-Aleksi-
Olemme halailleet ja syleilleet toisiamme jo tovin, kunnes muistan että-: "Ainii voi vittujen vittu, meidän pitäs olla vartin pääst studiolla, mut miten me selitetään tää meidän juttu jätkille?!" Ryhdyn panikoimaan, jolloin
Olli asettaa kätensä olkapäälleni ja sanoo minulle: " Ei jätkien tarvi tietää mitään. Jos siis haluut pitää tän salassa" Olli mainitsee ehdotuksensa. Silmäni kirkastuvat. "Niinpä, hei totta muuten! Jos pidettäis ihan hetki tätä salassa, koska haluun tottua ajatukseen ensin itekki." Vastaan kikkarapäälle. "Tottakai rakas, mitä vaan sä haluut" Olli myöntyy suudellen.
Tunnen kokonaisen perhosparven myllertävän vatsanpohjassani, tuo mies osaa tehdä ja sanoa juuri ne oikeat asiat."Mut hei nyt mennään ettei myöhästytä" Hoputan Ollia. Mies ei tapansa mukaan vastaa mitään, mutta ryhtyy heti tuumasta toimeen, jotta kerkeäisimme studiolle. Että mä rakastan tuota miestä.
~
-Olli-
Pääsimme studiolle ja olen juuri astumassa ovesta sisään, mutta Aleksi nappaa kädestäni kiinni ja vetää minut hellään ja lämpimään suudelmaan. "Mistäs nyt kiikastaa?" Kysyn Aleksilta hieman huvittuneena. "En voi suudella sua nyt moneen tuntiin.." Aleksi vastaa selvästi harmistuneena. Tuo mustahiuksinen on niin suloinen. Miten ansaitsin tuon miehen itselleni?
"Voi sua pientä" vastaan Aleksille silittäen hänen poskiaan molemmin käsin.-
Astelemme sisälle yhtä matkaa. Ketään ei näy eteisessä, joten vaihdamme pikaiset suudelmat keskenämme. "Se on menoa nyt" Kuulen Aleksin mumisevan itsekseen. "Ette te oo ku vaan semmoset 10 minuuttii myöhäs" Joel laukoo suustaan. "Onko meidän rokkistaralla noin kiire jatkoille, että 10 minuutin myöhästymisestä pitää kunnon kohtaus järjestää" Pistän Joelille takaisin, ihan vaan huumori mielessä. Niko ja Joonas nauravat jutulleni, toisin kuin Tommi istuu vakavana hievahtamattakaan. On se alpha.
-Aleksi-
Tämä on tosiaan ensimmäinen päiväni virallisesti bändissä. Tai siis olen auttanut jätkiä ennenkin tuotannon ja mixauksen kanssa, mutta tästä lähtien toimin bändin virallisena jäsenenä. Ajatella. Samassa bändissä salarakkaani kanssa. Aika jännää, jos multa kysytään.
"No mistä alotetaan?" Kysyn. Kysymykseni oli tarkoitettu pääosin Joonakselle, sillä meidän pitäisi virittää yhdessä uudet mixauslaitteet, jotka saapuivat toissapäivänä, sillä Joonas on ammattilainen siinä hommassa. Joel kuitenkin vastaa minulle Joonaksen sijaan: "Jos vaikka äänitettäis se mun soolo osuus eka?" Joel ehdottaa innostuneena. Myönnymme Joelin ehdotukseen pienen väittelyn jälkeen, Tommin poistuessa huoneesta hakemaan bissen jääkaapista. Ilmeisesti alpha ei jaksanut kuunnella meidän väittelyä. Ymmärrän kyllä ihan täysin, että miksi.
~
Tämä päivä alkaakin olla pulkassa. Istumme kaikki hiljaa sohvilla, katsoen puhelimiamme. Emme istu Ollin kanssa vierekkäin, ettei kukaan alkaisi epäillä mitään. Vaikka miksi kukaan siitä saisi minkäänlaista vainua? Olli teki minusta vainoharhaisen, joka ei kyllä haittaa. Se on vaan kivaa, kun on jokin oma pikku salaisuus, josta muut eivät tiedä, ei sitten mitään.
