Lämmittely saa luvan riittää.

440 25 3
                                    

! Smuttia !
(Koko luku)
Skippaa jos et halua lukea!

-Aleksi-

"M-mitä sä tääl?" Kysyn ääniväristen, johtuen kylmistä väreistä, jotka Olli aiheuttaa minulle kosketuksessaan. "Shh" Olli hyssyttää, samalla haroten hiuksiani. "Mä kyl oon huomannu miten mua kattelet" Olli kertoo hiljaa henkäysten keskeltä, jotka hän kohdistavat niskaani. "Mhm" Mutisen vastaukseksi. "Mä aattelin mennä suihkuun, mut hei oli kiva nähä" Saan suustani ulos. "Tiiän että haluut tätä, myönnä se" Olli sanoo seksikkäällä äänellään ja suukottaa niskaani. "No mm- tai siis- joo- eiku siis ei! Tai siis joo mut olin menos suihkuu ja nii.." Vastaan epäröiden, mutta ilmeisesti myöntyen kysymykseen. "Voin pestä sun selän" Olli ehdottaa. En kerkeä edes sisäistämään Ollin ehdotusta, kun olemmekin jo matkalla suihkuun. Olli pitää kädestäni kiinni ja raahaa minua suihkuun. Tosin en laita yhtään vastaan..

Pääsemme suihkutilaan, Olli riisuu itsensä ja ilman rihman kiertämää päällään hän virnuilee minulle, ilmeisesti merkkinä riisua omatkin vaatteeni. Riisun itseni, samalla Ollin katsoen minua odottavasti. Riisuttuani Olli kiskaisee minut suihkun alle. Olemme suihkun alla lähekkäin, katsomme toisiamme intensiivisesti silmiin.

Katseeni kiertää Ollin alastomassa kropassa. Onko seksikkäämpää näkyä olemassakaan. Olli Matela suihkun alla, vesi vain valuu hänen sileää ja kiiltävää kroppaansa pitkin alas hänen perseelleen ja sieltä nilkkoihin.

Olli suutelee minua, jolloin fantasiani katkeavat. Vastaan suudelmaan ilman mitään epäröintiä. Suutelemme hetken niinkuin vastarakastuneet. Suudelmat ovat pehmeitä, helliä sekä lämpimiä.

-Olli-

Näykkäisen mustahiuksisen alahuulta, jolloin saan kieleni ujutettua peliin. Kieleni tekee tehtävänsä sillä- "Hhgh" Aleksi henkäisee.

Työnnän Aleksin seinää vasten. "Sullahanh on ihanh ammattilaisenhg otteeth" Aleksi kehuu, henkäysten ja suudelmien välistä. Virnuilen kuulemalleni, mutta en vastaa mitään. Käteni liukuvat alemmas Aleksin kropalla. Hitaasti, erittäin hitaasti, jolloin saan Aleksin kropan tärisemään nautinnosta. Myös hänen kätensä menevät ihan kananlihalle, kylmienväreiden aiheuttamasta värähtelystä Aleksin keholla.

Lopetan toiminnan hetkeksi kokonaan, astun askeleen taakseppäin, sillä haluan nähdä Aleksin ja hänen kroppansa. Aleksi näyttää hämmentyneeltä ja kysyy "Jätäks sä mut tähä?" "Ai että minä, Olli Matela jättäisin hyvän seksin kesken? Ei tule kuuloonkaan muru." Vastaan päättäväisesti.

Työnnyn kiinni Aleksiin ja tuijotan häntä seksikkäästi silmiin, sillä haluan nähdä hänen reaktionsa seuraavaan liikkeeseen. Tarraan hänen kalustaan kiinni ja samanaikaisesti suutelen häntä. "Mmgh" Aleksi mumisee suudelmien keskeltä.

Lämmittely saa luvan riittää. Haluan actionia. Alan vetelemään nopeita ja pitkiä vetoja mustahiuksisen kalulla.
"AAHG" Aleksi huutaa. "Hyvä just noin, huuda ihan niin paljo ku tarvii, älä hiljennä ittees babe" Kannustan ja ehkä hiukan käskytän Aleksia.

