~2pv timeskip~
-Aleksi-
Tänään olisi taas koulua. Toivottavasti Olli vaivautuu saapua paikalle, vaikka eilinen menikin vähän sutjakkaasti. Voitte käyttää mielikuvitusta siitä, että mitä eilen tapahtui. No mutta anyway, olen jo matkalla kouluun. Kyllä, olen itsekkin yllättynyt äsköisestä lauseesta, mutta minulla on vaan niin kova ikävä poikaystävääni, että on pakko kiirehtiä.
-
Ensimmäisenä meillä on englantia. En pysty keskittymään tunnilla mihinkään, vaikka aihe onkin niin mielenkiintoinen kuin kestopreesens.. Ajatukseni harhailevat takaisin Olliin ja parin päivän takaiseen. Yhteinen hetkemme silloin, oli jotain niin mieleenpainuvaa ja merkittävää suhteemme kannalta. Molemmat herkistyimme. Kyyneleet valuivat poskiamme pitkin, molepien vannoessa rakkautta toista osapuolta kohtaan. Tuon romanttisen tapahtuman kruunasi hellä, rakastava ja lämmin suudelma. Edes leffoissa ei tapahdu koskaan mitään noin romanttista.
-
"Aleksi hei Aleksii! Tunti loppu!" Opettaja keskeyttää minun haaveiluni. "Aa joo, moikka!" Vastaan hieman häpeissäni ja poistun luokasta nopeasti. Astelen käytävällä olevan lokeroni eteen, aikoessa laittaa tarpeen mukaiset koulukirjani ja kaikki muutkin lappulippuset sinne. Avaan lokeron ja asettelen kirjojani siistiin pinoon. "Mitäs mun rakas" Kuulen kuiskauksen. Hämmennyn miettiessäni, mistä kuiskaus kuului. Laitan lokeroni oven kiinni ja huomaan Ollin nojaamassa viereistä lokeroa vasten. "Olli! Ihana nähä sua!" Hyppään Ollin kaulaan ja halaan miestä. Haluaisin suudella Ollia, mutta suhteemme pysyköön meidän välisinä, vielä jonkin aikaa. "Samoin" Olli sanoo minulle vetäytyessään pois halauksesta. Olli tarkkailee ympärilleen, jonka jälkeen mies tarraa minua kädestä kiinni. Toisella kädellään Olli silittää poskeani. "Olli mä rakastan sua" Sanon miehelle puolikuiskaten. "Mäki sua Aleksi" Olli kertoo vastavuoroisesti. Hymyilemme toinen toiselle jonkin aikaa, jolloin kellot soivat ja lähdemme suuntaamaan seuraavalle tunnille.~
Koulun loputtua olemme matkalla omiin koteihimme. Olisin kovasti tahtonut mennä poikaystäväni luo, mutta minun on pakko saada historian esseeni valmiiksi huomiseen mennessä, jos haluan päästä kurssilta läpi.
~
Olen kirjoittanut esseetä jo hetken aikaa. Se on pian valmis. En yleensä uppoudu koulujuttuihin näin toden teolla, mutta jos esseen tekeminen nopeasti aikaistaa minun ja Ollin tapaamista myöhemmin tänään, niin totta helvetissä teen koulujuttuni nopeasti. "Hhhg" Huokaisen, laittaen läppärini kantta kiinni. Vihdoin valmista.
Päätän vilkaista kelloa. Menikö mulla kaksi tuntia?! Ehkä näemmekin Ollin kanssa vasta huomenna. Olen 'hieman' masentunut ajatuksesta, mutta päätän laittaa Ollille viestiä. Se mies saa minut aina paremmalle tuulelle.
Hölkkään makuuhuoneeseeni puhelimeni luo. Nappaan kapistuksen käteeni ja näpäyttäen näyttöä laitan sen päälle. Näytönkirkkaus on täysillä, jonka myötä siristän silmiäni hiukan. En kuitenkaan säädä kirkkautta himmeämmäksi, sillä haluan jutella Ollin kanssa, ihan vaikka viesteillä sitten.