Vilkuilemme Ollin kanssa toisiamme lyhyen ajan välein. Tekisi niin mieli suudella Ollia tällä hetkellä, mutta tiedän sen olevan mahdotonta.
-
Joonas fucking Porko katkaisee ajatukseni sanomalla: "Jooh Pitäs varmaa lähtä kohtapuolin nukkuus" "Mitä mitä mitä?! Mä en anna sun lähtee mihinkään, me mennään nyt jatkoille" Joel tokaisee. "No okei okei, mut ihan yksille vaan. En tosin suostu lähtä mihinkään jos Niko ei lähe meiä mukaa" Joonas heittää vastalauseen. Niko ja Porko silmäilevät toisiaan virnuillen. Heillä on ihan varmasti jotain meneillään. Tosin mulla ei ole kauheasti varaa sanoo mitään. Itse pelaan silmäpeliä Ollin kanssa ja olemme rakastuneet muilta jätkiltä salaa.-Olli-
"Mä lähen kyllä nyt nukkuu, moikka" Huikkaan noustessani sohvalta. "Mä lähen samalla oven avauksella" Aleksi sanoo yrittäen olla mahdollisimman ei-epäilyttävä. Tuon miehen näyttelijänlahjat eivät ole kummoiset.., mutta ainakin hänen lahjansa ihan 'jossain muissa hommissa' ovat lähes täydelliset. Vielä kun opetan muutaman kikan mustahiuksiselle niin hänestä tulee sänkyjen kirkkain tähti.
Poistumme studiolta yhtä matkaa.
Olemme juuri aikeissa suudella pitkän odottelun jälkeen, kunnes Joel, Niko ja Joonas astelevat ovesta ulos, lähtiessään baariin.
"Aleksi sähän asut tuolla toisessa suunnassa?" Niko huomauttaa Aleksia. "Aajoo mm.. mä vaan-"
"Aleksi vaan lupas lähtä mun kaa pienelle iltakävelylle, ku mua ei huvittais mennä yksin." Pelastan mustahiuksisen kiusalliselta tulanteelta. "Okei..? no moikka jätkät" Niko huikkaa lähtiessään Joelin ja Joonaksen perään. "Tajuskohan se?" Aleksi huolii. "En mä usko. Mut tulisiks sä mulle yöks muru?" Kysyn Aleksilta. Mies vaikertelee hetken ennen vastauksen antamista. "Oon aika väsyny, enkä jaksa nyt harrastaa seksii, haluun vaa nukkuu, sori rakas" Aleksi sanoo häpeissään ja väsyneenä. "En mä sitä tarkottanu höpsö! Aattelin vaa et ois kiva nukkuu sun kaa lusikassa ens yö" Vastaan huvittuneena suudellen poikaystävääni. Tai siis kai me seurustelemme? Eiköhän. Minun silmissäni kyllä ja uskon että Aleksinkin."Aa joo tottakai" Aleksi sanoo huvittuneena ja selvästi onnellisena.
Suuntaamme kohti kotiani. Kuljemme käsi kädessä, pitkin pitkää tyhjää, täysin hiljaista katua ja suuntaamme kohti yön pimeyttä.------------------------------------------------------------
Voi meidän vastarakastuneita ❣Täyteluku, juoni ei oikeestaan etene
Ens lukuun, see ya 👋🏻Sanoja: 731
Ps. Muistakaa painaa tuota tähtee!
YOU ARE READING
You're mine // Oleksi <3
FanfictionOleksi fanfic <3 Aleksi elää normaalia opiskelija elämää. Hän asuu yhdessä koiransa Rillan kanssa ja käy viihteellä viikonloppuisin. Kunnes luokalle saapuu uusi oppilas. Olli Matela. Rakkautta ensisilmäyksellä?.. Muutaman päivän sisään käy ilmi, et...