náhle prudce rozbouřila. Vlny se tříštily o boky Dračího spáru. Něco mohutného do plachetnice narazilo.
Přiběhla na příď a hledala důvod, proč se oceán náhle stal tak neklidným. Dole pod trupem Dračího spáru proplul obrovský stín. Náhle se obrátil a velmi rychle se začal vracet zpět. Zničehonic se nad hladinou objevil netvor s krokodýlí hlavou a několika šupinatými chapadly.
Obrovská zubatá tlama se otevřela a monstrum hlasitě zařvalo, než prudce vrazilo do dřevěného boku korábu, až se silou naklonil. Obrovitá chapadla se začala obtáčet kolem trupu lodi a všech stěžní, které pod náporem síly hlasitě praskaly.
Hermiona vytřeštila oči, když příšeru poznala. Lusca. Jeden z gigantických tvorů, které nešlo ovládat. Jediný, kdo by ho dokázal přimět k ústupu, byl vládce oceánu. Jenže otcův nástupce se zatím neukázal. Netušila, jak ho bez něj zastavit.
Na druhou stranu se ale tato situace stala dokonalým momentem v jejím plánu, na který čekala. Mohla vtrhnout do Malfoyovy kajuty najít Neptunovu korunu a požádat mořské proudy, aby ji donesly k právoplatnému dědici království. Teď, když to stvoření ničilo loď, by ji nikdo nezastavil. Poté by se připojila k boji proti němu, aniž by se prozradila.
ČTEŠ
Fatální pád
FanfictionDraco Malfoy, proslulý král pirátů, který na kamenné desce v mořské jeskyni našel magický artefakt, jenž podle legendy umožňuje svému nositeli ovládnout všechna moře a může ho učinit nesmírně mocným. Hermiona, dcera královny nymf a sedmá princezna o...