-Aleksi-

Olen lähellä. En pysty pidätellä itseäni enää kauaa. Juuri kun olen tulossa, Olli lopettaa vetojen vetelemisen. Ilmeisesti hän tajusi minun olevan lähellä, eikä halunnut aktin loppuvan vielä. Toki en minäkään halua..

Olli vetää minut kiihkeään suudelmaan. Suudelmien keskellä tunnen kuinka kivikova kaluni saa Ollin vastaavan kosketukseensa. "Mhhg" pääsee molempien suista.
Yllätyksekseni Olli kääntää minut toisinpäin. Nojaan hengästyneenä käsilläni seinää vasten, ja tunnen kuinka Olli alkaa työstämään fritsua kaulalleni. "Ahgg" voihkin jälleen. Kun kaulalleni muodostettu taideteos on valmis, Olli kysyy minulta jotain: "Haluisiks testaa yhtä juttuu?" Epäröin hetken vastaustani, jolloin Olli näykkäisee korvanlehdestäni. Tämä saa minut myöntymään kysymykseen. "Mitäs sul on mieles?" Vastaan jatkokysymyksellä.

Olli kääntää minut takaisin häneen päin ja siirtää käteni hänen kalulleen ja vastaavasti siirtää omansa omalleni. "Tiiät mitä pitää tehä muru" Olli virnuilee.
Alamme molemmat vetämään vetoja toistemme kaluilla. "Mhgh" "Ahhg" Kuuluu molempien suista. "Sä oot unelma" Sanon Ollille, mikä selvästi saa miehen janoamaan lisää.

-Olli-

Käännän Aleksin uudestaan ympäri, jolloin hän on käsiensä varassa seinää vasten. "Ooks sä valmis babe?" Kysyn Aleksilta varmistaen hänen olevan varma tästä.
"Jooh" Saan vastaukseksi. Suuteleen Aleksin niskaa ennen kuin työnnyn hänen sisäänsä. "AHHG" Aleksi huutaa.
"Rakas huuda" Käskytän Aleksia ja Alan liikkumaan hänen sisällään. "AHHG OLLIIH- MGH" Aleksi voihkii huutaen. "Huuda mun nimee" Annan Aleksille lisäkäskyjä. "OLLIIH- VITTUHH AHHG" Aleksi huutaa, minun nopeuttaessani tahtia. Lopulta laukean Aleksin sisään ja vetäydyn hänestä ulos.

Olemme molemmat hengästyneitä, mutta emme voi lopettaa vielä, sillä haluan saada Aleksinkin laukeamaan.

"Et oo viel lauennu, pakko siis ottaa plan B käyttöön" Kerron Aleksille vihjailevasti. Hän näyttää hämmentyneeltä mutta odottavalta.

Laskeudun polvilleni Aleksin eteen ja alan hyväillä häntä suullani. "Hghh" Aleksi päästää suustaan. Haluan näyttää hänelle hellän puolenikin, joten hyväilen häntä hitaasti. Nuolaisen hänen kalunsa kärkeä, joka saa Aleksin laukeamaan suuhuni. Nousen ylös, Aleksin eritteet edelleen suussani, sillä haluan hänen näkevän, minun nielevän kaiken. Aleksi virnuilee näylle ja minä sille, että tartutin virnuiluni häneen. Vaihdamme vielä hellän suudelman lopetuksen merkiksi.

-Aleksi-

"Onks sun selänpesu tarjous edelleen voimassa?" Kysyn Ollilta, toivoen hänen toteuttavansa tarjouksensa. Näen pienen hymyn leviävän Ollin huulille. "Tottakai" Olli vastaa kevyen suudelman jälkeen.

------------------------------------------------------------
Oliko tää vaan yhen illan juttu vai voiko tästä syntyä jotain vakavempaa? 🤔

(Tää on vika luku tältä päivältä, mutta huomenna ehkä lisää)

Sanoja: 742

Ps. Muistakaa painaa tuota tähtee!

You're mine // Oleksi <3 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora