100% sure

158 14 2
                                    

(Täyteluku) + saattaa sisältää kirjotusvirheitä.

-Aleksi-

Varasin äkkilähdön Lontooseen jo huomiseksi. Olen pakkaamassa tarvittavia matkatavaroita, mutta se on vaan hieman vaikeaa, sillä en tiedä kuinka kauan tulen viipymään kohteessa. Pakkaan noin kolmen päivän varalle, joten en voisi viipyä kovin paljoa sen enempää.
Mutta:
Riittääkö pari päivää saada Olli suostuteltua palaamaan luokseni? En todellakaan ole varma, mutta pakko se on yrittää. Enkä edes tee tätä pakon edessä vaan ihan täysin omasta tahdostani.

"huhhuh" Tuhahdan ja istuudun sohvalle saatuani pakkaukset valmiiksi. Pakkaaminen on raskasta puuhaa. Palkitsen itseni ja nappaan puhelimeni käteen, avaan sen lukituksen. Erehdyn kuitenkin avaamaan gallerian, josta löydän kasapäin muistoja puolen vuoden takaisilta ajoilta. Pieni hymy nousee huulilleni nähdessäni kuvia sen aikaiselta bändiajalta. Hymyni kuitenkin hyytyy heti seuraavan kuvan kohdalla ja pieni kyynel yrittää muodostua silmäkulmaani, sillä näytölle on pongahtanut kuva minusta ja Ollista lähekkäin. Kuvassa olemme söpösti toistemme syleilyssä. Huokaisen ja lasken puhelimeni vatsani päälle, näyttö alaspäin. Kyyneleet pyrkivät valtaamaan minut täysin, mutta siinä onnistumatta. Päätän ryhdistäytyä hieman, sillä Olli varmasti on vakuuttuneempi olemuksestani jos olen vahva ja itsevarma enkä täysin romahtanut ja säälittävä.

~Lähtöaamu~

-Aleksi-

"Thank you" Kiitän ulkomaalaista taksikuskiani, joka on juuri heittänyt minut lentokentälle. Kuski nosti matkalaukkunikin minulle valmiiksi. "Kiitti taas. eiku..öö.. thanks again" Unohdan miehen puhuvan englantia. Jännitys taitaa laittaa pakkani hieman sekaisin. Toisaalta ymmärrän sen hyvin.
-
Marssin reippain askelin kohti
Departing Flights -kylttiä. Kyltin vieressä näkyy aikatauluja seuraaville lennoille. Jos informaatio kyltissä ei petä, lento Lontooseen on ajallaan.
"7:20" Kuiskaan ääneen lukiessani lentoni lähtöaikaa taululta, jotta varmasti muistan ajan oikein. Hymähdän hiljaa ja siirryn taulun luota pois. Nyt vain odotellaan.

~Time skip 2h~

Olen jo koneessa. Kuljen käytävää pitkin etsien omaa paikkaani. Koneessa on paljon ihmisiä. Melun ja häslingin keskellä ajatukseni harhautuvat pohtimaan sitä, että miksiköhän muut ihmiset koneessa haluavat matkustaa Lontooseen? Onko heillä työmatka? Lomareissu? Jokin tärkeä tapahtuma? Tai kenties lähteneet oman rakkaansa perään, kuten minäkin. Toisaalta ihan sama mulle, haluan vaan keskittyä saamaan Ollin takaisin.

"Tässähän tää" Tuhisen löytäessäni paikkani. Vieressäni on kaksi tyhjää paikkaa ja toivon, että siihen ei tule ketään, jotta saisin kokonaisen penkkirivin itselleni. "Jes!" Iloitsen kuiskaten itsekseni. Kolme paikkaa kaikki mulle. Tai kuten Joel sanoisi: "Minulle ja isolle egolleni."

Aivan! Muistan, että muut jätkät lukuunottamatta Nikoa, eivät tiedä lähdöstäni mitään. Pitäis varmaan ilmottaa niillekki..

IRON MAIDEN from wish -ryhmächat

Minä: Lähin hakee Ollin takas Lontoosta. Nähään parin päivän päästä homot😘

Jori: Mitä vittuu oota mut messii haluun vittuu täält loskapaskast saatana

Jori: + Sul ei oo varaa homotella lapsi

Joonas: Siis mitä? Ooks ihan oikeest menos Lontooseen vaan Ollin peräs?

Minä: 100% sure

Joonas: No ei kai sit muuta ku et tuo se basisti ehjänä takasi, mulki on sitä ikävä

Minä: 🫡🫡🫡

Jori: Jätkä jätti roikkuu vittu

Minä: Voin mä tuua sul jonku halvan bissen täält jos se siitä on kii 🫠

Jori: 😮‍💨😮‍💨😮‍💨

Niko: Tsemii pikkumies!

Tommi: Jos saat Ollin matkaas nii saat mun Joulumotolevyn 🤓

Minä: 😂😂

Jori: 😭😮‍💨💀

Joonas: Alfamoves only 🫡

Niko: 😂
—————————————————————————

Suljen ryhmächatin ja asetan vastamelukuulokkeet korvilleni, joista alan kuuntelemaan satunnaistoistolla kaikkea mitä Spotify päättää minulle tarjota. Asetan vielä niskatyynyni paikalleen, jolloin matka voi alkaa.
-
Lentoa on about 40 minuuttia jäljellä. Olen ihan väsynyt, eikä silmäni meinaa pysyä auki. Annan itselleni luvan nukahtaa 10 minuutin ajaksi, mutta juuri kun olen matkustamassa
pilvilinnojen päälle - Spotifysta alkaa soida
G-Eazyn sekä Halseyn biisi -Him & I. Kyynelkanavani aukeavat välittömästi ja unisuuteni häviää. Biisi tuo mieleeni Ollin.

Mua jänittää ihan vitusti. Mitä jos Olli ei lämpeekkään mulle enää? Jos se on löytäny jonku uuden ja siirtyny eteenpäin? Olikohan koko matka ihan paska idea.
Ei Olli kuitenkaan enää rakasta mua.

Pitäis varmaan vaan lähtä takas kotiin, vai?

———————————————————————————

Kertokaa ihmees aina mielipidettä uusista juonikuvioista 👀

Aattelin, että julkasisin vielä yhen luvun tälle viikolle tän lisäks, koska mun äidil ja sen miesystäväl on häät lauantaina nii en oikee kerkee tälle viikolle kirjotella sen enempää. 🫡

+ Muistutan, että oon alottanu kirjottaa pitkän tauon jälkeen ihan äskettäin, joten sisältö on vähä heikkolaatusempaa näin aluks. 🫸🏻🫷🏻

Paina tota tähtee jos tykkäät! ⭐️

Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille!

Sanoja: 627

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 05, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

You're mine // Oleksi <3 Where stories live. Discover now