Άλεξ POV:
Όση ώρα χορεύουμε αργά στον ρυθμό του τραγουδιού, η καρδιά μου νιώθω ότι θα πεταχτεί από το πουκάμισο. Φαίνεται τόσο γαλήνια στην αγκαλιά μου..Τα χαρακτηριστικά του προσώπου της είναι όπως το ήρεμο ποτάμι, τα μαλλιά της πέφτουν υπέροχα πάνω στο πρόσωπο της... Είναι τέλεια!
Με το τέλος του τραγουδιού βρίσκω την αφορμή να κάνω αυτό που σκέφτομαι εδώ και καιρό... Γονατίζω εμφανίζοντας ένα βελούδινο μικρό κουτάκι, από την τσέπη μου, ανοίγοντας το με προσοχή.
Μέχρι να συνειδητοποιήσει τι συμβαίνει το βλέμμα της είναι χαμένο στο δικό μου. Στα μάτια της αστράφτει η χαρά και η συγκίνηση, όπως και στα δικά μου.
Παίρνω το θάρρος και ανοίγω το στόμα μου:
- Μάιρα.. Μετά από όλα όσα έχουμε περάσει, έντονες στιγμές και εμπόδια, δάκρυα χαράς και λύπης, δεν μπορώ να μην σε φαντάζομαι στο πλάι μου.. στην αγκαλιά την δική μου και των παιδιών μας. Και ίσως με θεωρείς τρελό αλλά δεν μπορώ να αντισταθώ σε αυτή την ιδέα, που με καλεί εδώ και καιρό, να την κάνω. Και ίσως να το θεωρείς μια τρέλα της στιγμής, όμως πίστεψε με... Τα έχω σκεφτεί όλα. Κάθε λεπτομέρεια της ευτυχίας που θέλω να σου προσφέρω... Το μόνο που μένει είναι να μου το επιτρέψεις... Μου το επιτρέπεις;Τα μάτια της πλέον, στολίζουν κρυστάλλινες λεπτομέρειες. Οι κόρες των ματιών της, πηγαινοέρχονται δεξιά και αριστερά στα μάτια μου. Και απαντάει με συγκίνηση:
- Ναι!!Ένα βάρος έφυγε στο άκουσμα αυτής της μικρής λέξης. Το χαμόγελο μου εκτοξεύτηκε σαν πύραυλος από το στόμα μου, ενώ το δαχτυλίδι δεσπόζει πλέον στο χέρι της. Φέρνω τα σώματα μας κοντά και για ακόμη μια φορά την κοιτάω στα μάτια πριν την φιλήσω. Οι φίλοι μας ζητωκραυγάζουν, οι σαμπάνιες ανοίγουν και η μουσική επανέρχεται στο παρασκήνιο.
[...]
Αφηγητής:Όλη την βραδιά την στολίζουν τα τραγούδια, τα γέλια της παρέας, ο έρωτας της Μάιρας και του Άλεξ. Όλο το βράδυ είναι αγκαλιά, με την ευτυχία να ξεχειλίζει και από τους δύο, ανταλλάσσοντας ματιές γεμάτες έρωτα, και ενθουσιασμό για ο,τι ετοιμάζεται για αυτούς.
Το βράδυ εκείνο, δεν κοιμήθηκαν. Μόλις οι φίλοι τους έφυγαν, βυθίστηκαν ο ένας στον άλλον.
Μάιρας POV:
Χαιρετάω τον Νίκο, ο οποίος φεύγει τελευταίος. Το βλέμμα μου μετατοπίζεται στον Άλεξ. Δεν μπορώ να του αντισταθώ άλλο κι έτσι, τον πλησιάζω και ορμάω στα χείλη του. Τα χέρια του ενστικτωδώς μεταφέρονται στην μέση μου, ανασηκώνοντας την, δίνοντας μου χώρο να τυλίξω τα πόδια μου γύρω του. Με ακουμπά στο μικρό τραπεζάκι που λιγο νωρίτερα βρίσκονταν τα ποτά. Χωρίς να σταματήσω να τον φιλάω, του ξεκουμπόνω το πουκάμισο μεταφέροντας τα χέρια μου στην ζώνη του, την λύνω. Του ξεφεύγουν κάποιοι αναστεναγμοί. Με απαλές αλλά ζωώδεις κινήσεις σηκώνει το φόρεμα μου αφαιρώντας μου το εσώρουχο. Με κοιτάει πριν κάνει αυτό που ξέρουμε και οι δύο πως θέλω. Τον νιώθω να μπαίνει μέσα μου με τόση τρυφερότητα και αγάπη. Τα πόδια μου τρέμουν...
Τον αγαπάω...
- Σε αγαπάω.. σχεδόν ψιθυρίζω
Έρχεται δίπλα στο αυτί μου και μου απαντάει:
-Κι εγώ σε αγαπάω μικρή μου.. Και τα μάτια μου,στα λόγια του, κλείνουν από ευχαρίστηση.Αυτή ήταν η αρχή της ζωής, της Μάιρας και του Άλεξ, του Άλεξ και της Μάιρας. Έζησαν μια ζωή, γεμάτη από έρωτα. Η φλόγα που είχαν ο ένας για τον άλλον δεν έσβησε ποτέ. Η οικογένεια τους μεγάλωσε με την μικρή Λία και τον Νίκο. Ενώ οι ίδιοι, γνώρισαν τον θάνατο μαζί, στο ίδιο κρεβάτι. Καμία αρρώστια, ούτε πόνος,ούτε ατύχημα. Μεγάλωσαν μαζί, ερωτεύτηκαν μαζί, έκαναν οικογένεια μαζί, γεράσανε μαζί και τελείωσαν τον αγώνα της ζωής περνώντας την γραμμή μαζί.
Τέλος...
-------------------------------------------------
Γεια σας γλυκάκια μου!! Αυτή η ιστορία μετά από σχεδόν, αν όχι ακριβώς, τέσσερα χρόνια (😳) έφτασε στο τέλος της. Ήταν χαρά μου που έγραψα το πρώτο μου βιβλίο, το οποίο ξεκίνησα γράφοντας το ως μικρή έφηβη και τώρα το τελειώνω σχεδόν στο τέλος της. Ήταν ένα ταξίδι που με βοήθησε να εκφράζω συναισθήματα έντονα, είτε αυτά ήταν έρωτας, θλίψη, θυμός, απογοήτευση, χαρά.. Ελπίζω να σας άρεσε.
Στο ίδιο μήκος κύματος, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την στήριξη που έχετε δείξει όλα αυτά τα χρόνια... Ευχαριστώ τον καθένα και την καθεμία από εσάς, για όλα.→Επειδή έχω καιρό να ανοίξω την εφαρμογή, αν υπάρχει ακόμη, ψηφίστε με ένα αστεράκι 🌟 αν σας άρεσε.
Spoiler alert ⚠️:
Stay tuned 😏Kisses 💋💕
YOU ARE READING
Midnight Text
Teen FictionΗ Μάιρα είναι το καινούργιο κορίτσι της γειτονιάς. Δεν έχει και ενα τοσο ευχάριστο παρελθόν αλλά δεν το αφήνει να την σταματήσει από το να χαμογελάει. Προσπαθεί πάντα να κρατάει μια θετική στάση...όσο και αν πνίγεται στις σκέψεις της...έχει μάθει στ...