*Oleksin keskustelut*
Aleksi: Sori muru. Tää essee vähä venähti. Oisko parempi jos nähtäis huomenna?
Olli: Oon oottanu sun soittoo koko illan. Ihana kuulla susta jotain rakas. Mutta siis käy huominenki. Toinen vaihtoehto on et tulisin sinne yöksi. ;)
Aleksi: Hei joo! Tuu vaa, jos jaksat katella mua koko yön. ;)
Olli: On my way babe<3
------------------------------------------------------------
Suljen puhelimeni, hymyn vallatessa huuleni. Kellahdan sängylleni selälteen. Makoilen siinä jonkin aikaa hymyillen ja miettien Ollia ja sitä mitä tänään tulisi toivon mukaan tapahtumaan. Päätän kuitenkin pikaisesti käydä suihkussa ja siivota kämppääni vähän, ennen kuin poikaystäväni saapuu.
~
Ovikello soi. Kirmaan ovelle niin nopeasti, että meinaan kompastua matkan varrella olevaan ovistoppariin. Onnekseni en kuitenkaan kaatunut. Avaan oven ja Olli hyppää heti kaulaani halaamaan minua. Kiedon käteni miehen ympärille ja vedän hänet tiukkaan halaukseen. Halaus on pitkä ja lämmin, kunnes Olli vetäytyy halista pois ja suutelee minua. "Mulla oli ikävä sua rakas" Mies kertoo minulle. "Mullaki sua." Vastaan. Vedän meidät uuteen rakkautta täynnä olevaan suudelmaan. "Tuu sisää sieltä" Käsken Ollin tulevan peremmälle. Mies astelee sisälle ja ojentaa takkinsa minulle. "Herrasmiehenä sä varmaan voit laittaa mun takin naulaan" Olli kuiskaa pienen suudelman jälkeen. "Tottakai. Tosin oot ainut jolle voin olla herrasmies" Vastaan kuiskaten samoin tavoin kuin Olli. Mies hymähtää.
~
Makoilemme sängylläni mahalteen. 'Katsomme' jotain hömppäsarjaa Netflixistä, tosin suutelemme melkein koko ajan. Puolet jaksosta menee ohi, minun ja Ollin olevan lumoissamme toistemme pehmeistä huulista. Vetäydyn pois suudelmasta ja sanon Ollille: "Laita toi läppäri vittuun. Mul on parempaa tekemistä" Virne leviää Ollin huulille ja hän sammuttaa läppärin ja nostaa sen lattialle. Mies nousee takaisin sängylle ja kaataa minut selälteni, hän tulee sivuttain päälleni ja jatkamme suutelua. En voi uskoa, että vähän aikaa sitten en edes uskaltanut pitää miestä julkisesti kädestä kiinni. Nyt me makoilemme sängyssäni kielareiden keskellä, tosin emme ole nytkään julkisissa tiloissa, mutta alan pikku hiljaa lämmetä ajatukselle suhteemme julkistamisesta..
------------------------------------------------------------
! Tästä illasta ei tuu smuttilukuu !Ps. Sori tää oli tällai täyteluku, aika ykstoikkonen, mut jos ens lukuun keksis jotain draamaa 👀
Ens lukuun, see ya 👋🏻
Sanoja: 707
Ps. Muistakaa painaa tuota tähtee!
YOU ARE READING
You're mine // Oleksi <3
FanfictionOleksi fanfic <3 Aleksi elää normaalia opiskelija elämää. Hän asuu yhdessä koiransa Rillan kanssa ja käy viihteellä viikonloppuisin. Kunnes luokalle saapuu uusi oppilas. Olli Matela. Rakkautta ensisilmäyksellä?.. Muutaman päivän sisään käy ilmi, et...