-Aleksi-
Nojaan käytävän seinään ja selaan Instagramia. Yhtäkkiä mieleeni juolahtaa ajatus: onkohan Ollilla Ig-tiliä? Haluan selvittää asian, joten menen Instagramin hakukenttään ja kirjoitan "Olli Matela." Toistan nimen hiljaa itsekseni ääneen, samalla kun odotan hakutuloksia.
Pieni hymy hiipii huulilleni kun näen Ollilla olevan tili. Alitajuntaisesti klikkaan itseni Ollin etusivulle. 37.4k seuraajia? Onkohan hän julkkis? Olen innostunut ajatuksesta, mutta samanaikaisesti tajuan minulla olevan mitättömän pienet mahdollisuudet mieheen. Tai siis mä oon hetero? Oonko mä hetero? En mä mikää homo oo. Tuskin Ollikaan on. Havahdun ajatuksesta ja alan selailemaan Ollin kuvia. Seuraavassa hetkessä näenkin kuvan Ollista Ilman paitaa, tunnen housujeni kiristyvän hiukan, joten jatkan selaamista, sillä en aio tämän miehen aiheuttaa minulle enää yhtäkään stondista tänään. Seuraavassa kuvassa Ollilla ei ole yhtään mitään päällään. Tai siis hän pitää käsissään jotain taulua? Zoomaan kuvaa, jotta näkisin taulun paremmin. "Blind channel?" Sanon ääneen samalla lukien kyseistä nimeä. Mikä ihmeen Blind Channel? Näen Ollin tägänneen tämän ihme channelin kuvaansa, klikkaan tägiä ja löydän itseni Blind Channelin profiilista. 147k seuraajia? Tämä on ilmeisesti bändi. Muistan Ollin sanoneen aiemmin hänen soittavansa bassoa. Hetkonen..SOITTAAKO OLLI KUULUISASSA BÄNDISSÄ? miksi mä en heti tajunnut. Olli Matela + musiikki + kuuluisa ihme channel = Täydellistä. Klikkaan yhtä Blind Channelin kuvista ja näen yhden hyvistä ystävistäni kuvassa. "Joel?!" Ihmettelin ääneen. Kyllähän minä tiesin Joelin olevan jossain bändissä, mutta että suositussa bändissä Olli Matelan kanssa?! Olen hieman hämmentynyt.Pala hyppää kurkkuuni, muistaessani Joelin kysyvän minua liittymään hänen bändiinsä. Olin vielä vastannut myöntävästi. "Ei hitto-" Saan- tai siis joudun nähdä Olli Matelaa päivittäin ylihuomisesta lähtien. "Voi ei.." Huokaisen. Suljen puhelimeni ja suuntaan kohti lyhyen matikan tuplatuntia. Tosin kävelen aika hitaasti, koska noh niin..
~
Koulu on ohi. Olen lähdossä kotiin, tosin ennen sitä ajattelin käydä salilla pitkästä aikaa. Voin korvata salilla rehkimisellä sen että skippasin 2 tuntia koulun alusta.
Kävelen kohti mopoani, matkalla Olli tulvii taas mieleeni. Miten tuo söpö mies voi kontrolloida minua näinkin vahvasti, ilman hänen läsnäoloaan.
Päätän lopettaa Ollin ajattelun, ainakin tämän päivän osalta. Nappaan kypäräni ja laitan sen päähäni, istahdan moponi kyytiin ja lähden suuntaamaan kohti salia.
-
Salille päästyäni parkkeeraan moponi ja suuntaan sisälle. Missäköhän tääl onkaan miesten pukuhuone? Pohdin mielessäni. En oo käyny täällä pitkään aikaan, joten en muista. Käyn kysymässä salin yhteydessä olevan ravintolan tarjoilijalta neuvoa. Tepastelen hänen luo. "Hei anteeks, oon menossa tuonne salille, mutta en muista missä miesten pukuhuone on?" Kysyn tarjoilijalta. Hän on nainen. Blondi, siniset silmät ja siro hymy. Normaalisti en saisi katsetta hänestä pois ja olisin aivan sekaisin hänen näköisen naisen seurassa, mutta mikään tai kukaan ei näytä hyvältä Olli Matelan näkemisen jälkeen. "Joo, elikkä tuosta ovelta käännyt vasemmalle ja siellä pitäis olla semmonen valkoinen liukuovi, menet siitä sisään ja siellä pitäisi olla ovet erikseen naisten sekä miesten pukuhuoneisiin." Tarjoilija kertoo. "Hei kiitti paljon!" Kiitän tatjoilijaa ja suuntaan kohti pukuhuonetta.Salivaatteina tänään toimii mustat shortsit ja AC/DC t-paita.
Olen selvinnyt jo itse salin puolelle. Katselen ympärilleni, miettien mistä aloittaisin. "Käsipainot" sanon hiljaa itselleni ääneen.Valitsen ensin 5kg painot, sillä en ole edes venytellyt tai lämmitellyt ja en kuitenkaan halua reväyttää lihaksiani.
Siirryn 10kg painoihin, jotka alkavat jo tuntua hieman painavilta. "Hhhg" Puuskutan itsekseni. Hetken mielijohteesta päätän siirtyä juoksumatolle, jälleen aloitan kevyellä, eli kävely vauhdilla. Tasaisin välein nopeutan juoksumaton vauhtia.Hölkkään juoksumatolla, samalla pyyhkien hiet keholtani pyyhkeeseen.
Olen aivan väsynyt pienenkin treenin jälkeen, joten päätän lopettaa tältä päivältä. Astelen matolta pois ja olen juuri lähdössä pesutiloihin suihkuun, kunnes näen sen, Ollin, Olli Matelan. Se sama mies, joka on aiheuttanut minulle stondiksia pitkin päivää. Hän on täällä.
Nopeutan kävelytahtiani ja lähden kohti suihkua. Pitkän päivän jälkeen en halua nyt kohdata Ollia, joten parempi peseytyä nopeasti.Istahdan suihkutilojen penkille ennen peseytymistä, vedän repustani matkashampoon ja saippuan, joita kannan aina mukanani. Älkää kysykö, sillä en itsekkään tiedä miksi. Huokaisen hiljaa noustessani ylös ripustamaan pyyhettäni naulaan, samanaikaisesti kuulen suihkutilojen oven käyvän. En välitä äänestä, sillä tiesin tämän olevan yleinen suihkutila.
"Pyyhe on, pesuaineet on.." Luettelen ääneen, kunnes luetteloni keskeytyy tuntiessani jonkun tarttuvan lantiooni kaksinkäsin. se on Olli..------------------------------------------------------------
Ens lukuun smuttia? 👀Sanoja: 654
Ps. Muistakaa painaa tuota tähtee!
YOU ARE READING
You're mine // Oleksi <3
FanfictionOleksi fanfic <3 Aleksi elää normaalia opiskelija elämää. Hän asuu yhdessä koiransa Rillan kanssa ja käy viihteellä viikonloppuisin. Kunnes luokalle saapuu uusi oppilas. Olli Matela. Rakkautta ensisilmäyksellä?.. Muutaman päivän sisään käy ilmi, et...