"Sä oot nyt mun vanki"

415 23 3
                                    

! Tämä luku sisältää paljon smuttia !

-Olli-

Suutelen Aleksia pitäen hänen poskistaan kiinni. Pienen suudelman jälkeen kuitenkin vetäydyn itse pois. "Sori, mä vaan- tai siis- halusin- unoha..anteeks" Sanon mustahiuksiselle, joka vain virnuilee minulle. "Oot söpö ku tolleen nöyristyt" Aleksi kertoo virnuillen. Annan pienen hymyn levitä huulilenni. "Säki oot söpö.." Vastaan Aleksille. "Eli et oo vihanen mulle tosta äskösestä?" Kysyn nöyränä. "En todellakaan" Aleksi vastaa. Olen yllättynyt, mutta todella helpottunut, sillä en halua pilata minun ja Aleksin välejä yhdellä suudelmalla, enkä millään muullakaan.

"Voisit sä silti korvata tuon äskösen mulle jotenkin.." Aleksi mainitsee selvästi vihjaillen. Tapani mukainen virne leviää huulilleni.

Vedän Aleksin suudelmaan. "Ai vaikka näin.." Kysyn, samalla nostaen Aleksin syliini ja suunnistavan kohti sohvaa. Suudelmamme eivät katkea matkan aikana. Kaadan Aleksin sohvalle. "Riisu" Käskytän mustahiuksista. Aleksi virnuilee ja ryhtyy heti tuumasta toimeen. Käyn vetämässä ulko-oven kiinni samanaikaisesti. En kuitenkaan halua aiheuttaa Aleksille häätöä tästä asunnosta..

Kun palaan takaisin, näen Seksikkäimmän näyn, minkä olen eläessäni nähnyt. Aleksin, Alastoman Aleksin makoilemassa sohvalla, seksikäs virne kasvoillaan. Ajatella, että tämä on jo toinen kerta kahden päivän sisällä kun harrastan seksiä tuon miehen kanssa.

Alan riisua itseäni, mutta Aleksi keskeyttää minut, sillä hän haluaa saada kunnian repiä vaatteeni päältäni. Silmänräpäyksessä kaikki vaatteeni ovatkin jo mytyssä lattialla. Painan pienen suudelman Aleksin otsalle ennen kuin käännän hänet istumaan sohvalle. Seuraavaksi olenkin jo hajareisin miehen sylissä. Olemme tosiaan molemmat alastomina tässä vaiheessa..

Suutelemme kiihkeästi sylikkäin, eikä mene kauaa kun suudelmat muuttuvatkin jo kielareiksi. "Ahhg" Ähkäisemme toistemme suihin kielareiden välistä.

Päätän alkaa muotoilemaan muutamaa fritsua Aleksin kaulalle. Aleksi värähtää hieman, joten uskon paikantavan hänen G-pisteensä. Hymähdän ääneen. Yhtäkkiä Aleksi kuitenkin työntää minua kauemmaksi hänestä. "Mitä nyt? Eks sä haluukkaan mua?" Kysyn Aleksilta hämmentyneenä. "Haluan, tottakai haluan. Aattelin vaan näyttää sulle yhen jutun.." Aleksi kertoo virnuillen. "Okei?" Vastaan erittäin hämmentyneenä. Mies poistuu sohvalta, ja olohuoneesta, ilmeisesti makuuhuoneeseensa.

Olen odotellut Aleksia jo tovin hämmentyneenä sohvalla, kunnes kuulen askelien lähestyvän minua. "Vihdoin sä tulit" Sanon into pinkeänä, samalla nousten ylös suutelemaan Aleksia. Pidän hänen lantiostaan kaksinkäsin kiinni, vetäen Aleksia puoleeni myös näin fyysisesti. Henkinen puoli on jo suoritettu. "No mikäs se juttu on?" Kysyn Aleksilta nopean suudelman jälkeen. "Nää" Aleksi kertoo virnuillen, seksikkäällä äänellänsä, pitäen pehmustettuja käsirautoja kädessään. Virne nousee naamalleni. "Mitäs me noil?" Kysyn vihjailevasti.

Aleksi yrittää hämätä minua, jotta hän saisi kahlittua minut rautoihin, Tämä mies on niin läpinäkyvä, ja se on ihan vitun suloista. Annan Aleksin kuitenkin yrittää laittaa käsirautojaan minulle, mutta riuhtaisen raudat käsistäni pois ja muistutan Aleksia: "Ai että sinä top? Soosoo..minä oon top. AINA. Mun pitää vähä rankaista sua..." Varoittelen Aleksia vihjaillen, laskien hellän suukon hänen nenänpäälleen. "Ai että mä hain käsiraudat sitä varten, että sä voit kahlita mut? Ehhei ei tää peli näin vetele.." Aleksi yrittää saada tahtonsa läpi."Kyllä muuten vetelee.." Vastaan lyhyesti ja ytimekkäästi ja nappaan käsiraudat Aleksin kädestä samalla työntäen hänet seinää vasten.

You're mine // Oleksi <3 Where stories live. Discover now