-Aleksi-
Olemme jo lentokoneessa, kohti Lontoota. Olen ollut bändissä vasta noin viikon ajan, ja olemme heti bändin yhteisellä matkalla. Täytyy vain tottua tällaiseen matkustamiseen jatkossakin. Stressitasoni ja sykkeeni on jo laskenut lähes huomaamattomaksi, sillä pääsimme koneeseen ajoissa ja ilman mitään ongelmia. Istun Nikon vieressä ja Olli istuu Joonaksen vieressä vastakkaisella puolella.
Niko on nukahtanut viereeni. Vilkaisen miestä ja näen pienen kuolavanan valuvan miehen poskelle. Hymähdän, kääntäen sitten katseeni kohti poikaystävääni, jonka kanssa vilkaisemme toisiamme harmistuneina tasaisin välein, sillä olisimme halunneet istua vierekkäin, vaikka eihän se eroaisi kauheasti tästä järjestelystä, sillä muut eivät tiedä suhteestamme, lukuunottamatta Joonasta, joten emme muutenkaan voisi suudella tai tehdä mitään muuta..
-
Joonas havahtuu, tajutessaan meidän vilkuilumme. Mies kopauttaa Ollin olkapäätä ja sanoo hänelle jotain. Käännän katseeni pois heistä, syventyessäni omiin ajatuksiini.Kunnes muutaman sekunnin päästä tunnen jonkun tarraavan olkapäästäni kiinni. Se on Joonas? "Mmh?" Hymähdän kysyvästi. "Mee tonne sun rakkaas viereen, mä jään omani luo" Joonas hoputtaa hymyillen. Ai että Niko? Joonaksen oma? Nyt sekin on sitten virallista. "Mites me selitetää tää Nikolle sit ku se herää?" Kysyn, ennen kuin siirryn Ollin viereen. "Mä keksin sit jotai" Joonas kertoo, työntäessään minua poikaystäväni luo. Nyökkään päätäni vastauksena.
-
Istahdan Ollin viereen. Mies suutelee minua samantien. Olen hämilläni, sillä suudelma oli julkinen ja kaikkien nähtävissä, vaikka soveimme suhteemme olevan meidän välinen. Lopulta kuitenkin suutelen miestä uudestaan, jonka jälkeen vilkaisen Joonasta ja Nikoa. Joonas ilmeisesti näki suudelmamme sillä mies nyökäyttää päätänsä hitaasti, samalla virnuillen. Joonaksen pää on hieman kallellaan ja hän näyttää onnelliselta puolestamme.
Pelkästään Joonaksen reaktio saa minut tajuamaan, kuinka paljon rakastan Ollia. Nyökkään päätäni Joonakselle ja käännyn takaisin Olliin päin, meidän jatkaessamme suutelua.
-Olli-
Vetäydyn pois suudelmasta, jolloin Aleksi käpertyy kainalooni. Tämä tuntuu uskomattoman hyvältä, sillä olemme julkisesti sylikkäin. Tosin Joonas on ainut, joka tietää meistä, sillä muut jätkät ovat nukahtaneet kuin pienet vauvat äidinmaidon jälkeen.
~
Olemme matkalla kohti hotelliamme Lentomme sujui hyvin, mutta terminaaliin saapuminen ei mennyt ihan nappiin, sillä Joelin matkatavarat ovat kadonneet jonnekin. Mies jäi selvittämään asiaa paikanpäälle, meidän muiden suunnatessa kohti yösijaamme.
"Täs se sit ois" Tommi letkauttaa pysähtyessään hotellin eteen. "Vihdoin" Aleksi manaa, jolloin annan pienen hymyn levitä huulilleni. Poikaystäväni on vain niin suloinen, enkä voi kontrolloida tunteitani mitenkään.
Astelemme hotelliin sisään, sen kaarevasta, kultareunuksisesta, aaltokuvioisesti kaiverretusta, suuresta ovesta. Hotellin sisustus on melko moderni ja tyylikäs.
Tunnemme olomme 'hieman' vieraaksi, sillä olemme vain tällaisia tavallisia suomalaisia renttupoikia ja olemme saapuneet moderniin, glamouriin, isoon hotelliin, täynnä fiinejä ihmisiä. Toisaalta minua ei voisi vähempää kiinnostaa hotellin hienous, sillä haluan keskittyä tänään vain Aleksiin ja yhteen erittäin kiihottavaan osaan hänessä..Astelemme hiljattain peremmälle, Nikon suunnatessa kohti respan tiskiä. Hän on menossa ilmoittamaan tulostamme, jotta saisimme huoneemme.
-
"Nonii mites tää huonejako?" Joonas kysyy kaikilta. "Mä voisin mennä vaik sun kaa Joonas, koska mm- öö haluisin näyttää sulle parit lainit mun lyriikkavihost.." Niko selittää. Me kaikki tiedämme, että Niko haluaa mennä Joonaksen kanssa samaan huoneeseen ihan muista syistä. Tosin minulla ei ole kauheasti varaa sanoa mitään, sillä haluan Aleksin kanssa samaan huoneeseen täysin samoista syistä. "Käy mulle" Joonas vastaa Nikolle virnistäen. "No mites muut?" Tommi kysyy hieman turhautuneena ja väsyneenä ainaisesta odottelusta johtuen, tai ainaki oletan niin."Olli ja Aleksi samaan huoneeseen" Joonas päättää. Vilkaisen Porkoa nipristäen naamaani, mies vain hymyilee. "Okei mä meen Jorin kaa samaan" Tommi tokaisee napatessaan huonekortin Joonakselta ja suunnaten kohti huonettaan.
-Aleksi-
Joonas ojentaa meille huoneemme huonekortin ja nappaan sen hänen kädestään."Tack så mycket" Olli huikkaa Porkolle, meidän jo matkalla kohti huonettamme. "402..402..402.." Toistan etsiessämme huonettamme. "Hei se on tääl" Olli kertoo kääntyessään seuraavalle käytävälle. Vihdoin löysimme huoneemme. Näin isosta hotellista ei ole kovin helppoa löytää tiettyä huonetta.
-
Asetan huonekortin sille kuuluvalle paikalle, jolloin pieni napsautus kuuluu ja ovi avautuu. Vedän oven sepposenselälleen. "Tervetuloa" Tokaisen Ollille isoon ääneen, jonka jälkeen vilkaisen ympärillemme. "Meidän kutuluolaan" Jatkan kuiskaten. Mies läpsäyttää takamustani virnuillen. Sitten siirrymekin huoneemme sisätilaan.
~
"Tää kylppäriki on ihan mukavan olone" Olli huikkaa, hänen käyneen koko huoneemme läpi perusteellisesti. "Onks siel kylpyamme" Huikkaan miehelle takaisin, jolloin mies astelee ulos kylpyhuoneesta ja tulee luokseni. "Mihis sä sitä tarvit?" Olli kysyy, tarttuen lantiostani kiinni. Virne leviää naamalleni. Ilmeisesti Olli tajuaa tarkoitukseni pelkästään minun kasvojeni liikkeilystä, sillä- "Vai että semmoset mielessä, mä aattelin kyl panna sua ihan tos sängyl" Olli letkauttaa seksikkäästi, painaen sitten pienen suukon kaulalleni. "Käy seki" Vastaan suudellen. "Mite ois nyt heti?" Jatkan. Ollinkin huulet kohoavat miehen korviin saakka, hänen virnuillessa. Mies työntää minut sängylle ja avaa yhden napin kauluspaidastaa. "Ei tarvi montaa kertaa kysyä" Mies kertoo, kavutessaan päälleni..------------------------------------------------------------
Ens lukuun smuttii? 👀
See ya! 👋🏻
Sanoja: 737
Ps. Muistakaa painaa tuota tähtee!
VOUS LISEZ
You're mine // Oleksi <3
FanfictionOleksi fanfic <3 Aleksi elää normaalia opiskelija elämää. Hän asuu yhdessä koiransa Rillan kanssa ja käy viihteellä viikonloppuisin. Kunnes luokalle saapuu uusi oppilas. Olli Matela. Rakkautta ensisilmäyksellä?.. Muutaman päivän sisään käy ilmi, et...