"Bonjour chéri." Günaydın canım diyordu aramızda hiçbir şey olmamasına rağmen gereksiz samimiydi.
"Bonjour." Dedim düz bir şekilde. O sırada kimin geldiğini merak eden Anıl da gelmişti.
"Qui es-tu?" sen de kimsin diye sordu Anıl.
"Je suis sa femme." Eşiyim dediğinde Anıl büyük bir hayal kırıklığıyla bana bakıyordu. Yaklaşık bir dakika boyunca sessizlik olduktan sonra Anıl kahkaha atmaya başladı.
"İyi misin sen?" diye sorduğumda hala gülüyordu.
"Je n'ai jamais rien entendu de plus drôle que ça, à part les blagues de Sude ҆. Où est la femme dont vous avez divorcé il y a 6 mois? C'est votre femme, arrêtez les conneries et sortez d'ici." Bundan daha komik bir şey duymamıştım tabi Sude ҆ nin esprileri dışında. 6 ay önce boşandığın kadın nerede senin eşin oluyor saçmalamayı kes ve buradan git dedi Anıl gülmesini kestikten sonra. Bunları da biliyordu demek ki.
" Ne sois pas ridicule, cette maison est ma maison." Asıl sen saçmalama bu ev benim diye karşılık verdi Hugo.
"Mais Sude ne restera plus ici." Artık Sude bu evde kalamayacak dediğinde gözlerim şaşkınlıkla Anıl ҆ a dönmüştü.
"Dis-moi pourquoi tu es venu et pars maintenant, Hugo." Diyerek araya girdim ne için geldiğini merak etmiştim çünkü.
"Eh bien, bébé, il y a une invitation importante pour moi ce soir et j'aimerais que tu viennes avec moi." Dediğinde Anıl iyice sinirlenmişti. Benimle bu akşam bir davete gitmek istediğini söylüyordu.
"Mauvaise heure je ne viens pas avec toi Hugo." Deyip onu reddettim.
"Mais tout le monde pense que je suis marié." Dediğinde ben de sinirlenmiştim artık insanlara boşandığımızı da söylememişti ve evliliğimiz sadece kağıt üzerindeydi.
"Allez-y, ne soyez pas idiot ailleurs. Sude ne vient pas avec vous." Dedi ve kapıyı yüzüne kapattı Anıl.
"Anıl sen her şeyi nereden biliyorsun?" diye sordum çekinerek de olsa.
"BİLMEMEM İÇİN HİÇBİR SEBEP YOKTU ÇÜNKÜ BUNUNLA İLGİLİ BİR SÜRÜ HABER PAYLAŞILDI." Diye bağırdığında şaşırmıştım.
"Ne haberinden bahsediyorsun?"
"Sen kiminle evlenip boşandığını bilmiyor musun? Adam ünlü oyuncu ve boksör Türkiye ҆ de binlerce hayranı var. Elbette haber yapılacaktı."
"Bana her şeyingizli tutulacağını söylemişti." Diye mırıldandım.
"Gizli tuttuğu tek şey boşanmış olduğunuz. Söylesene neden evlendin?"
"Mecbur kaldım. Buraya ilk geldiğimde param kalacak bir oda kiralamaya bile yetmiyordu. Bir parkta yatıp kalktım haftalarca onunla da orada karşılaştık. Bir teklifte bulundu ben de kabul ettim. Ayrı evlerde yaşadık sadece davetlere birlikte gittik hepsi buydu."
"Senin için hepsi bu kadar olabilir ama onun için öyle değil demek ki."
"Sen neyi ima ediyorsun?"
"Adam sana aşık diyorum Sude. Adam sana aşık olmuş. Haksız da değil ki. Kafayı yiyeceğim artık." Dediğinde sırıtmama engel olamadım. "Ne gülüyorsun?" diye sorduğunda kahkaha atmıştım.
"Hiç, sinirim bozuldu sadece."
"Hı hı. Neyse ben sevgilime güveniyorum ne diyosan odur."
"Sevgilim mi?"
"Evet, sevgilim." Olaylı bir şekilde sabaha başlayıp güzel bir şekilde devam ettiriyorduk kahvaltımızı ettikten sonra şehri dolaşmaya çıktık birlikte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRIK AYNA
Romance"Hiç kitap okumazdı o seni okurum o bana yeter kitap gibi kadınsın zaten derdi. Ama bilmezdi ki onun lügatindeki hiçbir söz benim kırıklığımı anlatabilecek cinsten değildi." "Sahaflardan alınmış eski, yıpranmış ama buna rağmen hala ayakta duran kita...